#1
Leuk dat er zo een positieve reacties op komen !
Even het lijstje bijwerken:
@ Einstein: Ik ben blij dat je jezelf voorsteld, anders was ik je komen vragen.
@ Flameon: Dat deel is me dus helemaal ontglipt, maar dat moet er zeker bij. Vind ik toch. En wie zou dat beter kunnen dan jij.![:wink:]()
Even het lijstje bijwerken:
Sublimo
Drientje
Aalpoepert
Chris Pontius
seth
KoxBox
Einstein
Flameon
@ Einstein: Ik ben blij dat je jezelf voorsteld, anders was ik je komen vragen.
@ Flameon: Dat deel is me dus helemaal ontglipt, maar dat moet er zeker bij. Vind ik toch. En wie zou dat beter kunnen dan jij.