Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet DF Drugshandboek

Het DF Drugshandboek

241 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar zijn jullie van plan om het "Het DF Drugshandboek" te noemen?
Want dan moet het sowieso goed gekeurd worden door Freak en de groene volgers, denk ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het er nog niet is heeft het geen naam nodig vind ik, dadelijk zit je daar dus met je kaft en een titel en dat soort shit terwijl het boek nog geschreven moet worden. Geloof ik doen ze dat meestal op het einde :grin: Eerst zien en dan geloven, wanneer de pepkater gearriveert is :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
@ Aalpoepert: Het is jouw idee, maar je hebt nergens gezegd of je daadwerkelijk de zin en tijd ervoor hebt. Vandaar dat ik je nog even uit het lijstje heb gelaten. :)
Klik om te vergroten...
Het is ons idee :) en ik heb best zin om hier en daar een handje te helpen. Ik vind het serieus een goed plan

W.F.L. zei:
Het zoveelste briljante idee van de speedgebruikers :sunglasses: Ik weet hoe dat gaat. :grin: 9 van de 10 keer mis ja :P
Klik om te vergroten...
Als het boek daadwerkelijk uitkomt vind ik wel dat deze qoute bij het voorwoord moet komen te staan

Chris Pontius zei:
Maar zijn jullie van plan om het "Het DF Drugshandboek" te noemen?
Want dan moet het sowieso goed gekeurd worden door Freak en de groene volgers, denk ik.
Klik om te vergroten...
Sowieso een verwijzing naar het Drugsforum, omdat dat de grootste bron zal zijn. We zullen inderdaad Freak en volgers even op dit idee moeten wijzen.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
je vroeg een voorbeeld van iets wat ik gemaakt had.... Kga eens kijken om er een paar inelkaar te boksen. Ik wil gerust ook een voor of na woord schrijven. En alles tesamen brengen + layouten
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als we echt van plan zijn om dit door te zetten, zullen we inderdaad Freak een mailtje sturen. Dat komt inorde. :wink:

En inderdaad, ik denk dat een naam vanzelf komt. Eerst maar eens zien of we het van de grond krijgen.

@ seth: Ik zie niet in hoe we iets van die poster zouden kunnen verwerken op een kaft van een boek dat over drugs gaat.

Zo:

Sublimo
Drientje
Aalpoepert
Chris Pontius
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, echt met nicknames en alles erbij of wat? Als je een boek wil gaan schrijven is "Aalpoepert" denk ik niet zo'n goede naam. Dan kan het boek beter Uit Je Hol gaan heten ofzo. :sunglasses:

En het was de bedoeling om er wat serieus van te maken, of niet? :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb freak eens de link gestuurd van dit topic, ter info
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
Klik om te vergroten...

Eerst eraan, dan erover :grin:

Goed idee trouwens.

Bij deze wil ik me in ieder geval aanmelden om het na te lezen alvorens dit ooit gaat lukken en af komt. Dan wil ik uiteraard graag helpen om fouten eruit te halen, zelf schrijf ik niet als de beste maar een kritisch oog heb ik wel.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
Klik om te vergroten...
Ja, maar als het goed is kan ik van de week ook aan de ketamine, althans hoop ik.

Ik wil sowieso lachgas voor mijn rekening nemen. (Drientje ik ben zó blij dat ik dankzij jou nu weet hoe ik "sowieso" correct moet spellen!)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geweldig ! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
Klik om te vergroten...

Nu hier niet beginnen spammen he ! :angry:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
Klik om te vergroten...

Nu hier niet beginnen spammen he ! :angry:
Klik om te vergroten...

Quit the bitching :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er staan al sticky topics bij verschillende subforums (speed, ketamine, MDMA etc). Dan kan je beter die topics aanvullen en topics maken over substanties die er niet zijn.

Of willen julie één sticky met alle drugs erin (die zin klinkt leuk :sunglasses: )?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
We maken geen topics popje.

Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
We maken geen topics popje.

Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, eentje die je in de boekwinkel kunt kopen. :sunglasses:

Die jeugd van tegenwoordig toch, kent al geen boek meer ! :openmouth:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Er staan al sticky topics bij verschillende subforums (speed, ketamine, MDMA etc). Dan kan je beter die topics aanvullen en topics maken over substanties die er niet zijn.

Of willen julie één sticky met alle drugs erin (die zin klinkt leuk :sunglasses: )?
Klik om te vergroten...
Ik ben er inderdaad wel voor om de sticky's in het boek (uitgebreider) te verwerken
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik volg dit topic niet echt meer (te veel rotzooi), dus als jullie mijn kritische blik nodig hebben hoor ik het wel in een pm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."