Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
af en toe dat dr ns wat van de sleutel af valt ofzoww maar op een of andere manier gaat dat altijd wel goed alsk lijnen ga leggen.


ik heb wel datk standaard iedere avond minimaal 1 glas of 1 fles omstoot
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck sla je een fles kapot tegen het plafond van een trein? Dat moet je volgens mij echt willen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon dronken zijn, liedjes schreeuwen en met die fles zwaaien, terwijl je springt als een ethiopiër, was echt per ongeluk!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 gram coke, in mijn opruimwoede een envelopje weggegooid en veel te laat beseft. ben nog wel gaan zoeken maar is nooit meer uitgekomen. één of andere kat zal wel een heel goeie avond beleefd hebben.
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Met pep mors ik regelmatig, Expres of per ongeluk.
Vorige week ongeveer 1,5 Gram Keta kwijt geraakt op een Tekno feestje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ooit wel eens 10 kratten bier laten staan op een parkeerplaats van de supermarkt. Hele aanhangwagen vol aan het laden wegens studentenfeest, en toen zeker 10 kratten over het hoofd gezien. Hoe dat kan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
seth zei:
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
Klik om te vergroten...

Ik moest ff een vriend helpen met snel een joint te draaien (mijn wiet was nogal nat en hadden geen grinder bij), dus ik stop mijn zak snel in mn rechter binnenzak. Beetje jammer dat ik alleen een binnenzak heb aan de linker kant van mn jas :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog nooit echt veel verloren door te morsen, hooguit wat wiet.

Het domste wat ik op dat vlak heb voorgehad, is toen ik op een wc op mijn buspast een lijn ketamine had klaargelegd voor mijn maat. Toen ik naar buiten ging, stond hij niet meer voor de deur. Ik moest hem in de zaal gaan zoeken maar toen we terugkwamen was de deur op slot. Ketamine en buspas weg natuurlijk..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
Klik om te vergroten...

Hebje het nog gesnoven :tongueout:?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoogst waarschijnlijk wel, sommige mensen snuiven zowizo al aan zwarte alcoholstiften :kots:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra licht. Hopsa, daar gaat alle wiet.

En nja wel de klassieke beginners fout bij de eerste keer pep om uit te ademen zodat je pep weg vliegt. Ik had gelukkig niet zoveel gepakt en de helft lag er nog.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra ligt. Hopsa, daar gaat alle wiet.
Klik om te vergroten...
Ik zal het je vergeven omdat het zo laat/vroeg is
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niets zover ik weet. :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
tomz0r zei:
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
Klik om te vergroten...

Knooierd :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."