Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet DF Drugshandboek

Het DF Drugshandboek

241 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nouja ik ben zelf niet fit genoeg om die hele lijst te doorlezen, maar als ik me wat beter voel wil ik wel helpen met die anti coke propaganda :P

De vraag is natuurlijk, wie is hier wel fit, niet stoned, werkloos, geen speedgebruiker maar wel ijverig genoeg? Ik ben het allesinds nu niet haha :grin:

Mensen gebruiken hier teveel drugs om dat gedaan te krijgen, of projecteer ik mijn eigen zwakheden weer op iemand anders? :grin: Er is een nuchter iemand nodig, die moet vragen afvuren, via de telefoon of persoonlijk, dat past meer in mijn straatje :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet heus wel wat coverart betekent in het Nederlands, en dus ook wat het is. :)

Ik ben gewoon benieuwd naar voorbeelden van zijn werk, want ook mij lijkt dat een zeer goed idee.

@ Drientje: Juist vanwege de feiten die jij opnoemt lijkt het me ook zo een goed idee, het zou een geweldige hulp en informatiebron zijn voor mensen.

En even in het algemeen, mijn posts met ideeën zijn spontane hersenspinsels, ze moeten waarschijnlijk nog veel aangepast worden. Dus kritiek/opmerkingen/suggesties zijn allemaal welkom. :wink:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Ik ben gewoon benieuwd naar voorbeelden van zijn werk, want ook mij lijkt dat een zeer goed idee.
Klik om te vergroten...
vb heb de poster voor het reggae festival gemaakt (zie het post hier u feestjes topic)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
DF heeft een aantal van de meest briljante leden op het vlak van drugs.
Klik om te vergroten...

Bedankt, maar ik doe niet mee. :beer:

Ik zou eventueel wel kritisch naar dit boek willen kijken en wat aanvullingen geven, maar zelf schrijven ben ik te lui voor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
DF heeft een aantal van de meest briljante leden op het vlak van drugs.
Klik om te vergroten...

Bedankt, maar ik doe niet mee. :beer:

Ik zou eventueel wel kritisch naar dit boek willen kijken en wat aanvullingen geven, maar zelf schrijven ben ik te lui voor.
Klik om te vergroten...

Haha. :sunglasses:

Iemand die het eens kritisch naleest en wat aanvullingen zo hier en daar geeft, is ook supper nuttig. Vaak kijk je als schrijven over bepaalde fouten heen, een ander merkt die wel op.

Dus als je dat zou willen doen, graag. :)

@ seth: ik kan de afbeelding niet zien in je post, kun je die op een andere manier laten zien ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar zijn jullie van plan om het "Het DF Drugshandboek" te noemen?
Want dan moet het sowieso goed gekeurd worden door Freak en de groene volgers, denk ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het er nog niet is heeft het geen naam nodig vind ik, dadelijk zit je daar dus met je kaft en een titel en dat soort shit terwijl het boek nog geschreven moet worden. Geloof ik doen ze dat meestal op het einde :grin: Eerst zien en dan geloven, wanneer de pepkater gearriveert is :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
@ Aalpoepert: Het is jouw idee, maar je hebt nergens gezegd of je daadwerkelijk de zin en tijd ervoor hebt. Vandaar dat ik je nog even uit het lijstje heb gelaten. :)
Klik om te vergroten...
Het is ons idee :) en ik heb best zin om hier en daar een handje te helpen. Ik vind het serieus een goed plan

W.F.L. zei:
Het zoveelste briljante idee van de speedgebruikers :sunglasses: Ik weet hoe dat gaat. :grin: 9 van de 10 keer mis ja :P
Klik om te vergroten...
Als het boek daadwerkelijk uitkomt vind ik wel dat deze qoute bij het voorwoord moet komen te staan

Chris Pontius zei:
Maar zijn jullie van plan om het "Het DF Drugshandboek" te noemen?
Want dan moet het sowieso goed gekeurd worden door Freak en de groene volgers, denk ik.
Klik om te vergroten...
Sowieso een verwijzing naar het Drugsforum, omdat dat de grootste bron zal zijn. We zullen inderdaad Freak en volgers even op dit idee moeten wijzen.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#9
je vroeg een voorbeeld van iets wat ik gemaakt had.... Kga eens kijken om er een paar inelkaar te boksen. Ik wil gerust ook een voor of na woord schrijven. En alles tesamen brengen + layouten
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als we echt van plan zijn om dit door te zetten, zullen we inderdaad Freak een mailtje sturen. Dat komt inorde. :wink:

En inderdaad, ik denk dat een naam vanzelf komt. Eerst maar eens zien of we het van de grond krijgen.

@ seth: Ik zie niet in hoe we iets van die poster zouden kunnen verwerken op een kaft van een boek dat over drugs gaat.

Zo:

Sublimo
Drientje
Aalpoepert
Chris Pontius
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, echt met nicknames en alles erbij of wat? Als je een boek wil gaan schrijven is "Aalpoepert" denk ik niet zo'n goede naam. Dan kan het boek beter Uit Je Hol gaan heten ofzo. :sunglasses:

En het was de bedoeling om er wat serieus van te maken, of niet? :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb freak eens de link gestuurd van dit topic, ter info
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
Klik om te vergroten...

Eerst eraan, dan erover :grin:

Goed idee trouwens.

Bij deze wil ik me in ieder geval aanmelden om het na te lezen alvorens dit ooit gaat lukken en af komt. Dan wil ik uiteraard graag helpen om fouten eruit te halen, zelf schrijf ik niet als de beste maar een kritisch oog heb ik wel.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Dan zal ik binnenkort aan ketamine beginnen.
Klik om te vergroten...
Is het niet over ketamine?
Klik om te vergroten...
Ja, maar als het goed is kan ik van de week ook aan de ketamine, althans hoop ik.

Ik wil sowieso lachgas voor mijn rekening nemen. (Drientje ik ben zó blij dat ik dankzij jou nu weet hoe ik "sowieso" correct moet spellen!)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geweldig ! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
Klik om te vergroten...

Nu hier niet beginnen spammen he ! :angry:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Sowieso schrijf je sow. Ik blijf zowiezo zeggen, dat klinkt toch beter "zowiezo schrijf je zo" :grin:
Klik om te vergroten...

Nu hier niet beginnen spammen he ! :angry:
Klik om te vergroten...

Quit the bitching :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."