#1
Zeg maar welk deel je graag wilt doen. Of wat wil je ?
Sublimo zei:Dit is totaal niet overzichtelijk.
Flameon zei:Sublimo zei:Dit is totaal niet overzichtelijk.
Dat bedoel ik. Een plan van aanpak, wat altijd te zien is ... bv in een apart gesloten topic .... zou het mooiste zijn. Plan van aanpak alvorens de start is erg belangrijk, ook voor jullie als 'regisseurs'
lolnoob zei:Ik weet nog te weinig van drugs, maar ik zou het wel willen lezen als redelijke 'leek'. Dan kan ik bijvoorbeeld zeggen wat er nog niet duidelijk is voor een leek. Wat voor een drugskenner vanzelfsprekend lijkt kan door een leek niet worden begrepen namelijk.
Uiteraard, die zijn part of de doelgroep.Sublimo zei:Ja, dat soort mensen zijn welkom.![]()
Daar kunnen we beter ook een deadline voor instellen, je hebt natuurlijk altijd kans dat iemand zich nog aanmeldt en die kun je later dan ook een plekje geven ergens.Sublimo zei:Ja, ik wacht nog even totdat iedereen die wilt zich heeft aangemeld.
Sublimo zei:Tot deze week zondag.
Sublimo zei:W.F.L. zei:Maar stond er geen goede informatie over in Uit Je Bol dan? Aangezien die schrijfster zelf verslaafd was schijnbaar.
De reden dat we hiermee begonnen zijn is omdat we Uit Je Bol niet goed genoeg vonden.
En het wordt voornamelijk een objectief boek, met een klein deel over ervaringen. Als ik je nodig heb... I know were to look for you !![]()
Dubbr zei:Eén vraag, krijg ik een PM o.i.d? Of moet ik het zelf gaan zoeken in het subforum (dat er nog niet is maar zeer waarschijnlijk zal komen). Of is het nog helemaal niet duidelijk hoe dit alles gaat gebeuren en moet eerst het boek geschreven worden? :P Vragen, vragen..
W.F.L. zei:Mja probeer jij maar eens iets objectiefs te schrijven over cocaïne wat nog geen 1000x gezegd is haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."