Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Condoom erom heen en in je aarsje stoppen, of zonder condoom kan ook :hearteyes:
Klik om te vergroten...

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet die shit ook verkopen Voordat je naar binnen gaat...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De anti-drugs feministen kijk ik aan met een seksueel getinte lach in mijn ogen die de dame laat kwijlen van een explosie aan genot die van binnen onbedwingbaar tot zijn ware werking komt.
Dan loop ik zo de discotheek binnen met het zakje amfetamine in mijn gebalde vuist :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
PillenJunk zei:
Op een feest als ze fouilleren bij de ingang,
stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. :wink:
Nog nooit gezeik mee gekregen.. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je gepakt word heeft de agent veel geluk :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon in de kast, maar toen ik nog bij ouders in huis woonde in een 'schatkistje'. Een groen doosje met een paarse draak erop die op slot kan :hearteyes:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beyond Illusion zei:
Gewoon in de kast, maar toen ik nog bij ouders in huis woonde in een 'schatkistje'. Een groen doosje met een paarse draak erop die op slot kan :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb jij een rave of party thuis :P
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#7
skunkopaat zei:
Beyond Illusion zei:
Gewoon in de kast, maar toen ik nog bij ouders in huis woonde in een 'schatkistje'. Een groen doosje met een paarse draak erop die op slot kan :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb jij een rave of party thuis :P
Klik om te vergroten...

2x fout!

Ik woon samen met mijn vriend in een anti-kraak pand :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een kermishorloge, de onderkant eruit slopen, toch de tijd even goed zetten voor langs de beveiliging, of als je weet dat je om 01:00 naar binnen gat wijzers even naar die tijd draaien.

binnenwerkje eruit halen, en dekseltje er weer op.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
meestal leggen we allemaal in en dan gaat een iemand naar een dealer toe om 30 pillen te halen of zo, en dat ben ik meestal niet, dus ik heb het meestal zowiezo niet bij me, we gaan gewoon met zijn 4e naar een feest en eentje neemt de drugs mee naar binnen, wiet stop ik zo in mijn broekzak of in mijn pakje peuken
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
PillenJunk zei:
Op een feest als ze fouilleren bij de ingang,
stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. :wink:
Nog nooit gezeik mee gekregen.. :grin:
Klik om te vergroten...
daar controleren ze tegenwoordig ook steeds vaker
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben jij dat drientje? :tearsofjoy:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
^



OT: of ik heb het al op, of in me broekzak. Ik ga nooit ergens heen waar je helemaal binnenste buiten gekeerd word. En gebeurt het daar wel dan ben ik meestal nooit de sjaak. Maar als ik wouten zie dan gaat het down the pants. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arenshi zei:
Ben jij dat drientje? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja dat ben ik ja. Leuk he?

Tssss.....
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Arenshi zei:
Ben jij dat drientje? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja dat ben ik ja. Leuk he?

Tssss.....
Klik om te vergroten...


en dit ben ik
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arenshi zei:
1 advies : gebruik nooit nog zoveel keer het woord "scrotum" in 1 comment.
Klik om te vergroten...
wat bedoelt ie in vredesnaam met scrotum?
e
elfje82Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon in de vriezer :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
Drientje zei:
Arenshi zei:
Ben jij dat drientje? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja dat ben ik ja. Leuk he?

Tssss.....
Klik om te vergroten...


en dit ben ik
Klik om te vergroten...
Daten? Twee mooie mensen maken mooie kindjes. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
Arenshi zei:
1 advies : gebruik nooit nog zoveel keer het woord "scrotum" in 1 comment.
Klik om te vergroten...
wat bedoelt ie in vredesnaam met scrotum?
Klik om te vergroten...
elfje82 zei:
gewoon in de vriezer :beer:
Klik om te vergroten...
Waarom vind ik die twee uitspraken na elkaar zo grappig?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blijf me erover verbazen hoeveel mensen elkaar wel niet (via via) kennen. Ik ken een iemand van dit forum en die post nooit. :P
En die kende ik ook al voor df.
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waar een wil is, is een weg. Iemand b.v. wel eens in z'n haren gefouilleerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."