Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De jongen zei: Dit weekend @ HERON OPEN-AIR: Eerst een jointje, daarna nog wat MDMA weten te strikken. Op de grond LSD gevonden en half gebruikt. Paar uurtjes later wat speed om dan daarna nog een heerlijk tripje te nemen in de wereld van de salvia Klik om te vergroten... haha :d joints bier xtc md lsd n2o keta speed da was 't bij mij op heron het filmpje al gezien op youtube? http://www.youtube.com/watch?v=lJ3LsasGDg0"
"mm weet iemand waar we zo'n grote industriele fles lachgas kunnen halen.. volgende keer als we trippen willen we voorbereid zijn"
"wij betalen 10 euro voor 50patronen.. soms beetje meer als ze niet in promotie staan ofzo binnenkort bij groothandel aankloppen.. naja toen we tripten tijdje terug hebben we 150patronen opgedaan met 3 personen.. naja, meestal 1 per ballon, maarja 2 of 3 patronen per ballon is leuker lachgas"
"neen"
"wat informatie toegevoegd aan de beginpost.."
"Jeller zei: ik heb één keer een panoramix gehad en die waren heel sterk, mss wel mijn hardste trip ooit Klik om te vergroten... verzekers die die ge kon krijgen op rhakti dei in doornzele in de vakantie?! de panoramixkes die ge nu vindt vallen heel goe mee, zowa shiva achtig en hofman achtig (allemaal nu te verkrijgen).. boef er één of twee aja"
"Jeller zei: ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge? Klik om te vergroten... ben van gent enzo.. naja, kwas er wel heel aan ze maat :P CONSTANTE lachbui, m'n trip was één grote lachbui, muren die invallen, mensen die geen huid meer hebben, etc.. naja vond 't wel heavy, maar had zwaarder verwacht.. nu da ik weet wa 't is in 't volgend verlengd weekend gewoon één steken enzo.. waarde er ook ni phazur op pneumatron?"
"Jeller zei: nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven komt ge ook? Klik om te vergroten... denk 't nie.. ik heb zowa half afgesproken da pneumatron m'n laatste feesje was.. financiele status nul komma nul + examens die er aan komen.. btw, waar kan ik m'n trips laten testen? kheb nog maya's ma als ge da gratis kunt laten testen in gent/belgie zou 'k da mss wel zien zitten"
"Wat is voor jullie het beste pijpje?!"
"met een bong lukt het bij ons altijd zo'n kleine glazen.."