Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb al veel medicatie anti depresiva gehad en ben al jaaren ongelukkig sinds ik g gebruik ben ik eindelijk gelukkig tot zo ver dan , tuurlijk ben ik bang dat wel,en naarmate de G uitwerkt komen mijn kopzorgen keihard terug en DAT wil ik al anderhalf jaar dus niet voelen ben in die tijd bijna nooit nuchter geweest, en daar kwam ik dan ook achter toen het op was! Dus ja voor mij helpt het tegen mndepressie."
"En wat nou als je GEEh (slaap)pillen hebt dan?? Hoe moet ik daar in godsnaam aan komen dan??"
"Wat is jouw probleem daarmee?"
"langeman zei: Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed. ghbggirll zei: als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook) Klik om te vergroten... Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me... Klik om te vergroten... ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan? en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand"
"Dank je voor dat bericht met een briefje bij je houden. dat is wel een goed idee.. maar goed maar moet iemand net even dat briefje vinden.. poeehh maargoed dat met die stift is ook wel een idee maar als je buiten westen bent heb je natuurlijk geen tijd en besef dat je dat moet opschrijven. maar tog bedankt! ow en ook BE-Lac-HELIJK dat het ziekenhuis dat niet serieus neemt! moet je dan eerst schuimbekkend dood liggen gaan voor dat die m,ensen dat geloven ? walgelijk!"
"Gemini zei: Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken. Klik om te vergroten... ja klopt.. maar als je thuis nwel word en dat G ligt bijvoorbeeld in de kast of je tas dan nem en ze dat echt niet mee tog?.. ow en elfquest: heftig! echt walgelijk dat ze je niet serieus nemen! erg onproffesioneel hoe is dat afgelopen? ze kunnen je wel volproppen met benzo,s maar zoals ik dat hier lees.is dat niet genoeg tog?.. aangezien ik al anderhalf jaar onafgebroken om de 2 uur gebruik.het is tog beter afbouwen MET ghb? dat lijkt me persoonlijk tog het prettigst"
"Is dat uberhaupt wel te doen thuis dat progamma? is het een succes?"
"UeWEclipse zei: Nou erg gezond zal ghb net zoals vele andere drugs niet voor je lichaam zijn, vooral niet als je het 24/7 gebruikt. Maar het lijkt mij dat je hiervan toch wel problemen krijgt bij het onthouden van dingen "geheugenverlies". Ik zou proberen professionele hulp te zoeken bij het afkicken van ghb, want het afkicken is erg gevaarlijk... Veel suc6 Klik om te vergroten... dank je. hier heb ik meer aan dan sommige andere reacties"
"Mensen hebben hethier over de afkick van hero en alcohol maar hoe zit dat met ghb dan ?? dat vroeg ik eigelijk, btw dit is mijn nieuwe account"
"ghb"