#1
Ik ben wel een benieuwd wat jullie favoriete drugs top 3 is :P
Dit is mijne :
1 GHB
(omdat je er totaal geen kater van krijgt!!)
2 XTC
(omdat t de leukste drugs is voor een goeie party)
3 Speed
(omdat je zo lekker door kan gaan op speed, en tis niet duur)
Dit is mijne :
1 GHB
(omdat je er totaal geen kater van krijgt!!)
2 XTC
(omdat t de leukste drugs is voor een goeie party)
3 Speed
(omdat je zo lekker door kan gaan op speed, en tis niet duur)
