Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs top 3!!!

Drugs top 3!!!

635 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet
Paddo's
coke
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.

Ik ga voor de harddrugs. :)
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wiet is en blijft gewoon m'n schatje :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
funky_skunk_junky zei:
wiet is en blijft gewoon m'n schatje :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ahhh, wat romantisch.. :hearteyes:
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#5
1. XTC
2. wiet
3. coke (gebruik 't niet meer sinds 10 maanden, maar vond 't altijd een fijne drug)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. GHB
2. Mdma/Alcohol
3. Paddo's
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
1.XTC
2.Poppers
3.Wiet

En hemels als je die 3 combineerd :hearteyes:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.

Ik ga voor de harddrugs. :)
Klik om te vergroten...

Aangezien ik vrijwel dagelijks wel een jointje smoor en het aantal keren dat ik harddrugs neem per jaar op 1 hand te tellen is, zou het niet realistisch zijn eerlijk zijn wiet niet op 1 te vermelden.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#9
logisch, jij hebt bijna 2000 posts op een drugsforum

gelijk heb je pontius, er is geen ultieme drugs.
doe dus gewoon normaal.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan wel degelijk inzichten krijgen door te trippen, dat geldt voor iedereen anders. Ik heb er al veel aan gehad en ben zeker niet wereldvreemd, ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die Belgen ook...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
ben zeker niet wereldvreemd
Klik om te vergroten...
Dat wil ik wel geloven, maar

spacelord zei:
ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
Klik om te vergroten...

weet je het wel zeker?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
electergie zei:
ok dan deel ik die kennis nog eens:

ayauhuasca en peyote zijn erom bekend om mensen te helpen
niet enkel om te trippen, zoals verlossing van alcohol verslaving


daarom dat deze benefide drugs in mijn top staat.
Klik om te vergroten...
Die gedachte vind ik zwaar overrated, van hun alcohol verslaving verlossen. Nuchter kan je perfect tot conclusies komen over je gebruik en hoe het wel moet. Bij het trippen kan het alleen wat extra indruk maken. Zo zie ik het.
Klik om te vergroten...


Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.

Tomz0r, je bent dom en hebt niks te zeggen. Ik doe het voor de lol :sunglasses:


NIET :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
electergie zei:
Tomz0r, je bent dom en hebt niks te zeggen. Ik doe het voor de lol :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Het is al goed jongen, je hoeft je niet te verantwoorden voor je beschamende gedrag. :sunglasses:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
electergie zei:
Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.
Klik om te vergroten...

Owja, alcohol verslaafden zijn 24/7 lazerus.
Hoe zie jij die mensen clean worden dan? Stront lazerus een ayahuasca-sessie bijwonen ? :tearsofjoy:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
electergie zei:
Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.
Klik om te vergroten...

Owja, alcohol verslaafden zijn 24/7 lazerus.
Hoe zie jij die mensen clean worden dan? Stront lazerus een ayahuasca-sessie bijwonen ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
electergie zei:
Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.
Klik om te vergroten...

Nee, ik weet niets van alcoholisme af natuurlijk. :tearsofjoy:
Mijn lieve paps heeft ervoor mogen afkicken in een kliniekje dus ik weet wel waar ik over praat :wave:.
s
shroomsLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 : Wiet, hash
2: mdma
3: truffels
yo0ow :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
electergie zei:
Ik laat jullie in jullie waan.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat zou de odds zijn van succesvol afkicken bij een afkickcentrum en een aantal ceremonies? Ik weet ze niet maar het lijkt me wel heel logisch dat de kans bij een afkickcentrum vele malen hoger ligt. Bij zo,n trip kan je gaan inzien dat je moet stoppen met een verslaving, thats all. Bij een afkickkliniek ga je in op de reden van gebruik en oplossingen die de trek naar het middel weg halen. Lijkt me wel wat effectiever. En iemand die verslaafd is en naar een ceremonie gaat wil al stoppen, waarom zou hij anders naar een ceremonie gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."