Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs top 3!!!

Drugs top 3!!!

635 antwoorden
152 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door mijn HBO studie krijg ik juist de kans om me dromen en dingen die ik leuk vind vaker en makkelijker uit te voeren. 3 dagen werken is genoeg waardoor veel tijd heb voor mijn hobby's. Of een jaar fulltime werken en dan een half jaar gaan reizen. Ik ben wel blij met mijn keuze. :)

OT:
1- Amfetamine.
2- Alcohol.
3- Diazepam.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. LSD
2. Dex
3. Mdma

Kort daarop volgen de 2c'tjes en paddo's.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
1. LSD
2. Dex
3. Mdma

Kort daarop volgen de 2c'tjes en paddo's.
Klik om te vergroten...
Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?

Al kan ik me dat goed voorstellen, het is en blijft een hele fijne drug!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Rabbithole zei:
1. LSD
2. Dex
3. Mdma

Kort daarop volgen de 2c'tjes en paddo's.
Klik om te vergroten...
Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?

Al kan ik me dat goed voorstellen, het is en blijft een hele fijne drug!
Klik om te vergroten...

Juist na die ene heftige ervaring :) Het mag dan niet zo lekker voelen als mdma en niet zo vaak te gebruiken zijn als dex, LSD heeft allang mijn hart gestolen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Drientje zei:
Rabbithole zei:
1. LSD
2. Dex
3. Mdma

Kort daarop volgen de 2c'tjes en paddo's.
Klik om te vergroten...
Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?

Al kan ik me dat goed voorstellen, het is en blijft een hele fijne drug!
Klik om te vergroten...

Juist na die ene heftige ervaring :) Het mag dan niet zo lekker voelen als mdma en niet zo vaak te gebruiken zijn als dex, LSD heeft allang mijn hart gestolen!
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

Gelukkig was het en positieve ervaring en werden we begeleid door Sir David Attenborough. Een man van wie we nog langer mogen genieten:

Hoewel hij eerder had aangekondigd dat Life in Cold Blood zijn laatste grote productie zou zijn, heeft Attenborough inmiddels in interviews verklaard dat hij een serie over Charles Darwin en de evolutie aan het voorbereiden is. In 2009 schreef hij de teksten voor de BBC-serie Life, een tiendelige reeks die vooral focust op uitzonderlijk gedrag bij dieren.
Klik om te vergroten...

Overigens :openmouth:

The Life of Mammals is als Het leven van zoogdieren in Nederland uitgezonden en op dvd uitgebracht door de EO. Hierbij is de laatste aflevering, die over mensapen en de mens gaat, weggelaten. Tevens zijn verwijzingen naar "miljoenen jaren" en de evolutie verwijderd om religieuze redenen. The Life of Mammals is in niet-gecensureerde vorm te zien op Animal Planet.
Klik om te vergroten...
P
PottendaarmLid
01-01-2024, 00:00
#6
1.Wiet
2.Speed
3.Alcohol :kots:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Ik heb geen goede diploma's. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is.

Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook "nog" geen goede diploma's. En ik verdien goed, maar geld is niet zaligmakend.

Maar je werkt hard, en vaak aan het werk terwijl anderen aan het feest vieren zijn? Vind je dat een plus dan?

Kansen zijn inderdaad belangrijk om aan te pakken.

Maar uiteindelijk is het heel simpel, heb je een diploma (of haal je via je werk een diploma) dan kan je doorstromen en anders "bijna" niet. Dus vroeg of laat moet je toch een diploma halen(als je hoger op wilt, misschien heb je die ambities wel niet).
Klik om te vergroten...
Of gewoon harder werken en duidelijk maken dat er ook voor ongeschoolden kansen zijn als je maar wil. Work hard, play hard.

Ik heb doorgroei mogelijkheden binnen de ANWB, als ik wil kan ik afdelings hoofd worden. Wie onderaan de ladder begint weet meer dan iemand die zogenaamd geschoold is en halverwege de ladder instapt. Leuk dat je zo hard geleerd hebt maar je hebt geen idee wat er aan de hand is met de mensen en hoe die zoch onder je zich omhoog werken. En hoe hard er geploeterd wordt om de resultaten van de afdeling in dat mooie lijstje met cijfers gelijk te krijgen.

Ik heb nooit de eerlijke kans gehad om door te studeren en als je dat wel kunt moet je dat ook zeker doen maar vertel niet dat je zonder diploma's nooit ergens komt. Mijn moeder zegt graag dat wie voor een dubbeltje geboren is nooit een kwartje worden zal.
Ik ken een man die is geboren, net na de oorlog in grote armoede. Door zijn eigen creatieve geest, doorzettings vermogen en daadkracht staat hij nu wel in de quote 500 elk jaar.

Dus als ik een dubbeltje ben kan ik er zelf voor zorgen meer te worden, maar daar moet je voor knokken en als dat betekend dat ik soms werk als een ander aan het feesten is, so be it.

Toevallig sta ik wel tussen de feestende mensen werk te doen waar ik van hou en voor de volle 100% voor ga.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Meid respect echt waar. Ik wou dat mensen zo'n geweldige en positieve instelling hadden. Ik ben het ook volkomen met je eens.

Maar wat ik meer bedoelde te zeggen, dat je met diploma's opzak makkelijker een kwartje wordt. Maar uiteindelijk komt het neer op jezelf bewijzen, kansen creëren en deze kansen waarmaken.

The Sky Is The Limit.

:)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Ik heb geen goede diploma's. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is.

Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook "nog" geen goede diploma's. En ik verdien goed, maar geld is niet zaligmakend.

Maar je werkt hard, en vaak aan het werk terwijl anderen aan het feest vieren zijn? Vind je dat een plus dan?

Kansen zijn inderdaad belangrijk om aan te pakken.

Maar uiteindelijk is het heel simpel, heb je een diploma (of haal je via je werk een diploma) dan kan je doorstromen en anders "bijna" niet. Dus vroeg of laat moet je toch een diploma halen(als je hoger op wilt, misschien heb je die ambities wel niet).
Klik om te vergroten...
Of gewoon harder werken en duidelijk maken dat er ook voor ongeschoolden kansen zijn als je maar wil. Work hard, play hard.

Ik heb doorgroei mogelijkheden binnen de ANWB, als ik wil kan ik afdelings hoofd worden. Wie onderaan de ladder begint weet meer dan iemand die zogenaamd geschoold is en halverwege de ladder instapt. Leuk dat je zo hard geleerd hebt maar je hebt geen idee wat er aan de hand is met de mensen en hoe die zoch onder je zich omhoog werken. En hoe hard er geploeterd wordt om de resultaten van de afdeling in dat mooie lijstje met cijfers gelijk te krijgen.

Ik heb nooit de eerlijke kans gehad om door te studeren en als je dat wel kunt moet je dat ook zeker doen maar vertel niet dat je zonder diploma's nooit ergens komt. Mijn moeder zegt graag dat wie voor een dubbeltje geboren is nooit een kwartje worden zal.
Ik ken een man die is geboren, net na de oorlog in grote armoede. Door zijn eigen creatieve geest, doorzettings vermogen en daadkracht staat hij nu wel in de quote 500 elk jaar.

Dus als ik een dubbeltje ben kan ik er zelf voor zorgen meer te worden, maar daar moet je voor knokken en als dat betekend dat ik soms werk als een ander aan het feesten is, so be it.

Toevallig sta ik wel tussen de feestende mensen werk te doen waar ik van hou en voor de volle 100% voor ga.
Klik om te vergroten...

Dat doe je goed! Een diploma zegt inderdaad niet alles. De zus van een vriend van me was echt zo'n hoog persoon bij de Rabobank geworden zonder vervolgopleiding.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vriend van me is eigenaar van een groot bedrijf dat ervoor zorgt dat alle data die verzonden wordt via internet ook goed verloopt. Nooit zijn school afgemaakt maar wel zichzelf geleerd (toen internet net werd gelanceerd) hoe het zit met de bits en bytes. Hij is er midden in gaan staan met kracht, moed en doorzettingsvermogen en hij heeft nu in Rotterdam een van de grotere kantoren tot zijn beschikking (dat overigens voor meer dan 98% in beslag wordt genomen voor apparatuur, kabels en een 5 meter hoge waaier, holy fuck) dat voor de goede doorstroom van data verkeer zorgt.

Dus ga er vooral niet vanuit dat je zonder studie voor altijd kassa blijft draaien en vakken vullen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt er ook aan wat voor ambitie je hebt. Een ondernemer kan wel zonder opleiding alles starten.

Maar als je een baan wilt in bijvoorbeeld de farmacie, dan heb je vaak keiharde papieren nodig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Maar als je een baan wilt in bijvoorbeeld de farmacie, dan heb je vaak keiharde papieren nodig.
Klik om te vergroten...

Tenzij nachtapotheker :P
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1) 2c-i
2) mdma/xtc
3) alcohol
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Ontopic AUB!
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja baas.

*kruipt in een hoekje*

Scheelt dat ik niet iemand aan het afkafferen was. :P
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Op moment:

1. Ketamine.
2. MDMA.
2. GHB/Speed Combi ( het zijn er wel 2, maargoed gebruik het meestal samen :P )
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niks
Alcohol
XTC
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol; omnomnom
GHB; lang niet meer gedaan :openmouth:
Pep ; mehh, beetje uitgekeken op het niet-slapen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Op dit moment:

Dex
GHB
XTC
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
spacelord zei:
tomz0r zei:
We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
Klik om te vergroten...



Ik heb ook goede diploma's, mede door mijn drugsgebruik. :P
Klik om te vergroten...
zonder pep en relatine was ik er nooit geraakt.

ot:
speed
cannabis
mdma
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. Amfetamines in alle soorten en maten
2. Wiet/hash
3. LSD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...272829303132
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."