#1
Wiet
Paddo's
coke
Paddo's
coke
funky_skunk_junky zei:wiet is en blijft gewoon m'n schatje![]()
Fishhead0707 zei:ZoZo 2 Df'ers die wiet boven de andere drugs verkiezen.. oke nou iedereen ze ding.
Ik ga voor de harddrugs.![]()
Dat wil ik wel geloven, maarspacelord zei:ben zeker niet wereldvreemd
spacelord zei:ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
Petrovic zei:Die gedachte vind ik zwaar overrated, van hun alcohol verslaving verlossen. Nuchter kan je perfect tot conclusies komen over je gebruik en hoe het wel moet. Bij het trippen kan het alleen wat extra indruk maken. Zo zie ik het.electergie zei:ok dan deel ik die kennis nog eens:
ayauhuasca en peyote zijn erom bekend om mensen te helpen
niet enkel om te trippen, zoals verlossing van alcohol verslaving
daarom dat deze benefide drugs in mijn top staat.
Het is al goed jongen, je hoeft je niet te verantwoorden voor je beschamende gedrag.electergie zei:Tomz0r, je bent dom en hebt niks te zeggen. Ik doe het voor de lol![]()
electergie zei:Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.
Chris Pontius zei:electergie zei:Iemand die van 'smorgens voreg tot 'savonds laat drinkt, is nooit nuchter.
Dat noemen ze alcohol verslaafd.
Owja, alcohol verslaafden zijn 24/7 lazerus.
Hoe zie jij die mensen clean worden dan? Stront lazerus een ayahuasca-sessie bijwonen ?![]()
electergie zei:Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.
Ik laat jullie in jullie waan.
.electergie zei:Ik laat jullie in jullie waan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."