Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OK, bedankt iedereen.."
"Hallo daar Laatst had ik dus met een paar vrienden geblowt. We hadden met zijn 4en 3 joints opgerookt, ik en een vriend van me allebei ongeveer 1 en die andere 2 vrienden samen 1. Maar toch voelde we niet echt iets. Oké, 1 joint is niet echt veel, maar het enige effect was dat ik op een gegeven moment niet meer op mijn benen kon staan en erbij was gaan liggen. Jullie moeten weten dat we echt newbies zijn in de drugs zeg maar, maar het lijkt me dat er toch iets meer effect af moet komen. Deden we iets fout of is dit heel normaal? Alvast bedankt"
"OK, thanks"
"Nog een vraagje, zal jullie het niet aandoen om nog een topic te openen Als je wiet of hasj combineert met bijvoorbeeld tequila, hoeveel kan je dan hebben voor dat het echt gevaarlijk begint te worden?"
"Niet moe en lam, eerder dat mijn benen heel raar gingen doen, beetje shaken zeg maar. Ook toen ik op zo'n bankje wou gaan zitten leek het een eeuwigheid voordat ik op het bankje zat, alsof ik echt superlang viel zeg maar.. Klinkt misschien een beetje vaag maar dit is het beste hoe ik het kan beschrijven"
"ExceptionalInsight zei: Deranged zei: Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van. Klik om te vergroten... Same here, wist ik veel dat je die rook moest inademen Klik om te vergroten... Zover waren wij dan weer wel :P"
"Hallo. Ik heb net uit de supermarkt spuitbus gedaan, kwam niet echt veel uit, werd toen een beetje duizelig etc. maar toen kwam er opeens slagroom uit (iets te hard gedrukt). Weet iemand hoe ik de slagroom uit het tuutje krijg? (uitspoelen helpt niet ) alvast bedankt"
"zommes zei: Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect. Klik om te vergroten... ok, bedankt"
"Zitten er nog in andere dingen lachgas? Die je zo maar voor de hand hebt?"