#1
Hoe kun je da nou weten als je niet eens hero, crack of meth hebt geprobeerd, zoals de meeste hier denk ik. Waardeloos dus.
J0rrit zei:Hoe kun je da nou weten als je niet eens hero, crack of meth hebt geprobeerd, zoals de meeste hier denk ik. Waardeloos dus.
Ewie zei:J0rrit zei:Hoe kun je da nou weten als je niet eens hero, crack of meth hebt geprobeerd, zoals de meeste hier denk ik. Waardeloos dus.
Denk ik, zeg je goed... Mijn leven is niet zo'n puinhoop dat ik aan de crack of meth hoef/wil, ik geniet voldoende met af en toe xtc, coke etc.
En hoe bedoel je dat? Statistisch gezien? Dan gok ik op meth omdat het het goedkoopst is.Angramar Temenos zei:Wat ik me vooral afvraag is, wat is verslavender tussen: Basen, Heroine (shotten) en Crystal Meth (over het algemeen gezien als de "ergste" drugs).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."