Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En dan heb je 97% Zuivere stof?met 3% Troep zooi erin? of 100% puur?"
"Hallo, Als leek in de drugs vroeg ik mijzelf de volgende punten af... Hoeveel is de inkoopprijs GBL boven de X Mililiter(groothandel)? Hoeveel is de verkoopprijs GBL klein? Per hoeveel ML wordt het verkocht in kapsule/flesje/ander vervoersmiddel? Grtz Linkuei"
"Zolang je weet dat je voor elke 5 ML GHB 1/3e GBL en 1/6e Loog tot je toe neemt, en wss nog andere zuren erbij, en je accepteerd het OPS syndroom als je te veel gebruikt, en als je tanden op gaan lossen je niet gaat huilen. Dan is GHB ideaal!"
"gNuxx zei: wist je dat alleen heroïne(opiaten) verslavend is? de rest van de drugs zit tussen je oren als je verslaafd bent. Klik om te vergroten... Je lult, waarom verkoopt een vriendin van me na 2 weken basen al haar zooi voor die troep terwijl ze vanaf haar 12e wel goed met snuifcoke, speed, keta etc. kan omgaan? ze is veranderd in een crackjunk, leg dan maar uit waarom ze dan zou doen alsof?"
"RSW zei: Precies wat de wereld nodig heeft, een goedkope, legale versie van coke die langer werkt. Weg met de criminaliteit Klik om te vergroten... Ja maar wordt dit ontdekt komt het toch meteen op de blacklist."
"Basen is voor junks, vriendin die het snoof was altijd flex tot ze met basen begon. Basejunks get out of my way!"