Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het altijd gewoon in me broek of jack in me zak, als ik op feesten ben bij fouileren bij me ballen daar zoeken ze toch niet Thuis gewoon in een la op me kamer, achterin onder een doos voor het geval daar iemand ooit in die la komt haha. Altijd zelfde plekkie ander's vergeet ik waar het was"
"Kaartje zal ik bestellen over 1 maand Vorig jaar kon ik hier niet heen maar dit jaar zal ik er zeker weer bij zijn in me aussie zoals altijd"
"Hardcore feesten, hakken, slap ouwehoeren met iedereen, springen, rondje's lopen, knuffelen.. naja je ken het wel allemaal"
"4 dagen is me langste tot nu toe, ben wel een week lang brak geweest, veel geslapen, moe, krampen etc. maarja dat is logisch na 4 dagen wakker.. Normaal doe ik maar 1/2 nachten maar dan ben ik alsnog minstens 5-10 uur wakker nadat ik nuchter ben."