k gebruik nu al z'n 1,5 jaar hard drugs, heb verschijnende ervaringen met verschillende stoffen. Op een of andere manier is er sinds mijn eerste keer hard drugs (XTC) een rare drang/interesse bij mij ontstaan voor drugs. Tijdens de lessen op school deed ik niks anders dan fora als deze, partyflock, bluelight en sites als Erowid afspitten. Ik vind het enorm interessant om over verschillende stoffen te lezen.
Interesse in drugs is volgens mij wel een vrij bekend verschijnsel bij mensen. IK heb zelf ook menig uurtje gespendeerd achter de computer om informatie en en kennis over (voornamelijk) harddrugs te vinden. Het leuke vind ik eraan dat ik niet alleen theoretisch maar ook praktijkgericht bezig ben.
![:grin:]()
Dat je op school bezig met fora als deze af te stropen zal ik dan wel weer een beetje mee uitkijken. Verder is het lachen om op dit forum kennis en informatie met elkaar te delen, je hebt er in het echte leven ook wat aan, en wat hier in het algemeen wordt verkondigd is geen onzin.
Langzamerhand ben ik steeds meer verschillende stoffen gaan opzoeken en ontdekken, ik vind het echt geweldig om te trippen op een drug! Blowen doe ik dagelijks, hard drugs wel met regelmaat maar zeker niet wekelijks, eerder maandelijks. Zoals afgelopen maand (augustus) heb ik 9&10 augustus op een festival ketamine voor het eerst geprobeerd, mdma, pillen en speed gebruikt en de 31e weer speed & pillen (normaal neem ik wel minimaal 1,5 maand pauze van de X/M). In Juli heb ik een keer gebruikt, 2 rode supermans op een avondje. In Juni ook maar een keertje gebruikt, 2,5 XTC pil op een festival. In mei, ook een avondje, 2 2C-B pillen gepakt en later op de avond nog 1 XTC. April naar festival geweest, daar 4-FMP, Speed en halve XTC gebruikt, Maart niks gebruikt, Februari 1 avond 1,5 pil en in Januari 1 avondje een halve gram MDMA icm wat speed. De volgende trip is alweer gepland, en dat is de 20e, we gaan met z'n allen lekker aan de 2C-B, ik ben van plan hier 16-20mg te pakken.
Zoals fool aangeeft, je gebruikt stevig MDMA. Ik zou daar in ieder geval wel wat mee uitkijken. XTC is absoluut geen onschuldig middel, het neemt heel veel van je stofje serotonine, wat eigenlijk heel belangrijk is bij je dagelijks functioneren. Ik snap wel dat je als MDMA ontdekt, je enorm de drang hebt elke keer van de kaart te gaan. Heb zelf ook wel weekenden achter elkaar geslikt, maar hoort ook een beetje bij de ontdekkingsfase. Ik raad je echter wel aan die drie maanden regel echt in acht te nemen. En elke dag blowen? Houdt daar mee op man, blowen werkt zo geniepig op je persoonlijkheid, het maakt je lui en bevordert je algemene prestaties niet. Heb je er nog geen negatieve consequenties ervan ondervonden, in welke vorm dan ook? Elke dag blowen leidt echt snel tot verslaving.
Mag ik vragen hoe oud jullie waren toen jullie begonnen en jullie nu zijn?
Blowen vanaf mijn 16e, XTC en Speed vanaf mijn 18e. Is ook cocaine bijgekomen, maar ben er niet echt van onder de indruk. (kan ook aan kwaliteit van de sos liggen) Gebruik dat verder ook amper. Speed gebruik ik iets te vaak op weekend basis, moet daar eigenlijk vanaf.