Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het lijkt mij juist dat 4-FMP ook niet echt een betere optie zal zijn dan MDMA (correct me if i'm wrong). Als je een drug wilt gebruiken om in de feeststemming te komen dan zou ik toch echt een kleinere dosis 2-CB nemen. Dat je speed niet wil gebruiken kan ik wel begrijpen. Je zou ook nog iets als ketamine kunnen proberen maar dan lijkt speed mij toch wat minder verslavend en veiliger qua doseringen (tenzij je echt weet wat je doet). Als het je niet om een feeststemming gaat zou je eventueel nog kunnen kijken wat je van psychedelica vind. Maar het blijft moeilijk om een drug op te noemen die niet verslavend is want eigenlijk is bijna elke drug verslavend."
"Hoe krijg je het überhaupt in je hoofd om zulk soort combi's te willen doen?"
"ZERO- zei: Mudita zei: ZERO- zei: Sint janskruid slik ik elke dag, telt dat? Omdat ik depressieve klachten heb (in de winter met name). En vitamine B complex omdat ik geen vlees eet. Verder heb ik ook melatonine en valeriaan in mijn bezit. Eerste gebruik ik nooit meer en de laatste af en toe. Klik om te vergroten... Ja sint janskruid telt ook ! Ik ben wel benieuwd wat voor voordelen je merkt aan sint janskruid? Klik om te vergroten... Uh minder depressieve klachten? :P Het werkt als een soort antidepressiva. Ik kom mijn bed uit met minder tegenzin. Niet meer huilend wakker worden omdat je de dag niet eens door wil komen scheelt aanzienlijk in je levensvreugde. Maar in het geheel genomen voel ik me gewoon wat lichter. Minder zwaar. Alsof je met veel moeite je hoofd boven water probeert te houden en ineens doet iemand je een zwembad om. Het scheelt gewoon. Klik om te vergroten... Ah oke, had niet verwacht dat een kruid zoals sint janskruid redelijk goed werkt. Ook al bijwerkingen opgemerkt?"
"ZERO- zei: ^Het is bewezen effectief voor milde en matige depressies. Uhm nee eigenlijk niet. Klik om te vergroten... Ah oke! Bedankt voor de reacties ."
"Dunnetjess33 zei: Als ik een paar dagen wat minder gezond heb gegeten neem ik 1 multivitamine tablet. Rond mijn jaarlijkse xtc feestje neem ik ook wel extra multivitamines. Verder heel af en toe magnesium tabletten als mijn spieren het zwaar hebben gehad en pijnlijk zijn. Maar normaal gesproken neem ik geen enkel supplement. Ik ben van mening dat als je normaal gezond eet en je gewoon gezond bent, je geen extra vitamines nodig hebt. Ook is het slecht om bepaalde supplementen veel of dagelijks te slikken als je het niet nodig hebt. In mijn ogen is het een beetje een ding van deze tijd net zoals die superfoods en zo. Als je normaal gezond eet heb je het niet nodig. Klik om te vergroten... Ben ik zeker met je eens, vind het ook heeeeel erg jammer dat die domme superfoods etc.. in zijn. Net zoals die vegan mensen van tegenwoordig, voor mijn weten waren vroeger vegans helemaal niet zo. Ik gebruik enkel supplementen omdat dit een meerwaarde heeft in mijn fitnessleven. Ook is het inderdaad niet nodig om van alles erbij te slikken, maar om een beetje op het optimale niveau te komen is het toch echt best handig om enkele supplementen erbij te hebben. En daarnaast als je dingen als MDMA gebruikt kunnen sommige supplementen wel handig zijn om de schade/kater te beperken alhoewel de wetenschappelijke artikelen hierover erg beperkt zijn helaas. Nog even snel een quick note voor de mensen die nieuw zijn in de supplement industrie: 95% van alle supplementen zijn dikke bullshit tenzij je hier echt een tekort of iets dergelijks van hebt ."
"Yaizer zei: Soms vitamine c tablet of magnesium / calcium tabletten. Morgen avond aan de mdma dus zal morgen van beide eentje nemen. Of het werkt, i dont know maar het kan nooit kwaad. Klik om te vergroten... Veel plezier man ."
"Albedo zei: Mudita zei: Nog even snel een quick note voor de mensen die nieuw zijn in de supplement industrie: 95% van alle supplementen zijn dikke bullshit tenzij je hier echt een tekort of iets dergelijks van hebt . Klik om te vergroten... Hoe weet je dat zo zeker en hoe kom ik erachter of ik misschien een tekort heb aan iets? Klik om te vergroten... Een bloedtest laten nemen bij de dokter, kost alleen wel wat geld. Als je bijv. een vermoeden hebt of je een tekort hebt van iets omdat je van bepaalde dingen last hebt. Maar er zijn ook bepaalde supplementen die werken zonder dat je een tekort van iets hebt. Maar een groot deel is allemaal marketing bullshit. En elk lichaam reageert ook anders op bepaalde dingen. Wat voor de één werkt hoeft voor de ander niet te werken. Even een klein voorbeeld: Voor mannen/vrouwen van 40+ zullen supplementen die testosteron boosten meestal wel werken. Dit omdat je testosteron productie dramatisch daalt naarmate je ouder word, dus zullen vaak supplementen die dit boosten in dit geval wel werken. Maar voor een jongen van 18 zal dit dan weer niet werken omdat je rond die leeftijd een testosteron bom bent ."
"oortjes zei: - creatine - ZMA (zink, magnesium en vit b6) - pre/post workout verder niets nodig, mijn voedingsschema bezit alles. Klik om te vergroten... Dat is zeker wel handig als je schema alles bevat, ik vind een eiwit shake vaak wel handig i.v.m. dingen als school. Lekker snel en makkelijk klaar te maken ."
"oortjes zei: Mudita zei: oortjes zei: - creatine - ZMA (zink, magnesium en vit b6) - pre/post workout verder niets nodig, mijn voedingsschema bezit alles. Klik om te vergroten... Dat is zeker wel handig als je schema alles bevat, ik vind een eiwit shake vaak wel handig i.v.m. dingen als school. Lekker snel en makkelijk klaar te maken . Klik om te vergroten... Ook daar kan je gewoon eten. Klik om te vergroten... Dat weet ik maar toch blijft een shake makkelijk. Ook als je nou bijv. een keer niet aan je eiwitten komt op een dag kan dit dan nog als aanvulling ervoor zorgen dat je dat wel komt. Helaas zijn er alleen veel mensen die het echt als een maaltijd zien i.p.v. een aanvulling."
"Bedankt voor alle reacties allemaal! Even nog ter info: Mijn voeding kan het niet zijn. Ik eet gezond, zit in een bulk en doe aan powerlifting. Ik weet dat door teveel sporten je ook soort gelijke klachten kan krijgen maar dat is hier niet het geval want dan zou het opgelost moeten zijn na een deload week. Ik dacht persoonlijk dat ik voornamelijk schade aan m'n hypofyse, dopamine en serotonine receptoren had. Anyway, ik ga binnenkort gewoon even een bezoekje aan de huisarts geven! Sorry voor de late reactie dit kwam omdat ik niet op mijn account kon komen?"