#1
Hier zitten de bomen vol met Oranje Kersen, dus ik denk dat ik er daar maar wat van pluk om in oranje sferen te komen. (en te blijven)
Wat nemen jullie?
Wat nemen jullie?
blu zei:Pep.
Waarschijnlijk gaan er ook de nodige biertjes en joints doorheen, maar dat zie ik dan wel weer.
@ upper katersOmdat 1,5gr vet x98kg (98kg is momenteel mijn lichaamsgewicht), zorgt voor lekker veel testosteron, olijfolie zorgt voor veel onverzadigde omega 6 vetten.Oom Klaas zei:Waarom olijfolie drinken?
Werkt die pep de visuele werking van de 2c's niet heel erg tegen? :-Ppascal828 zei:Denk 2-cb, misschien 2-ci en genoeg pep.
Edit: misschien later nog ketamine.

SperSIZEboon zei:het is pep,xtc en alcohol geworden en later thuis nog ghb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."