Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ik zie dat ik echt korter van stof moet worden :grin: hoewel het alsnog een dopestory is, en geen tripreport (vind ik)

niet écht leuk, maar definately a dopestory: viewtopic.php?f=3&t=11487

ps. Saartje was zijn kat !!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede dopeverhalen Spor!
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
Die waar je vanmiddag voor de deur stond :).
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik al :wink: heb nog interessant gesprek met m gehad... :P
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#5
henkie84 zei:
....Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren...
Klik om te vergroten...
:wave: hahaha :beer:
henkie84 zei:
.... Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom.....
Klik om te vergroten...
ow henkie toch, ik ben jaloers op jou hallucinaties! :wave: Zin om de zomer van de cactus in te luiden met die sjaak trwns? :P
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had een joint gerookt en moest gaan pissen. Dus ik ga zitten en begin te dagdromen. Uiteindelijk wordt ik weer "wakker" en kon ik me niet meer herinneren of ik nu gepist had of niet :confused: Ik moest niet meer dus ik nam maar aan van wel :beer:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vuile streek! :grin: :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Drientje

Echt supervette wraakactie! Heel goed bedacht! Zo veel beter dan hem gewoon in elkaar timmeren, echt kudo's!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had laatst 1 liter bier op en toen zij ik dat ik de zolder even naar boven ging brengen
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier nog een kraakverse van gisteravond :grin:

Het was zaterdagavond, en ik had zin om wat te doen, maar niet zo zeer uitgaan, ik had meer zin om te trippen. Dus ik had me al fijn voorgenomen om wat 2cb met DMT te nemen, toen ik opzoek ging naar een tripbuddy. Nou M had wel zin om mee te trippen, maar alleen als ik geen DMT zou doen, want, nouja, eigenlijk niet want hij was gewoon bielig aan het doen, een reden had ie niet echt. Maargoed, na wat moeilijk gedoe dan maar overeen gesloten dat ik geen DMT zou roken, maar de net nieuwe keta die ik nog uit moest proberen ging wel mee...

Nou, wij 2cb gepakt, zo'n 30mg pp. Even wachten tot het zou werken en dan op een looptocht gaan. Na een tijdje werkte het dus en we gingen lopen. Toen we een tijdje onderweg waren vond ik het allemaal maar niet heftig genoeg, en ik pakte me 2 puntjes keta. Ik begon me vager en vager te voelen maar op zich zag ik niet al te veel. We verplaatsten ons verder toen opeens bij mij de onmogelijk te stillen k-honger op kwam zetten. Na wat aandringen hadden we dus besloten om naar het tankstation te gaan, en ik had extra geen waardevolle spullen meegenomen (beurs met legetimatie en geld, telefoon, etc... alleen mn keta en wat rookwaar) dus M moest me maar even voorschieten. Het tankstation was nog megaver en ergens halverwege besloot ik om nog eens bij te punten met de keta. Nou na een tijdje eindelijk aangekomen bij het tankstation en toen ik naar binnen liep werd ik overweldigd door een overvloed aan licht en kleur en opeens begon ALLES te dansen en te doen. Als ik door een gangpad keek gingen de mensen verder weg, en dichter bij, tegelijk !!! ik pakte mijn spul en gaf het aan M zodat hij het af kon rekenen en rende naar buiten omdat ik een zware lachkick op voelde komen.

Nou, na de k-honger zo goed als mogelijk gestild te hebben besloten we om naar het P-centrum te gaan (kan de naam hier niet neerzetten omdat er maar 1 in nederland is en dan is het opeens wel erg duidelijk waar ik leef) het P-centrum is een soort winkelcentrum, alleen dan heel groot, heeft de grootte van een middelmatig dorp zeg maar. En het ziet er allemaal een btje pretpark achtig uit omdat het allemaal "nep" is. We weten wel dat je er niet mag komen eigenlijk, maarja, jullie weten hoe het gaat als je vaag bent... Dus het leek ons een leuk plan om daar eens te gaan kijken, we liepen eerst aan de zijkant waar het (geloof ik) wel nog mag, en daar zijn allemaal deuren met bellen, van de verschillende winkels die toevallig aan die kant liggen. Op zich niet interessant, totdat er eentje licht geeft natuurlijk. En laat dat nou net de bel van de Armani winkel zijn. M was er zo door gefascineerd dat hij hem aan ging raken en er kwam een -op dat moment- erg lollig geluidje vanaf, dus we besloten er nog maar eens op te drukken voor we verder gingen. We besloten een berg op te lopen, om zo bij een heg uit te komen die terrein van het een autoweg scheidt. Daar ergens kreeg ik opeens weer een lachkick bij het gezicht hoe M over de heg klom, het leek wel alsog zijn benen uitschuifden ofzo. Nouja, dat gedaan, ik ook over de heg geklommen, staan we daar. En nu ? ja nu moeten we ook echt naar binnen. We liepen richting de ingang die duidelijk versperd was met rood-witte linten, en ik zei nog heel lollig tegen M, ohh dit is niet gemaakt om mensen tegen te houden want dan zouden ze het wel ingewikkelder maken, waarop hij antwoordde: "Ja heb jij al een bordje met verboden toegang gezien dan ?" dus na wat lachen doorgelopen tot we bij de ingang kwamen waar opeens een lamp aansprong door onze beweging. We schrokken half en wisten eigenlijk goed dat we niet naar binnen mochten. We stonden even te bakkelijen toen we een auto op een afstandje hoorden. Toen we keken zagen we dus inderdaad een auto en wat mensen die in de weer waren, en we stonden ons nog af te vragen wat ze aan het doen waren, en we dahcten van oh als het security is komen ze wel naar ons kijken... Toch besloten we weer te gaan, en gingen de zelfde weg terug, toen er weer een auto aangereden kwam, met nogal felle koplampen. We konden op dat punt dus nog niet zien dat het politie was. Maargoed, dat bleek snel genoeg toen we hoorden "een goedeavond jongelui" dus wij heel fijn "hallo, een goede avond".

Politie: "Wij hebben een melding gekregen dat hier 2 jongere aan de deuren aan het voelen zouden zijn"
"Oh nou, dat zijn wij niet geweest hoor... Wij hebben niet aan deuren gevoeld"
Politie: "Ja volgens de melding 2 personen, een met een witte trui en een heuptas, de andere met een muts en een zwarte jas"

Sta ik daar, met een witte trui en een heuptas, M met een muts en een zwarte jas :grin:

"Oh, nou, nee die hebben wij niet gezien hoor, maar we zagen wel mensen daar, met een auto"
M: "Ja en ze renden over het dak !! Of de richel"
Politie: "Zo zo, ze renden over het dak ?"
M: "Ja, ik zag ze daar lopen, ze reden hun auto achteruit en zette de lampen uit"
Politie: "Wel eens aan gedacht dat het de security zou kunnen zijn ? Als ze "over het dak rennen" enzo ?"
Wij: "Ja, ehh, nou..."
Politie: "Nou jongelui, zeg het maar, wat doen we hier ?"
Ik: "Even een ommetje maken, ik woon hier (wijzend naar een straat ietsje verderop)"
M: "Ja ik was bij hem aan het chillen en toen wouden we een ommetje gaan maken, man, moet je eens kijken, is hier net de efteling !!"

Dus ik keek al naar M van nou doe ff normaal :P

Politie: "Lijkt op de efteling ?? het is een winkelcentrum hoor... Ben je soms niet van hier uit de buurt ?"
M: "Jawel ik woon daar en daar" (kwam neer op 500 meter van het winkelcentrum af)
Politie: "Zozo, en hoelang woont u daar al ?"
M: "Zo'n 12 jaar meneer"

Politie kijkt eens raar naar elkaar...

Politie: "En het winkelcentrum is u in al die tijd nog niet opgevallen ? "
M: "Jawel hoor, ik heb er 2 jaar gewerkt"

Politie kijkt nog eens raar naar elkaar

Politie: "En eh.... waarom lijkt het nu op de efteling ?"
M: "Ja ehh, is zaterdagavond, je weet hoe dat gaat"
Politie: "Oke jongelui, legetimatie astublieft"
"Sorry ik heb mijn beurs thuis laten liggen, we gingen alleen een ommetje maken"

Dus ik gaf mijn gegevens op, hunh gingen het na en het was allemaal wel ok, maar M:

M: "Ja hoor hier, hij is wel niet meer helemaal koosher" (het legetimatiebewijs)
Politie: "Koosher... ?"
M: "Ja u weet wel, hij's niet meer helemaal lekker"
Politie: "Ahh.... Juist ja... waarom niet ?"
M: "Ja hij is verlopen"
Politie: "En dat meld u erbij... Omdat ?"
M: "Ja nee, weet ik ook niet, gewoon zo"
Politie: "Ahhh juist ja... Wat is uw telefoonnummer ?"
M: "Ja mijn telefoon is net gecrashed"
Politie: "Gewat ?"
M: "Gecrashed, weetuwel, zoals die rally wages dat ook altijd doen"
Politie (wederom): "Ahhhh juist ja..."

Ik stond ernaas mijn lach in te houden, toen ze eindelijk zoiets hadden van jaahhh, vage jongeren, ik liep daar in me joggingpakke zonder telefoon of beurs op zak, en ze hadden gecontroleerd dat ik inderdaad in die straat iets verderop woonde dus ze vonden het wel goed zo. Kreeg niet eens een boete voor mijn legetimatiebewijs :grin:

Toen gingen ze weer en wij stonden ergens op de oprit van de parkeerplaats van de centrum, wat uitkwam op de autoweg... Dus na wat vaag en moeilijk gedoe overgestoken en toen allebei dikke lachkick gehad.

Lijkt op de efteling ?? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooie story spor :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi dat het niet van zulke erge zeikagenten waren :P

wel erg geniaal gesprek, haha
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!
Klik om te vergroten...

We maken zo veel vage shit mee...

Alleen vergeten we bijna alles ook :stoned: :tearsofjoy:

Trouwens... present op icon? :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#14
een keer ongelovelijk hard met mn smoel tegen een betonnen container aan geklapt omdat ik te veel drank op had.. :grin:
normaal heb ik t gevoel dat ik wel aardig goed kan fietsen met alcohol op...
tot dat ik een stoeprand tegen kwam.. :rolleyes:

mja,,gellukig heb ik het niet meer zo op alcohol...slik liever een paar pilletjes dan dat ik stomp dronken word.

:wave:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Spor spamslet de-luxe!!!!!! :grin:
Klik om te vergroten...

Iemand moet het topic gaande houden he :grin:

Drientje zei:
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.
Klik om te vergroten...

Whehe ik dacht zeker dat jullie m in elkaar gingen rossen. Maar dit is idd veel toffer :grin:

BlackRobBlunt zei:
Trouwens... present op icon? :P
Klik om te vergroten...

Altijd :grin: nog nooit een Icon gemist, dus ben van plan deze ook niet te missen.. Moet heel ff kijken want heb zondag wel al dingen gepland.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha zoals ik al zei, echt geweldig :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
kildeer & henkie! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
henkie84 zei:
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jeeeeeetje mina! Wat een verhaal! Je mag inderdaad wel echt van geluk spreken hoor... :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
whahahahahaha te grappig!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:

Omdat ik was geslaagd voor mijn opleiding gingen we op mijn laatste stagedag wat drinken met het team. Eenmaal aangekomen op de unit moest ik van de collega's een knalrood separeerpak aan en op zo'n grote driewieler met hen naar stad fietsen. Gelukkig was het maar een klein stukje, en ik dacht die kan nog wel eens goed van pas komen op het einde van de avond. Dat pak had ik liever niet aan gehad, maar ach het hoorde erbij en ik deed maar gewoon mee.

Na een avondje goed doorzakken reden we terug naar de kliniek (hier zou ik met een paar collega's blijven slapen). Op een smal fietspad in de stad zien we in de verte twee stadswachten fietsen. We naderen de heren en ze reden heel rustig.
Mijn drie collega's halen de mannen in, en ik tringel een paar seconden later ook met mijn fietsbel omdat ik ze in wil halen.

Was ik me toch vergeten dat ik op een driewieler zat en die twee uitstekende achterwielen. Toen ik ze inhaalde viel een van die stadswachten op de grond. Hij was op me aan het roepen, maar ik snapte er in eerste instantie niks van. Ik haalde hem immers netjes in voor mijn gevoel. Wat bleek, ik heb hem met het achterwiel geraakt haha.

De stadswachten kwamen me achterna en men dacht dat ik ontsnapt was op de kliniek. Het rode pak heeft normaal niemand in de kast hangen dus ze dachten dat ze een grote vangst hadden geslagen. Mijn verhaal werd niet geloofd, het verhaal van collega's ook niet. Dus maar wachten op de politie die zij inmiddels hadden gebeld.
Toen mijn gegevens waren gecontroleerd door de blauwe heren, mocht ik door fietsen. 2 agenten, 3 verpleegsters en ik zelf moesten hard lachen. De stadswachten reden boos weg (degene wat ik van achteren had aangereden zonder licht haha).

Wat een avond. Is al jaren geleden, maar zoiets vergeet je nooit meer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."