SmartieAndMe zei:
Dit komt voor mij ook volledig als een verrassing!
Hopelijk kom je er snel en goed uit! Deze beslissing zal je dagelijks leven zo te horen een stuk fijner gaan maken. Heel veel sterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte!
Die verrassing die veel mensen noemen is vaak inherent aan drugsgebruik. het kan eigenlijk in een klap omslaan en zelfs de gebruiker overrompelen, al is mijn ervaring dat mensen het zelf vaak eventjes van te voren aan zien komen. vaak niet snel genoeg om er nog wat aan te doen.
Ik vind het zeer aangenaam te lezen dat je artsen je geen medicatie voorschrijven, want ik ben zelf een slachtoffer van verslavingen ruilen voor andere welke je bij de apotheek meekrijgt.
Het klinkt of je in goede handen bent, en zelf niet tegenwerkt. dat is de manier om het meeste uit de psychiatrie te halen, maar ook gelijk de snelste. tijd in een kliniek is achteraf verspilde tijd. tenminste als je uit de maatschappij gehaald worden zo ziet. het voordeel is dat je veilig kan afkicken en wat kan leren over jezelf en verslaving. toch zie ik tijd in de kliniek, en uit de maatschappij als een slecht iets wat je wilt beperken.
Dat moet je zelf ook maar even laten bezinken en je eigen mening over bepalen, het is maar advies van iemand met ervaring, geen studie.
Nog steeds succes, ik hoop dat je er het meeste uit weet te slepen, en blijf graag op de hoogte van je voortgang.
