#1
Drientje zei:Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..
Meesterlijk plan
Heb je het al geprobeerd?
Drientje zei:Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..
. Als ik paddo's op heb en lachgas neem krijg ik vet veel hallucinaties. Volgende week ga ik het tijdens me lsd trip proberen en ben wel benieuwd alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...


ErnstJünger zei:Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.
In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen![]()
De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...
(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)

zuurstof te kort is toch net wa je WEL wil hebben wil je ver gaan met lachgas...ErnstJünger zei:Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.
Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.
Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.
Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.
Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."