Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
150 weergaven
18-5-2026
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..
Klik om te vergroten...

Meesterlijk plan :grin: .
Heb je het al geprobeerd?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaaaa dat doe ik meestal met lachgas... Ik heb zo zak met super hart ballontjes en haal dan de patronen bij de blokker... daar lijk ik wel veel harder op te gaan. Ik doe de ballon om de fles en laat en een stuk of 3 patronen inlopen. Blaas er dan zelf een paar hijsen van de waterpijp bij soms... Ik blijf ademen tot ik helemaal weg val een dan laat ik meestal perongeluk nog een half volle ballon los :).

Laats ben ik echt helemaal weg weggegaan zo lekker he dat lachgas :rolleyes:. Als ik paddo's op heb en lachgas neem krijg ik vet veel hallucinaties. Volgende week ga ik het tijdens me lsd trip proberen en ben wel benieuwd :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het meerdere malen geprobeerd met wiet en hasj. Ik ben meer van de hasj dus vond ik dat relaxter... Ik zou zeggen gewoon proberen...

x

Drientje
b
bootsyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm, kep een keer 5 capsules achter elkaar gedaan... goeie tijden :hearteyes:

2 ballonnen met 2 capsules, en 1 met 1 capsule, ben toen buiten bewustzijn geraakt voor een halve minuut of een minuut of zo, op de schouder van een vriend van me liggen kwijlen... zwaar lopen trippen daar XD

kep alweer 2 pakjes capsules liggen, na het een half jaar niet gedaan te hebben, dus dat word leuk morgen XD

alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...

edit: hmm, volgens mij niet zo'n goed idee, voel je dr niet zoveel meer van... naja, dan eerst alle capsules opmaken en daarna pas aan de pep, en stiekem toch 1 capsule tijdens de pep om uit te testen XD
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou een slagroomkidde aanschaffen bij de groothandel, hierkan je veilig een patroon in legen, en dan een ballonnetje ermee vullen, 1 minuut wachten( is anders veel te koud)


alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas...
Klik om te vergroten...

de speed houd je "wakker" terwijl de lachgas je wil laten "sluimeren"

goeie combi om koppijn van te krijgen en je word er alleen maar slapjes van, en dat is niet zo erg prettig. net alsof je dan een paar minuten geen kracht hebt, en slap bent.

de combi slap, en actief in je hoofd is vreselijk
----


trouwens als je je vinger uit de kom hebt, of een kies kwijt moet, laat iemand twee ballonnen klaar zetten, de eerste inhaleer je gewoon, de tweede word dan bij je neus gehouden, tot die leeg is. intussen kan persoon 3 je arm of vinger terug in de kom duwen, of je kies trekken, zonder dat je het voelt. :grin:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.

In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen :mrgreen:

De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...

(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ lol @ tip

Dat zou best wel stupid zijn :beer:

Je kan kijken op marktplaats, daar staan ze ook op :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruikte die slagroomkiddes dagelijks voor me werk, toen draaide ik de dop(handvat) die de capsule vasthoud er een keer scheef in, deze knalde eraf, en maakte een gat in een van de tegeltjes... vergelijkbaar met een harde hamerslag, dit is niet echt iets om mee te knutselen...

misschien heeft de plaatselijke banketbakker een tweedehands die je mag overkopen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ErnstJünger zei:
Ik heb de raadgevingen hier ter harte genomen en mijn stoute schoenen aangetrokken.
In de plaatselijke Makro een 25-tal ampules N2O gekocht (zeer schappelijk: 8 euro), maar nu ontbreekt het me nog aan de eigenlijke spuit om die ampules te perforeren.

In de Makro hadden ze er ook wel zo een, maar €70 is belachelijk duur. Zeker als je geen ambities hebt om patisserietaarten te verkopen :mrgreen:

De zoektocht gaat voort naar het instrument. De spanning is om te snijden...

(Tip: zelf kan je de ampules echt niet perforeren. Komen enkel ongelukken van)
Klik om te vergroten...


bij de blokker zijn die slagroomspuiten te koop voor 30 euro, werkt goed, net nog gedaan :grin:

alleen de patronen daar zijn zo duur, 5 euro voor 10 patronen. Maar god wat zijn ze lekker :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
waaaat, klinkt wel leuk, is ff kijke of me maten nog een spuit hebbe ligge ^^
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is wel degelijk een erg snelle DIY methode, niet echt aan te raden maar als de nood het hoogst is!
Benodigdheden:
Tang
Hamer
Spijker/scherpe schroef
Harde ondergrond en misschien wat plakband
Je doet wat plakband rond de kop van de spijker om deze wat minder scherp te maken, deze steek je met het scherpe stuk naar het teutje toe in een ballon, deze ballon trek je over de capsule en de capsule neem je vast met de tang.
Terwijl persoon 1 de tang vasthoud kan persoon 2 rustig met de hamer beginnen tikken op de spijker, het wijst zichzelf wel uit!
Mislukken behoort tot de mogelijkheden en het ergste wat er kan gebeuren is dat je wat vloeibare N2O in je oog krijgt en blind wordt!
Succes en don't try this at home!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
En nier roken eigenlijk bij lachgas... denk maar aan die film van die opgefokte nitro auto's. een ballonnejte lachgas zegt "WOEffff" en dan mis je in het ergste geval, 2 wenkbrauwen, de voorkant van je haar, en je wimpers...


In de slagroomkidde, kan je twee capsules legen, (de eerste leeg je erin, dan haal je die eruit, en zet je de tweede erop)
ipv de spuitmond, een lang rubberen slangetje eraan bevestigen( twee meter) deze stop je door de onderkant van een milkshake beker, en vastplakken met plakband. nu heb je je eigen mondkapje. je kan de dinges van de slagroomkidde met een elastiek vastzetten, zodat je een continu stroom hebt van lachgas. nu gaan liggen en het kapje naar believen op je neus of mond houden. :) :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.

Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.

Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.

Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.

Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen. :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ErnstJünger zei:
Gisteren voor het eerst lachgas geprobeerd.
Zeer onschuldig, kortwerkend, maar ook aangenaam.

Ik heb een ballonetje gevuld met zo'n ampul, op temperatuur laten komen, en dan blijven in- en uitademen totdat ik me voelde wegzakken.

Een uurtje later heb ik wat marihuana gerookt en nogmaals zo'n ballonetje geïnhaleerd en dat was weer heel wat anders.

Op zich is het geen warme drug. Bij mij appeleert het nergens aan emoties noch aan zintuiglijke gewaarwordingen. De 'lach' in 'lachgas' heb ik dus nog niet gevonden.
Maar in combinatie met weed is het zeer leuk om eens te proberen.

Maar zoals de waarschuwing luidde: ook zuurstof in de N20-ballon bijblazen om geen zuurstoftekort te krijgen. :wave:
Klik om te vergroten...
zuurstof te kort is toch net wa je WEL wil hebben wil je ver gaan met lachgas...
je longen moeten echt VOL lachgas zitten voor even,dan ga je toch echt wel even liggen hoor en hoor je de gekste dingen... :grin:
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond die slagroom spuit van 40 e ook beetje veel, dus heb ik iets wat goedkoper + veel kleiner is, het wordt gebruikt om fietsbanden op te blazen, maar als je een blokje hout van de goede lengte in de patroonhouder stopt, en 2 kleine gaatjes dichtmaakt, heb je een goedkopere en kleinere manier.



Heb hier gewoon bij de fietsenmaker om gevraagd, ze hebben het voor mij besteld, en een week later kon ik hem ophalen.

Om hem goed aan te passen moet je de CO2 patroon die je krijgt tegen een latje wat er goed inpast leggen, en dan de Lachgas patroon ernaast, aftekenen hoeveel de CO2 patroon langer is, en dat afzagen. Daar kun je wat Wcpapier omheen wikkelen om hem beter te laten passen. Die stop je in de houder. Dan zitten er in de houder 2 gaatjes in de schroefrand, om die dicht te maken heb ik van die dingen waarmee je je band kan plakken aan de binnenkant van de houder er tegenaan geplakt, en dat laten drogen. Dan pak je de Lachgas patroon, opgevouwen wc papiertje er om heen en hij past perfect.

Klinkt mss beetje ingewikkeld maar ik was in 10 minuten klaar :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
@e hands winklel/kringloopshops hebben meestal wel zulke dingen liggen en anders


www.slagroompatronen.nl

Helemaal anoniem en je hoeft geen kamer van koophandel nummer te hebben, heb net 3 dozen besteld, hoop dat ze er voor morgen zijn, dan ga ik ze uitdelen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zojuist drie dozen met patronen ontvangen, verstuurd met de post, kostte totaal nog geen 50 euro!

verkoop voor 1 euro per ballon en 50 patronen per doos, reken maar uit....
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat wordt kassa! :grin:

Eh, even een vraagje:
Heb hier niet echt iemand in de buurt die zo mee zou willen doen met geestverruimende middelen enzo.
Maar toch wil ik dit graag eens proberen en ik vroeg me af -aangezien iedereen zo over de onschuldigheid praat- of ik dit zo in m'n eentje zou kunnen nemen?
Heb al ervaring met paddo's maar weet niet echt wat ik hiervan kan verwachten.

En als ik dan een ballon heb gevuld, hoe lang duurt het dan tot het op goede temperatuur is? een halve minuut ofzo?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja die was goed he? Ik werd het alleen een beetje zat op een gegeven moment. Ik wil nl ook feesten en niet alleen maar ballonetjes uitdelen...

X
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
/\\ klinkt inderdaat erg vet :hearteyes: hoeveel caps had je intotaal op toen??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."