Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik 13 was had ik wat oudee vrienden, die gingen blowen en vroegen of ik ook wou.. nou ja, op die leeftijd was ik een best wel verlegen meisje en was k heel blij dat ik bij die jongens 'hoorde' dus nam ik het maar aan en ik vond het heel lekker. Na een jaar verloor ik het contact met die groep, voornamelijk omdat ik mensen had leren kennen waar ik me meer op mijn gemak bij voelde, ook zij waen een stuk ouder dan ik. Ik wist dat zij harddrugs gbruikten maar daar hebben zij mij nooit bij betrokken. Toen ik 16 was heb ik toen voor het eerst een pilletje genomen met hun en vanaf toen is het allemaal eigenlijk veel te snel gegaan. Ik heb ongeveer een half jaar lang ieder weekend aan de pillen gezeten of strak gestaan van de pep. Zowiso ging het toen niet zo goed met de hele groep. Op en gegeven moment zag ik in dat het echt niet meer langer zo kon, voornamelijk door hoe ik me voelde als ik niet aan de drugs zat. Heb het toen voorgelegd aan de groep en we zijn toen samen tot het besluit gekomen om een hele tijd niets meer te gebuiken en de meesten is dat gelukkig ook gelukt Nu gebruik ik eigenlijk nog heel sporadisch drugs en dat voelt veel beter."
"Ik kom van de vrije school en ben redeljk vroeg begonnen met drugs, maar de mensen waarmee ik dat deed kwamen allemaal nit van de zelfde school af als ik. Blowen is denk ik ook niet echt een vrije school ding, maar meer gewoon een middelbare school ding? Ik denk niet dat er op de vrije school meer geblowed word dan op de gemiddelde middebare school in ieder geval."