#1
Als freak het met dit topic eens is dan is het misschien wel een idee voor een subforum (
)
Flameon zei:Als freak het met dit topic eens is dan is het misschien wel een idee voor een subforum ()
Sublimo zei:Flameon zei:Als freak het met dit topic eens is dan is het misschien wel een idee voor een subforum ()
Wat had je dan gedacht als nut daarvan ?![]()
Sublimo zei:
Beanhead zei:Dit zie ik totaal zitten.
Flameon zei:Yes daarom inderdaad :d
Ik heb hem een PM gestuurd met het verzoek om dit topic eens te bekijken, en dan komt hij het idee van het subforum vanzelf tegen
Sublimo zei:Dit is totaal niet overzichtelijk.
Flameon zei:Sublimo zei:Dit is totaal niet overzichtelijk.
Dat bedoel ik. Een plan van aanpak, wat altijd te zien is ... bv in een apart gesloten topic .... zou het mooiste zijn. Plan van aanpak alvorens de start is erg belangrijk, ook voor jullie als 'regisseurs'
lolnoob zei:Ik weet nog te weinig van drugs, maar ik zou het wel willen lezen als redelijke 'leek'. Dan kan ik bijvoorbeeld zeggen wat er nog niet duidelijk is voor een leek. Wat voor een drugskenner vanzelfsprekend lijkt kan door een leek niet worden begrepen namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."