#1
Ook maar weer eens een lijstje maken. :P
1. Speed
2 .Ghb
3. 2c-b
1. Speed
2 .Ghb
3. 2c-b
Petrovic zei:1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.
De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.
In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren.Rabbithole zei:Petrovic zei:1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.
De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.
Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend.Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.
Petrovic zei:Rabbithole zei:Petrovic zei:1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.
De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.
Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend.Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.
In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren.
Hillbilly bastard zei:1: Speed (liefst dex, maar een gewoon racemisch mengsel komt ook stipt op 1)
2: Mephedrone (alhoewel het de laatste tijd niet goed meer werkt doordat ik het teveel gebruikt heb)
3: MDMA (zelfde opmerking als bij mephedrone)
Stimulanten zijn mijn ding!
In mijn andere drugsrangschikking staat 4-fmp er nog in, maar daar vind ik de laatste tijd geen zak meer aan!
Je bent direct een GHB junk geworden, hè. :PW.F.L. zei:1. Speed (Racemisch)
2. Coke
3. GHB
![]()
Hillbilly bastard zei:1: Speed (liefst dex, maar een gewoon racemisch mengsel komt ook stipt op 1)
2: Mephedrone (alhoewel het de laatste tijd niet goed meer werkt doordat ik het teveel gebruikt heb)
3: MDMA (zelfde opmerking als bij mephedrone)
Stimulanten zijn mijn ding!
In mijn andere drugsrangschikking staat 4-fmp er nog in, maar daar vind ik de laatste tijd geen zak meer aan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."