Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ga jij nemen met Koninginnedag(nacht)?

Wat ga jij nemen met Koninginnedag(nacht)?

50 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier zitten de bomen vol met Oranje Kersen, dus ik denk dat ik er daar maar wat van pluk om in oranje sferen te komen. (en te blijven) :grin: :hearteyes:

Wat nemen jullie?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
blu zei:
Pep.

Waarschijnlijk gaan er ook de nodige biertjes en joints doorheen, maar dat zie ik dan wel weer.
Klik om te vergroten...

pep en bier dat word m.

dit jaar wel maar een aantal lijnen niet zoals vorig jaar, toen hadk n grammetje achter de kiezen (wel mn beste Koninginnedag ooit geworden)

en anders die pep laten en gewoon gaan zuipen
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep.

Waarschijnlijk gaan er ook de nodige biertjes en joints doorheen, maar dat zie ik dan wel weer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
acid en lorazepam, een paar sixpacks bier en een geeltje wiet, als er iemand me een puntje aanbied dan lust ik die ook wel, pilletjes sla ik denk ik af deze keer...
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het word een avond met alleen maar ghb op Révolt. Misschien als alles helemaal fout gaat een puntje pep of een pil maar ik hoop van niet. :kots: @ upper katers
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Genoeg om me niet nuchter te voelen :P
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA :hearteyes:
staat al een flinke tijd in de planning
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep en bier, en misschien een beetje MDMA
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niks. Ik drink mijn 70ML olijfolie op, eet 300gr zilvervliesrijst, een berg groente schuif ik naar binnen, en dan ga ik lekker slapen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
een flinke dosis slaap, harde shit ouwe
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom olijfolie drinken?
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Waarom olijfolie drinken?
Klik om te vergroten...
Omdat 1,5gr vet x98kg (98kg is momenteel mijn lichaamsgewicht), zorgt voor lekker veel testosteron, olijfolie zorgt voor veel onverzadigde omega 6 vetten.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Denk 2-cb, misschien 2-ci en genoeg pep.

Edit: misschien later nog ketamine.
Klik om te vergroten...
Werkt die pep de visuele werking van de 2c's niet heel erg tegen? :-P

OT
Misschien een beetje pep, als dat het geval is heeel weinig alcohol en misschien wat joints (afhankelijk van mn gezelschap want blow niet meer alleen, maar ga er wel van uit dat ze ook wel een jointje willen). Als ik besluit geen pep te nemen word het gewoon aan de alcohol en eventueel dus wiet :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed. :rock:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk 2-cb, misschien 2-ci en genoeg pep.

Edit: misschien later nog ketamine.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
het is pep,xtc en alcohol geworden en later thuis nog ghb
Klik om te vergroten...


goh was ik niet met jou op pad ? :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
...ik ben moe maar voldaan na Koninginnenacht....en ochtend...en middag...
de eindscore: halve xtc(paarse ster),pep,wiet,mdma kristal, nog meer pep,en als toetje ghb....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe was he tin amsterdam???
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
tis netjes zoals geplanned, pep,alcohol en wiet gebleven


wat een bizarre dag is het geworden


viel me trouwens wel op hoeveel mensen er nt spacen waren in Eindhoven.

niet meer normaal
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#20
AT hier: LSD, Heel veel lachgas, DMAA (zoals zo ongeveer elke dag, dus dat tel ik niet echt mee). Dat was leuk =3.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."