Hier nog een kraakverse van gisteravond
Het was zaterdagavond, en ik had zin om wat te doen, maar niet zo zeer uitgaan, ik had meer zin om te trippen. Dus ik had me al fijn voorgenomen om wat 2cb met DMT te nemen, toen ik opzoek ging naar een tripbuddy. Nou M had wel zin om mee te trippen, maar alleen als ik geen DMT zou doen, want, nouja, eigenlijk niet want hij was gewoon bielig aan het doen, een reden had ie niet echt. Maargoed, na wat moeilijk gedoe dan maar overeen gesloten dat ik geen DMT zou roken, maar de net nieuwe keta die ik nog uit moest proberen ging wel mee...
Nou, wij 2cb gepakt, zo'n 30mg pp. Even wachten tot het zou werken en dan op een looptocht gaan. Na een tijdje werkte het dus en we gingen lopen. Toen we een tijdje onderweg waren vond ik het allemaal maar niet heftig genoeg, en ik pakte me 2 puntjes keta. Ik begon me vager en vager te voelen maar op zich zag ik niet al te veel. We verplaatsten ons verder toen opeens bij mij de onmogelijk te stillen k-honger op kwam zetten. Na wat aandringen hadden we dus besloten om naar het tankstation te gaan, en ik had extra geen waardevolle spullen meegenomen (beurs met legetimatie en geld, telefoon, etc... alleen mn keta en wat rookwaar) dus M moest me maar even voorschieten. Het tankstation was nog megaver en ergens halverwege besloot ik om nog eens bij te punten met de keta. Nou na een tijdje eindelijk aangekomen bij het tankstation en toen ik naar binnen liep werd ik overweldigd door een overvloed aan licht en kleur en opeens begon ALLES te dansen en te doen. Als ik door een gangpad keek gingen de mensen verder weg, en dichter bij, tegelijk !!! ik pakte mijn spul en gaf het aan M zodat hij het af kon rekenen en rende naar buiten omdat ik een zware lachkick op voelde komen.
Nou, na de k-honger zo goed als mogelijk gestild te hebben besloten we om naar het P-centrum te gaan (kan de naam hier niet neerzetten omdat er maar 1 in nederland is en dan is het opeens wel erg duidelijk waar ik leef) het P-centrum is een soort winkelcentrum, alleen dan heel groot, heeft de grootte van een middelmatig dorp zeg maar. En het ziet er allemaal een btje pretpark achtig uit omdat het allemaal "nep" is. We weten wel dat je er niet mag komen eigenlijk, maarja, jullie weten hoe het gaat als je vaag bent... Dus het leek ons een leuk plan om daar eens te gaan kijken, we liepen eerst aan de zijkant waar het (geloof ik) wel nog mag, en daar zijn allemaal deuren met bellen, van de verschillende winkels die toevallig aan die kant liggen. Op zich niet interessant, totdat er eentje licht geeft natuurlijk. En laat dat nou net de bel van de Armani winkel zijn. M was er zo door gefascineerd dat hij hem aan ging raken en er kwam een -op dat moment- erg lollig geluidje vanaf, dus we besloten er nog maar eens op te drukken voor we verder gingen. We besloten een berg op te lopen, om zo bij een heg uit te komen die terrein van het een autoweg scheidt. Daar ergens kreeg ik opeens weer een lachkick bij het gezicht hoe M over de heg klom, het leek wel alsog zijn benen uitschuifden ofzo. Nouja, dat gedaan, ik ook over de heg geklommen, staan we daar. En nu ? ja nu moeten we ook echt naar binnen. We liepen richting de ingang die duidelijk versperd was met rood-witte linten, en ik zei nog heel lollig tegen M, ohh dit is niet gemaakt om mensen tegen te houden want dan zouden ze het wel ingewikkelder maken, waarop hij antwoordde: "Ja heb jij al een bordje met verboden toegang gezien dan ?" dus na wat lachen doorgelopen tot we bij de ingang kwamen waar opeens een lamp aansprong door onze beweging. We schrokken half en wisten eigenlijk goed dat we niet naar binnen mochten. We stonden even te bakkelijen toen we een auto op een afstandje hoorden. Toen we keken zagen we dus inderdaad een auto en wat mensen die in de weer waren, en we stonden ons nog af te vragen wat ze aan het doen waren, en we dahcten van oh als het security is komen ze wel naar ons kijken... Toch besloten we weer te gaan, en gingen de zelfde weg terug, toen er weer een auto aangereden kwam, met nogal felle koplampen. We konden op dat punt dus nog niet zien dat het politie was. Maargoed, dat bleek snel genoeg toen we hoorden "een goedeavond jongelui" dus wij heel fijn "hallo, een goede avond".
Politie: "Wij hebben een melding gekregen dat hier 2 jongere aan de deuren aan het voelen zouden zijn"
"Oh nou, dat zijn wij niet geweest hoor... Wij hebben niet aan deuren gevoeld"
Politie: "Ja volgens de melding 2 personen, een met een witte trui en een heuptas, de andere met een muts en een zwarte jas"
Sta ik daar, met een witte trui en een heuptas, M met een muts en een zwarte jas
"Oh, nou, nee die hebben wij niet gezien hoor, maar we zagen wel mensen daar, met een auto"
M: "Ja en ze renden over het dak !! Of de richel"
Politie: "Zo zo, ze renden over het dak ?"
M: "Ja, ik zag ze daar lopen, ze reden hun auto achteruit en zette de lampen uit"
Politie: "Wel eens aan gedacht dat het de security zou kunnen zijn ? Als ze "over het dak rennen" enzo ?"
Wij: "Ja, ehh, nou..."
Politie: "Nou jongelui, zeg het maar, wat doen we hier ?"
Ik: "Even een ommetje maken, ik woon hier (wijzend naar een straat ietsje verderop)"
M: "Ja ik was bij hem aan het chillen en toen wouden we een ommetje gaan maken, man, moet je eens kijken, is hier net de efteling !!"
Dus ik keek al naar M van nou doe ff normaal :P
Politie: "Lijkt op de efteling ?? het is een winkelcentrum hoor... Ben je soms niet van hier uit de buurt ?"
M: "Jawel ik woon daar en daar" (kwam neer op 500 meter van het winkelcentrum af)
Politie: "Zozo, en hoelang woont u daar al ?"
M: "Zo'n 12 jaar meneer"
Politie kijkt eens raar naar elkaar...
Politie: "En het winkelcentrum is u in al die tijd nog niet opgevallen ? "
M: "Jawel hoor, ik heb er 2 jaar gewerkt"
Politie kijkt nog eens raar naar elkaar
Politie: "En eh.... waarom lijkt het nu op de efteling ?"
M: "Ja ehh, is zaterdagavond, je weet hoe dat gaat"
Politie: "Oke jongelui, legetimatie astublieft"
"Sorry ik heb mijn beurs thuis laten liggen, we gingen alleen een ommetje maken"
Dus ik gaf mijn gegevens op, hunh gingen het na en het was allemaal wel ok, maar M:
M: "Ja hoor hier, hij is wel niet meer helemaal koosher" (het legetimatiebewijs)
Politie: "Koosher... ?"
M: "Ja u weet wel, hij's niet meer helemaal lekker"
Politie: "Ahh.... Juist ja... waarom niet ?"
M: "Ja hij is verlopen"
Politie: "En dat meld u erbij... Omdat ?"
M: "Ja nee, weet ik ook niet, gewoon zo"
Politie: "Ahhh juist ja... Wat is uw telefoonnummer ?"
M: "Ja mijn telefoon is net gecrashed"
Politie: "Gewat ?"
M: "Gecrashed, weetuwel, zoals die rally wages dat ook altijd doen"
Politie (wederom): "Ahhhh juist ja..."
Ik stond ernaas mijn lach in te houden, toen ze eindelijk zoiets hadden van jaahhh, vage jongeren, ik liep daar in me joggingpakke zonder telefoon of beurs op zak, en ze hadden gecontroleerd dat ik inderdaad in die straat iets verderop woonde dus ze vonden het wel goed zo. Kreeg niet eens een boete voor mijn legetimatiebewijs
Toen gingen ze weer en wij stonden ergens op de oprit van de parkeerplaats van de centrum, wat uitkwam op de autoweg... Dus na wat vaag en moeilijk gedoe overgestoken en toen allebei dikke lachkick gehad.
Lijkt op de efteling ?? :P