#1
Keep up the good work!
Verder natuurlijk wel echt een kut dag voor België, wij Hollanders voelen met jullie mee.
Verder natuurlijk wel echt een kut dag voor België, wij Hollanders voelen met jullie mee.
LoveQuality zei:Je bedoeld, je gezondheid komt de eerste plaats.. niet op de eerste lijn! Hahahaa
Hoevaak heb je de laatste maanden die cathinones gebruikt? Kan je daar een getal op plakken?
Jaa een donkere dag voor België, voelt heel erg vreemd dat dit op 4km in vogelvlucht van mij thuis is gebeurd.
LoveQuality zei:En welke RC was dat dan precies?
Lijken me best heel erg hoge hoeveelheden?!
Had je dan tijdens je gebruik niet ongelofelijk veel last van bijwerkingen?
Heb altijd gelezen dat die RC's best veel negatieve bijwerkingen hadden?
Khoop dat je lichamelijk ondertussen al wat aan de betere hand bent!!
Bobsacamano zei:volgens mij gebruikte hij 3-MMC nogal veel.
Tekzor668 zei:De bijwerkingen waren vooral trillerig, paranoia worden, nieren en lever die brak aanvoelden en de gekende hartklachten die het goedje met zich mee brengt. Momenteel minder de klachten gestaag, er zijn nog onderzoeken lopende.
Tekzor668 zei:Kleine update; de opname word abrupt beëindigd door de psychiater omdat er moet doorgeschoven word op de afdeling. Dat geld hier nog voor enkele patienten die er feitelijk nog minder klaar voor zijn dan ikzelf... het systeem in Belgie valt nog altijd te betreuren zoals altijd.
SmartieAndMe zei:Aii vervelend man. Laat je er niet door uit het veld slaan, het betekent niet dat je terug bij af bent. Je leert ervan dat je nog steeds niet onkwetsbaar bent. Hoop dat je snel verder geholpen kunt worden!
Tekzor668 zei:SmartieAndMe zei:Aii vervelend man. Laat je er niet door uit het veld slaan, het betekent niet dat je terug bij af bent. Je leert ervan dat je nog steeds niet onkwetsbaar bent. Hoop dat je snel verder geholpen kunt worden!
Die hoop is jammergenoeg weg. De tekenen zijn er; depressief, suicidale gedachten en toevlucht in middelengebruik. De behandelende dokter van de vorige opname geeft negatief advies om me toe te laten terug op de crisisafdeling. Waarom is mij een mysterie...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."