Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken verboden <16 ?

Roken verboden <16 ?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
En dan neuk je hun anaal door te zeggen dat hun 'jurisdictie' (om het maar even zo te noemen) OPHOUDT bij de grens van het schoolterrein.

Scholen kunnen heel bitchy moeilijk doen, zorg ervoor dat je gelijk heb, geef een beleefde grote bek en als dat niet werkt neem je je ouders mee. Bij mij stonden ze dan opeens met hun bek vol tanden en gaven ze mij voor de volle 100% gelijk. :wave:
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou mensen, het viel allemaal zwaar mee. Na een beetje aardig doen tegen mijn afdelingsleider kwam ik er met een waarschuwing vanaf. De volgende keer bellen ze wel mijn ouders, maar ik kijk nu wel uit.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
En dan neuk je hun anaal door te zeggen dat hun 'jurisdictie' (om het maar even zo te noemen) OPHOUDT bij de grens van het schoolterrein.

Scholen kunnen heel bitchy moeilijk doen, zorg ervoor dat je gelijk heb, geef een beleefde grote bek en als dat niet werkt neem je je ouders mee. Bij mij stonden ze dan opeens met hun bek vol tanden en gaven ze mij voor de volle 100% gelijk. :wave:
Klik om te vergroten...

Geloof me ik heb het jaren met een beleefde grote mond geprobeert. Als ze je willen kloten dan doen ze het effectief gewoon...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
de school doet t voor je eigen bestwil zullen we maar zeggen
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
even voor de duidelijkheid, was dat roken op het schoolterrein of niet? want als het niet op het schoolterrein was dan mogen ze je er niet eens op aanspreken want dan hebben ze er helemaal niks mee te maken ^^ (voor de volgende keer zullen we maar zeggen :P )
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker boeie, gaan ze je ouders maar bellen, so what ? een peuk, kom op !
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
damn worden ze tegenwoordig paranoia of zo .
Ik was 14 en rookte met zoveel op het plein van school en toen werd er niks gezegd.
Toen kon je ook gewoon op je werk roken tegenwoordig zijn rokers nog erger dan criminelen want overal worden we geweerd :(

Ik zal de laatste zijn die zegd roken is gezond maar we staan er zelf bij en maken zelf de keuze daar hebben we geen zogenaamde moeder voor nodig die zegt ttttt dat mag niet .

Leve de vrijheid en fuck the world :sunglasses:
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.

Tabak is echt een waardeloze drug.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

Ik heb na al die jaren roken nog geen enkele verkleurde nagel gehad, ik douche regelmatig dus stinken doe ik ook niet, mensen kijken zelden op me neer en tandaanslag in de vorm van tandsteen (verkleuring van je tanden die je opnoemt) krijg je toch wel als je koffie, thee of (een hoop verschillende) alcoholische dranken drinkt. Bovendien kalmeert nicotine me dus echt nutteloos vind ik 't niet. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
TeKNoZem zei:
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
Klik om te vergroten...

so true. :grin:
S
Space InvaderLid
01-01-2024, 00:00
#11
TeKNoZem zei:
Space Invader zei:
Beter stop je met roken. Kost veel geld, is niet lekker, is verslavend, je gaat er van stinken, mensen kijken op je neer, verkleuring van nagels en tanden, etc.
Klik om te vergroten...

Ik heb na al die jaren roken nog geen enkele verkleurde nagel gehad, ik douche regelmatig dus stinken doe ik ook niet, mensen kijken zelden op me neer en tandaanslag in de vorm van tandsteen (verkleuring van je tanden die je opnoemt) krijg je toch wel als je koffie, thee of (een hoop verschillende) alcoholische dranken drinkt. Bovendien kalmeert nicotine me dus echt nutteloos vind ik 't niet. Het is geen vriendelijk spulletje, maar goed je zit nog altijd op een drugsforum.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, maar op een drugsforum mag ik best de effecten van drugs bespreken nietwaar? Naar mijn mening heeft tabak geen positieve effecten en kan het geen kwaad dat iemand hem daar even op wijst. Ik vind het de meeste waardeloze drug die er is.

Stinken doe je trouwens wel, al ruik je het misschien zelf niet. De geur gaat in je haren, kleding en huid zitten. Rokers merken dat niet.

Het grootste deel van het kalmerende effect van nicotine komt van het feit dat je onrustig wordt wanneer je het niet hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."