Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
152 weergaven
18-5-2026
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar het schijnt kan je visioenen krijgen wanneer je twee laggaspatronen gebruikt in een ballon.....Een zeer entheogene ervaring..??
Iemand al geprobeerd.
En kan je zomaar 2 patronen in je spuitfles knalle?? Wil em niet echt kapot maken eigelijk :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
vandaag weer 5 spuiten 9uit de supermarkt) direct vanuit de bus ingeademd, bij de laatste een lekkere kick, robotstemmen op de tv, lekkere roes en heerlijke smile op mn smoel... benm nu nog wat wazig... maar voor t zelfde geld toch liever xtc
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
De jongen zei:
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?
Klik om te vergroten...

Als je het vaak achter elkaar doet kun je last van hoofdpijn krijgen. Ik had al lichte hoofdpijn na 2 a 3x achter elkaar (2 patronen). Verder geen negatieve effecten.

Je kunt de patronen na elkaar in de ballon doen, dan hoef je er niet twee tegelijkertijd in de spuit te doen.

't Is echt een leuke trippy ervaring vind ik, maar zo kort dat je er weinig aan hebt behalve dat het gevoel fijn is.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanx voor de handige info :mrgreen:
dadelijk nog een keertje doen:tongueout:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
heerlijk, ik rook lekker jointje 8ter computer terwijl ik wat reacties typ :rolleyes: :grin:

:stoned: :wave:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja gezellig is dat:d
Net ook eentje gerookt:d
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb samen met mn beste vriend (qoqaine ook hier vant forum)
een feestballon van de feestneus van een meter doorsnede gevuld met lachgas een tijdje terug. Voor beide deze ballon gevuld met 10 patronen achter elkaar de man :grin:

Dit was de top grinnik... je gaat vaak na een patroon of 2/ 3 out (we hebben het gefilmd) en naar je gevoeld ben je dan voor 10 a 5 min helemaal in je droomwereld. Als je dit terug ziet op de film is het een seconde of 8 haha :tongueout:

Lollig spul inderdaad! binnen kort maar weer eens doen :wave:
R
RaDKiLLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou als ik dit allemaal zo lees komt ineens weer een hele slechte herinnering naar boven.

Zo'n 20 jaar geleden mijn ellepijp gebroken open botbreuk) na een vechtparty op school.
Enfin, in eerste instantie hebben ze de breuk toch proberen te "zetten".
Gilde het werkelijk uit van de pijp als 15jarig jochie.
Vervolgens gipsen en foto's maken om te kijken of hij goed stond.
Bleek van niet dus nogmaals zetten. Kreeg toen lachgas toegedient. Scheet gekleurde peuken man. Ik hoorde inderdaad allemaal robotstemmen, en alles was wazig. Ik weet nog dat er een zilveren klok hing daar in de gipskamer.
Mijn moeder was er toendertijd ook bij en ze zag tijdens mijn roes een stukje gips in mijn navel wat ze er uit probeerde te halen met haar vingen. Nu is mijn navel supergevoelig en ik vind het het kloterigste gevoel wat er is. TOEN OOK!
Ik flipte werkelijk helemaal de pan uit en kwam zo in een enorme angstige omgeving terecht, Ze hebben me uiteindelijk met 3 man moeten kalmeren.
Nu komt het vervelende. De foto wees bij de tweede keer dat hij redelijk was gezet (vond de ASSISTENT). Hij zei dat het wel verder zou rechtgroeien Een week later moest ik terugkomen voor controle en toen de arts de foto's zag schrok hij zich rot.
Puntje bij paaltje moest ik opnieuw aan de lachgas omdat ze mijn arm opnieuw moesten breken. WEER zo'n enorme angstige roes.
Vrij snel daarna hebben ze het kapje van mijn neus gehaald en ben ik uiteindelijk geopereerd (plaat op mijn arm om het bot bijeen te houden).

Deze ervaring is nu ruim 20 jaar geleden en ik herinner het me als de dag van gisteren.
Nooit, maar dan ook nooit wil ik dit ooit nog eens meemaken.
Moet zeggen dat die verhalen die ik hier allemaal lees me wel een vreemd gevoel geven. :openmouth:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#11
in de O'cool of zo, groothandel in horeca apparaten kan je dat krijgen..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Poeh RaDKiLL wat een vervelende ervaring. Klinkt alsof men je in het ziekenhuis niet goed voorbereid had. Sowieso is deze situatie niet te vergelijken met gebruik voor je plezier. Kan me wel voorstellen dat je niet snel lachgas zult proberen, maar voor de meeste mensen is het een zeer prettige ervaring :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt cker als een nare ervaring..

Maargoed, ik zal mijn ma toch eens vragen waar de oude slagroomspuit is gebleven :rolleyes:
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto
inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#15
MAX zei:
Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto
inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?
Klik om te vergroten...

euhm je hebt de verkeerde gehaald vrees ik. stikstofoxide is slecht, je moet er kopen met lachgas in :confused: (lachgas = N2O) sorry mate
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#17
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#18
moet je misschien meer patornen gebruiken na elkaar, zal mss wel werken dan
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmm moet het toch eerst zeker weten voordat ik zo iets doe.
Straks zijn het toch de verkeerde en dan........ ontploffen me longen :confused:
Smaakte trouwens niet verkeerd en voelde heeeeeeeeeel licht iets maar niet wat hier allemaal beschreven staat vandaar dat ik vroeg doe ik iets verkeers of belangrijkste zijn het de goede patronen.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel mijn ervaringen waren in groep, hoe gebruik je het? spuit je het in ballonnen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...131415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."