Chris Pontius zei:
Ik volg dit topic niet echt meer (te veel rotzooi), dus als jullie mijn kritische blik nodig hebben hoor ik het wel in een pm.
Ik had je al op mijn lijst gezet, als de tijd daar is wil ik graag gebruiken maken van je kritische blik.
OT: We hebben nog een hele hoop open onderwerpen, we hebben slechts een deel verdeeld.
Er blijven nog veel dingen over, denk aan GHB, cocaïne, heroïne, PCP, alle 2c's, andere RC, THC, enz.
Natuurlijk zal ik een deel nog zelf voor mijn rekening nemen, maar iedereen die dus nog wil meeschrijven, onderwerpen genoeg.
Dreuge zei:
Sublimo zei:
Dreuge zei:
Wel een grappig idee, maar hoe meer mensen mee schrijven, hoe moeilijker het word. Dan moet 1 iemand op het eind alles veranderen in dezelfde schrijfstijl, lijkt me geen leuke taak :P
Nee, juist niet. Het wordt objectief niet subjectief.
En met een aantal mensen kun je een veel correcter boek maken dan alleen.
Ik heb het niet over de informatie, maar over de schrijfstijl. Iedereen gebruikt toch andere zinsopbouw en andere woorden? Als er niet 1 iemand is die alles overschrijft en in dezelfde schrijfstijl zet komt het waarschijnlijk nogal amateuristisch en rommelig over.
Ik denk dat het meevalt, zeker omdat het een wetenschappelijk boek is.
Misschien is het juist wel mooi dat niet alle hoofdstukken door een iemand geschreven zijn, past mooi bij de gedachten achter het boek. We willen een boek creëren waar niet iemand zijn mening op gestempelt is, vandaar objectief. Als het ook nog door verschillende mensen geschreven wordt, heeft elk deel een ander karakter.
Ik ga het denk ik wel mooi vinden.
Moest jij gelijk krijgen, dan vinden we daar wel een oplossing voor.
![:)]()