Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed verstopt

Goed verstopt

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
in de lade als het om wiet en hash gaat (soms slingert het ook wel eens rond)
in mijn kluisje met sleutel die daarna op slot gaat (als het om "hard" drugs gaat)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vergeet het altijd :tearsofjoy:

Maar als ik eraan denk dan gewoon bij men ballen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
Klik om te vergroten...

Neen dat valt wel mee, aangezien ik dit doe als het winter wordt en als het egt warm begint te worden dan stop ik daar automatisch mee.
en dan vind ik wel een andere plek :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wou al zeggen. xD
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thuis gewoon op mn kamer in een la, en als ik naar een feest ofzo inderdaad gewoon in mn portemonee. Ik ben gefouilleerd en alles, maar ze hebben nog nooit in mn portemonnee gekeken.

Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.
Klik om te vergroten...
Ja, is wel een goede tip !
Ik draag zelf geen tasje natuurlijk =P
maar is wel handig voor meiden met iets op zak
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:
Klik om te vergroten...


Ben je toch ook, dushi. :grin:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11


Ik heb zoiets, eerder voor de grap dan voor functionaliteit, veel past er niet in, maar politie heeft het al wel eens vastgehad en mooi teruggegeven.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
[quote="J0S]

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.[/quote]

Haha, en dan maar hopen dat niemand die oude disney videoband van zolder gaat halen om ff te kijken :mrgreen:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik verstop nooit iets eigenlijk. Laat ik mijn vriendin doen :wink:

@home hebben we het gewoon in de koelkast liggen (xtc).
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
Klik om te vergroten...
Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
In m'n kont, en dan proberen om niet te giechelen als ik voorbij de security kom.
Klik om te vergroten...

LOL x''D

Arthur King zei:
Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:
Klik om te vergroten...

goed mogelijk :wink: bij ons ligt het vol met lege wietzakjes e.d. terwijl ik op een heel braaf lyceumpje zit ^^
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
stomme drie citaten. maarja het hangt echt af van school tot school ja.

Ik heb op een school gezeten waar ik als enigste blowde (nu ja de wat oudere ook zo af en toe eens)

en mijn laatste school heb ik: Een meisje dat ik net leerde kennen zien outgaan op de alcohol (man man het is niet cool je voor doen alsof je "veel kan hebben" en na een paar slokken wodka ineens neervalt), iemand te veel ghb had genomen en out ging, vriendinnen/vrienden van me LSD/2cb namen :tearsofjoy: :tearsofjoy: , pep, xtc, elke middag blowden... heb ook wel eens een lijntje keta aangeboden gekregen in de middag, zeg ik geen nee tegen :P

Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
altijd in mn portomonee onder het vakje voor het kleingeld
mn voordeelzak wiet valt er bij de winkel nog weleens uit, gewoon terugpakken, en dan kijken die cassieres je altijd aan alsof je de grootste junk bent die ze ooit hebben gezien, come on het is practisch legaal.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook een keertje op een regenachtige dag dit gemaakt, wel grappig. :P

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ceYFpx-7aSg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ceYFpx-7aSg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
Klik om te vergroten...


Serieus? Die jeugd van tegenwoordig... Damn, ik word echt oud. :openmouth:
Bij ons in de klas was er er eens een gast die een dextro-energy fijn maalde en dat opsnoof. haha!
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het oldskool uitgesneden boek :sunglasses:
En voor buitenshuis zit het gewoon in mijn portemonnee, no problem^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."