#1
Wat heb je liever:
Een upper of een downer? En waarom?
Ik zelf hou meestal liever van een downer (alcohol, wiet) maar op feestjes van een uppertje!
Een upper of een downer? En waarom?
Ik zelf hou meestal liever van een downer (alcohol, wiet) maar op feestjes van een uppertje!
