#1
Crack 
En G. Crack en G![:grin:]()

En G. Crack en G

Doe je tegenwoordig ook al heroine?Winehouse zei:Ik ga voor de witte en de bruine kerst.![]()

Nee, maar dat ga ik met kerst uitproberenFlameon zei:Doe je tegenwoordig ook al heroine?Winehouse zei:Ik ga voor de witte en de bruine kerst.![]()
gamezz zei:MDMA of LSD,(in combinatie met wiet natuurlijk)
hangt ervan af er MDMA voorhanden is (vroeg genoeg kopen , niet dezelfde fout als vorig jaar maken)
LSD heb ik nog liggen![]()
luchtigtoetje zei:Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
)
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktailPammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Winehouse zei:Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktailPammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Pammer zei:Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Winehouse zei:Pammer zei:Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Pammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."