Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname wegens zelfdestructief druggebruik!

Opname wegens zelfdestructief druggebruik!

146 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keep up the good work! :wink:

Verder natuurlijk wel echt een kut dag voor België, wij Hollanders voelen met jullie mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ojee, hartklachten en bloeddruk problemen? En ook nog reuma, sterkte! Verder keep up the good work! En natuurlijk denken wij Nederlanders mee met de Belgen!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel goed en ook goed dat je je snoep bearrd het mag je niet onder controle hebben. Ik geloof niet zozeer in het uitbannen van drugs uit je leven dan kan het nog steeds een grip hebben. Dit hoeft niet in alle gevallen zo te zijn maar ik denk dat het in jou geval wel zo werkt.

Mijn medeleven met je land ik werkte tijdens het gebeuren in Antwerpen het was een wazige ochtend.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
LoveQuality zei:
Je bedoeld, je gezondheid komt de eerste plaats.. niet op de eerste lijn! Hahahaa

Hoevaak heb je de laatste maanden die cathinones gebruikt? Kan je daar een getal op plakken?


Jaa een donkere dag voor België, voelt heel erg vreemd dat dit op 4km in vogelvlucht van mij thuis is gebeurd.
Klik om te vergroten...

Ja dat dus ^^

Zo wat om de 3 dagen 500 mg over 2 maanden. Soms wat minder soms wat meer...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
En welke RC was dat dan precies?

Lijken me best heel erg hoge hoeveelheden?!

Had je dan tijdens je gebruik niet ongelofelijk veel last van bijwerkingen?
Heb altijd gelezen dat die RC's best veel negatieve bijwerkingen hadden?

Khoop dat je lichamelijk ondertussen al wat aan de betere hand bent!!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij gebruikte hij 3-MMC nogal veel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
LoveQuality zei:
En welke RC was dat dan precies?

Lijken me best heel erg hoge hoeveelheden?!

Had je dan tijdens je gebruik niet ongelofelijk veel last van bijwerkingen?
Heb altijd gelezen dat die RC's best veel negatieve bijwerkingen hadden?

Khoop dat je lichamelijk ondertussen al wat aan de betere hand bent!!
Klik om te vergroten...

Bobsacamano zei:
volgens mij gebruikte hij 3-MMC nogal veel.
Klik om te vergroten...

Dit dus... 3mmc was mijn favoriet de laatste maanden. 4-mec heb ik ook even gehad als ik het goed heb.

De bijwerkingen waren vooral trillerig, paranoia worden, nieren en lever die brak aanvoelden en de gekende hartklachten die het goedje met zich mee brengt. Momenteel minder de klachten gestaag, er zijn nog onderzoeken lopende.

Ik kijk volgende week wel uit naar het gesprek met de psychiater en mag waarschijnlijk de grote test voor of na het weekend thuis ondergaan. Met ambulante begeleiding natuurlijk. Word opgevolgd :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor668 zei:
De bijwerkingen waren vooral trillerig, paranoia worden, nieren en lever die brak aanvoelden en de gekende hartklachten die het goedje met zich mee brengt. Momenteel minder de klachten gestaag, er zijn nog onderzoeken lopende.
Klik om te vergroten...

Dat hoor je vrij veel bij cathinonen inderdaad, vervelend. Hopen dat het meevalt met de klachten en ze snel herstellen. Bij deze ook weer even mijn steun voor je afkick! Goed bezig!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thx. De lichaamsproblemen zijn redelijk van de baan.

Kleine update; de opname word abrupt beëindigd door de psychiater omdat er moet doorgeschoven word op de afdeling. Dat geld hier nog voor enkele patienten die er feitelijk nog minder klaar voor zijn dan ikzelf... het systeem in Belgie valt nog altijd te betreuren zoals altijd.

Dus waarschijnlijk morgen terug naar huis en dan word het afwachten tot de ambulante begeleiding bij het Kompas opgestart kan worden. Verder schrijf ik in me in bij de plaatselijke fitniss club om terug aan mijn conditie te werken. Ook ga ik verdere begeleiding zoeken bij een psychiater zodat ik verder opgevolgd kan worden. Hopelijk kan ik snel ambulant opgevolgd worden. Gemengde gevoelens bij het idee terug naar huis te gaan ..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
Kleine update; de opname word abrupt beëindigd door de psychiater omdat er moet doorgeschoven word op de afdeling. Dat geld hier nog voor enkele patienten die er feitelijk nog minder klaar voor zijn dan ikzelf... het systeem in Belgie valt nog altijd te betreuren zoals altijd.
Klik om te vergroten...

Oh lekker dan... Gelukkig is jouw mindset goed en zat je al tegen het naar huis gaan aan, maar vervelend dat ze er zo mee om moeten gaan. Is dat vanwege bezuinigingen?

Gelukkig heb jij een heel drugsforum om tegen te praten, dus dat komt wel goed :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mixed feelings denk ik dan. Naar huis is leuk maar ook moeilijk! Ik ben blij voor je dat je lichamelijke problemen minder zijn, dat scheelt alvast. Sterkte nog eventjes. :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammergenoeg moet ik melden dat ik op de 24 u dat ik thuis ben terug in herval zit... terug aan de pep. Deze middag ga ik terug in opname via de spoeddienst. De ambulante begeleiding bij het kompas word vervangen door een residentiele opname van 6 weken. Sta redelijk hoog op de wachtlijst dus hopelijk kan ik intussentijd ergens opgenomen worden. Blijkbaar ben ik nog niet zo sterk als ik dacht...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aii vervelend man. Laat je er niet door uit het veld slaan, het betekent niet dat je terug bij af bent. Je leert ervan dat je nog steeds niet onkwetsbaar bent. Hoop dat je snel verder geholpen kunt worden!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Aii vervelend man. Laat je er niet door uit het veld slaan, het betekent niet dat je terug bij af bent. Je leert ervan dat je nog steeds niet onkwetsbaar bent. Hoop dat je snel verder geholpen kunt worden!
Klik om te vergroten...

Die hoop is jammergenoeg weg. De tekenen zijn er; depressief, suicidale gedachten en toevlucht in middelengebruik. De behandelende dokter van de vorige opname geeft negatief advies om me toe te laten terug op de crisisafdeling. Waarom is mij een mysterie...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent zeker niet terug bij af Tekzor. Hopelijk kan je er met de tijd wel een les halen uit deze terugval. Wees sterk kerel, je weet dat je het kan je bent er een paar weken vanaf gebleven en je voelde je een stuk beter. Nu in je oude omgeving val je snel terug maar nogmaals je weet dat je het kan.


Tekzor668 zei:
SmartieAndMe zei:
Aii vervelend man. Laat je er niet door uit het veld slaan, het betekent niet dat je terug bij af bent. Je leert ervan dat je nog steeds niet onkwetsbaar bent. Hoop dat je snel verder geholpen kunt worden!
Klik om te vergroten...

Die hoop is jammergenoeg weg. De tekenen zijn er; depressief, suicidale gedachten en toevlucht in middelengebruik. De behandelende dokter van de vorige opname geeft negatief advies om me toe te laten terug op de crisisafdeling. Waarom is mij een mysterie...
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laat je niet meteen uit het veld slaan. Een keer weer gebruiken en je bent natuurlijk niet meteen terug bij af. Zie het als een signaal dat je er nog niet bent en er wel hard aan zal moeten blijven werken. Houd vooral in gedachten waarom je gestopt was en dat je je beter voelde toen je clean was, focus op de positieve dingen. En zorg dat je verder wel iets om handen hebt als aanleiding, vooral iets wat je niet direct aan drugs doet denken.

Zet hem op kerel, je kunt het! :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is wel klote, maar wij betalen bijvoorbeeld 130 euro voor een goede ziektekostenverzekering, dat is bij jullie net ietsjes minder dacht ik.

ik vind het wel zwaar onprofessioneel om je niet volgens een duidelijk uitgestippeld plan de kliniek uit te helpen. thuiskomen is immers de echt moeilijke tijd. daar kun je beter goed op voorbereid zijn en naartoe werken. om een cliënt zo te verrassen door het plan keihard in een stroomversnelling te gooien is echt ongelooflijk contraproductief.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jammergenoeg is het helemaal misgelopen met mij en ben ik donderdagmorgen bij het ontwaken een olympische ronde pillenslikken gestart. Uitgekomen op 30 valiums, 50 Trazodons, 2 gram pep, 2 xtc pillen en een 3 glazen cointreau. Nog niet lang wakker uit een 2dagen durende comateuze toestand. Ik lig nu terug op de epsi. Ik ben helemaal niet trots op mijn daad maar wil even aantonen dat hier in Belgie iemand met een drugsverslaving enkel meer de put in geduwd word. Morgen zie ik een dokter en volgens de verpleging word ik waarschijnlijk terug naar huis gestuurd omdat ik een drugsproblematiek heb en dit nergens op een psychiatrische afdeling aanvaard word. Ze willen niet eens uitzoeken waar mijn verslaving vandaan komt en waarom nogmaals een wanhoopsdaad over mij heen gekomen is. De 1ste 2 weken werd ik overal perfect ontvangen en volle goeie hoop opgebouwd. Na 1 maand word ik overal naar huis gestuurd en moet ik de periode thuis overbruggen richting het kompas. Als ze dit doen heb ik er al aan gedacht om een lading 2FA of PEP te bestellen aangezien dit de drugs zijn die mij een hele dag een positieve oppeppende mood bezorgen. Dan zit ik natuurlijk wel met een nieuw verslavingsprobleem maar liever dit dan terug in een nuchtere diepe dip vallen.

Ik vraag me af of de hulp voor patienten met verslavingen in nederland ook zo is. Waarschijnlijk niet. Was ik maar enkele jaren terug naar nederland geemigreerd.. wedden dat de hulp er 10 x beter is...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jezus Tekzor...

Ik kan me waarschijnlijk niet eens voorstellen hoe je je moet voelen, het is in ieder geval schandalig dat ze je nu nog niet serieus nemen. :confused: :confused: Zijn er echt geen andere opties? Kun je eventueel niet ergens in Nederland terecht?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pfoe het is bijzonder jammer dat je niet de juiste hulp (meer) krijgt. Echt belachelijk. Of het in Nederland echt beter is hangt af van de patiënt. Sommige kunnen zo 'goed' acteren dat ze in een paar uur weer buiten staan. Anders word het een opname hier.

Hoop dat je de kracht vind om door te gaan met leven.
Ik ken je situatie en reden niet , toch is het niet voor niets dat je overleefd. Het is jou tijd nog niet (gelukkig) en ben blij dat je niet euhm 'hulp' erbij had (bedoel geen handelingen maar info) in de brede zin van het woord.

Of het in Nederland beter is , als je hulp wilt voor dit kan je vaak makkelijk snel terecht.
Jammerlijk dat het in België niet goed genoeg is voor jou!

Heel veel sterkte toegewenst!

Focus je zoveel mogelijk op positieve dingen als de lente , liefde , neem alle tijd. Leven is een keuze (tijdelijk) en de dood een (definitiefe) beslissing.

Geniet zoveel mogelijk, graag op het strand bij zee ? Of graag een héérlijke andere bezigheid?
Hoop dat je nog plezier kunt vinden , je bent het waard!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."