Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met 1 patroontje kan je wel heel wat berijken.
Vond het altijd leuk enzo...Maar jke raakt het ook wat gewoon....Maar een maandje geleden ben ik van een balonnetje helemaal weg geweest. Echt compleet weg...Helemaal in een droom/visioen....

Het heeft heel veel te maken met de setting toch wel, en hoe dat je je voelt...
Ik zat toen ergens 's avonds langs een grasveld en wat bomen. Was echt overweldigend. Heb gesprekken gehad enzo.. Heel vreemd.

Adem gewoon zo lang je kan in de ballon. En diep en hard , maar vooral regelmatig. Probeer nergens aan te denken en luister alleen naar je eigen adem, dan raak je helemaal gehypnotiseerd. Is echt heel erg fel.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lachgas is inderdaad geweldig, vooral met 4 patronen. Je ziel zweeft gewoon uit je lichaam, echt een heilig gevoel. Je maakt dan ook echt van alles mee.. alleen als ik weer terug ben dan ben ik al weer helemaal vergeten wat ik heb meegemaakt. Behalve de heerlijke rust in vrede die ik had.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja inderdaad. Op het moment da je het terug probeert te halen is het weg. Das wel jammer.

Bij mij was het echter niet zo'n leuke ervaring:confused:

Voelde me heel erg gebroken toen ik terug op het bankje zat waar ik vertrok :cry:
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zitten er nog in andere dingen lachgas? Die je zo maar voor de hand hebt?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#5
ga naar o'cool als je belg bent 50 voor 24.50€
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
oh waarom is mijn slagroomspuit kapot :(

lachgas is gewoon zo geweldig om af en toe te doen, wie weet waar je veel patronen voor weinig kan kopen in Nederland (zonder groothandelpas)?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
slipperman89 zei:
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
Klik om te vergroten...

Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
slipperman89 zei:
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
Klik om te vergroten...

Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
Klik om te vergroten...
Wikipedia zegt dat je gelijk heb en je hebt dus gelijk :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben gewoon naar een keukengerij zaak geweest. Gewoon een winkel met potten en pannen en vanalles. Daar heb je veel kans het te vinden:)

Ik betaal dan €12 voor 24 patronen.
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#11
mm weet iemand waar we zo'n grote industriele fles lachgas kunnen halen..

volgende keer als we trippen willen we voorbereid zijn :) :hearteyes:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#12
wij betalen 10 euro voor 50patronen..
soms beetje meer als ze niet in promotie staan ofzo :)
binnenkort bij groothandel aankloppen.. :)

naja toen we tripten tijdje terug hebben we 150patronen opgedaan met 3 personen.. naja, meestal 1 per ballon, maarja 2 of 3 patronen per ballon is leuker :openmouth:

lachgas :sunglasses:
o
olabiLid
01-01-2024, 00:00
#13
hetzelfde als lachgas

gewoon in de winkel ne voetbalclaxon gaan halen, diejen toeter eraf halen en da gas opzuigen!!! tis legaal,goedkoop en HOW JOM!! keigraaf!!!!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij de Blokker of de Makro ofzo kan je ze zo halen.

een cilinder zal denk ik wat moeilijker worden..
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: hetzelfde als lachgas

olabi zei:
gewoon in de winkel ne voetbalclaxon gaan halen, diejen toeter eraf halen en da gas opzuigen!!! tis legaal,goedkoop en HOW JOM!! keigraaf!!!!!
Klik om te vergroten...
Levensgevaarlijk!
Dat is absoluut niet wat je moet hebben!
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? :)
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??

Thanks.

:smoke:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is een stuk leuker en heftiger met wiet/hash... alleen ben ik na een tijd wel echt kapot, super moe veel erger als de normale stonedheid.
Maar zolang er capsules zijn blijft het gezellig...

met wiet en hash krijg ik echt het gevoel alsof ik zweef en er spelen allerlei verhalen af in mn hoofd, zonder wiet is het gewoon echt heel kort en imo de helft zo krachtig als met wiet...

veel plezier iig vanavond : )
s
satarnoLid
01-01-2024, 00:00
#18
W0ut zei:
Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? :)
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??

Thanks.

:smoke:
Klik om te vergroten...

hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen.
Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keer :tongueout: anyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#19
satarno zei:
W0ut zei:
Vraagje:
Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? :)
Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt??

Thanks.

:smoke:
Klik om te vergroten...

hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen.
Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keer :tongueout: anyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !
Klik om te vergroten...

Je 10 seconde durend tripje dat alles zwart wordt verlengt met 2 seconde meer fzo als je stoned bent :grin:
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gisteren wiet met lachgas gedaan!
Met een vriend samen gingen we eerst wiet roken tot we goed stoned waren. Toen een uurtje later gingen we de lachgas erbij doen...
DAMN WAT WAS DAT HEFTIG hahahah :grin: :grin:
Was echt gruwelijk cool! De tijd ging heel langzaam en ik kon maar niet stoppen met lachen! Duurde denk ik 10 seconden ofzo maar leek wel minuten lang!

Haha echt een aanrader. :smoke: + lachgas = :grin: :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."