1. Psilocybine (zowel paddo's als truffels)
By far mijn favoriete drug. Verantwoordelijk voor een totale verandering van mijn persoonlijkheid (eerst compleet materialistisch, nu spiritueel). Voor mij is dit veel meer dan je even goed voelen door een bepaalde substantie. Nog steeds zoekende naar iets dat er ook maar bij in de buurt komt.
2. LSD
Nog maar net begonnen te experimenteren hiermee, maar ook LSD vind ik helemaal geweldig. Wel op een totaal andere manier dan psilo. Muziek op LSD is wel onovertroffen vind ik. Kan niet wachten om Lucy beter te leren kennen.
3. Wiet
En dan met name de sativa soorten. Wel wat verdeeld over deze drug. Aan de ene kant is het een heerlijke filosofische drug, maar aan de andere kant stuurt het je steeds weg van dat dieper denken naar het plezier van bijvoorbeeld eten en na een tijdje word ik er ook simpelweg lui van. Het psychedelische effect ervan vind ik fijn, maar het laat me nooit goed toe om daar echt diep in te gaan zoals met de echte tripmiddelen. Wat ik zoek in een tripmiddel, is iets dat me helpt in het nu te leven.
Noemenswaardige vermelding: XTC.
XTC laat me wel makkelijk in het nu leven. Dat vind ik er heerlijk aan. Maar aan de andere kant voelt het allemaal ook nogal kunstmatig en oppervlakkig aan voor mij.