Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken verboden <16 ?

Roken verboden <16 ?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geloof me nou maar niks tegen in te brengen. Wat je ook probeert, ookal ben je de enigste, probeer er gewoon maar niet tegen in te gaan.

fucking kloteschool.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schoolregels zijn schoolregels.
Aangezien jij in een parkje zat neem ik aan dat dat geen schoolterrein is.
Geen schoolterrein = geen schoolregels.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Schoolregels zijn schoolregels.
Aangezien jij in een parkje zat neem ik aan dat dat geen schoolterrein is.
Geen schoolterrein = geen schoolregels.
Klik om te vergroten...

Dan gaan ze kankeren over "in de buurt van de school"

en dan ben je dus nog steeds anaal geneukt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
En dan neuk je hun anaal door te zeggen dat hun 'jurisdictie' (om het maar even zo te noemen) OPHOUDT bij de grens van het schoolterrein.

Scholen kunnen heel bitchy moeilijk doen, zorg ervoor dat je gelijk heb, geef een beleefde grote bek en als dat niet werkt neem je je ouders mee. Bij mij stonden ze dan opeens met hun bek vol tanden en gaven ze mij voor de volle 100% gelijk. :wave:
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou mensen, het viel allemaal zwaar mee. Na een beetje aardig doen tegen mijn afdelingsleider kwam ik er met een waarschuwing vanaf. De volgende keer bellen ze wel mijn ouders, maar ik kijk nu wel uit.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vigilante zei:
En dan neuk je hun anaal door te zeggen dat hun 'jurisdictie' (om het maar even zo te noemen) OPHOUDT bij de grens van het schoolterrein.

Scholen kunnen heel bitchy moeilijk doen, zorg ervoor dat je gelijk heb, geef een beleefde grote bek en als dat niet werkt neem je je ouders mee. Bij mij stonden ze dan opeens met hun bek vol tanden en gaven ze mij voor de volle 100% gelijk. :wave:
Klik om te vergroten...

Geloof me ik heb het jaren met een beleefde grote mond geprobeert. Als ze je willen kloten dan doen ze het effectief gewoon...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
de school doet t voor je eigen bestwil zullen we maar zeggen
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
even voor de duidelijkheid, was dat roken op het schoolterrein of niet? want als het niet op het schoolterrein was dan mogen ze je er niet eens op aanspreken want dan hebben ze er helemaal niks mee te maken ^^ (voor de volgende keer zullen we maar zeggen :P )
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker boeie, gaan ze je ouders maar bellen, so what ? een peuk, kom op !
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
damn worden ze tegenwoordig paranoia of zo .
Ik was 14 en rookte met zoveel op het plein van school en toen werd er niks gezegd.
Toen kon je ook gewoon op je werk roken tegenwoordig zijn rokers nog erger dan criminelen want overal worden we geweerd :(

Ik zal de laatste zijn die zegd roken is gezond maar we staan er zelf bij en maken zelf de keuze daar hebben we geen zogenaamde moeder voor nodig die zegt ttttt dat mag niet .

Leve de vrijheid en fuck the world :sunglasses:
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.

Tabak is echt een waardeloze drug.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

Ik heb na al die jaren roken nog geen enkele verkleurde nagel gehad, ik douche regelmatig dus stinken doe ik ook niet, mensen kijken zelden op me neer en tandaanslag in de vorm van tandsteen (verkleuring van je tanden die je opnoemt) krijg je toch wel als je koffie, thee of (een hoop verschillende) alcoholische dranken drinkt. Bovendien kalmeert nicotine me dus echt nutteloos vind ik 't niet. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeKNoZem zei:
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
Klik om te vergroten...

so true. :grin:
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

Ik heb na al die jaren roken nog geen enkele verkleurde nagel gehad, ik douche regelmatig dus stinken doe ik ook niet, mensen kijken zelden op me neer en tandaanslag in de vorm van tandsteen (verkleuring van je tanden die je opnoemt) krijg je toch wel als je koffie, thee of (een hoop verschillende) alcoholische dranken drinkt. Bovendien kalmeert nicotine me dus echt nutteloos vind ik 't niet. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, maar op een drugsforum mag ik best de effecten van drugs bespreken nietwaar? Naar mijn mening heeft tabak geen positieve effecten en kan het geen kwaad dat iemand hem daar even op wijst. Ik vind het de meeste waardeloze drug die er is.

Stinken doe je trouwens wel, al ruik je het misschien zelf niet. De geur gaat in je haren, kleding en huid zitten. Rokers merken dat niet.

Het grootste deel van het kalmerende effect van nicotine komt van het feit dat je onrustig wordt wanneer je het niet hebt.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was vanochtend aan het roken op een bankje in het parkje voor onze school, zoals we elke pauze doen. Meestal liepen er dan ook conciërges langs en die maakten wel eens een praatje met ons. Maar vanochtend vroegen ze opeens of ik wel 16 was. Ik dacht dat het een grap was aangezien mij verteld was dat je vanaf de 3e mocht roken, dus ik zei: Ja, mijn scooter staat bij school. Volgende lesuur werd ik uit de klas gehaald omdat ik niet mocht roken onder de 16. Nou moet ik morgen met mijn afdelingsleider praten, in de schoolregels staat niet dat je niet mag roken onder de 16, er word hier dan ook niemand voor aangesproken, behalve ik dus. Ik wou jullie vragen, is dit wel rechtvaardig? Staat er in de wet dat je niet mag roken onder de 16, of mag je het alleen niet kopen? Wat kan ik doen zodat ze mijn ouders niet bellen?

Alvast bedankt.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uhm, volgens mij mag je alleen geen tabak halen..

Ik was 12, en toen rookte ik mijn eerste peukje..en ik ben nooit gepakt op school..
Ik mocht het alleen nooit halen.. dus volgens mij gaat dit nergens over..
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze mogen jou ouders ten alle tijden inlichten, je mag roken onder de 16, maar het niet kopen.
Of ze jou straf mogen geven ervoor weet ik niet. Zou wel onrechtvaardig zijn.

Maar ze mogen dus jou ouders erover vertellen, daar weerhoudt je ze niet van.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ze alleen jou erop aanspreken is het misschien niet rechtvaardig. Maar als het de regels van je school zijn kkun je er niet veel tegen beginnen denk ik. Ik zou er gewoon op wijzen dat in de schoolgids [daar stond het bij mn oude school] staat dat het wel gewoon vanaf de 3e mag. Als ze daar geen boodschap aan hebben, heb je toch echt pech denk ik :-P
Shit happens!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahahaha, wat een klote scholen dan.
Over een peukie word toch niet moeilijk gedaan zeg :tearsofjoy:
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het wordt dus gewoon slijmen? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."