Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname wegens zelfdestructief druggebruik!

Opname wegens zelfdestructief druggebruik!

146 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed zeg, wat fijn dat het nog steeds goed met je gaat (:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow! Niets dan respect voor jou. Ik ken je niet zo goed maar je klinkt ontzettend sterk ondanks alle tegenslagen waar je doorheen moest en wat een verschil met het oude en nieuwe gebruik. Petje af en gun je al het geluk van de wereld.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga je jezelf een regel opleggen?
Een verslaving opname etc niet mis uit ervaring weet ik dan moet je je best doen

En dan toch blijven gebruiken(gecontroleerd)
Petje af dat lukt 99% niet

Maar maak je bvb een regel:

Oke, word de tussentijd korter of het gebruik hoger die paar keer dat je het dan wel doet
Dat je jezelf dan noem naar wat een half jaar droog legt? Zomaar een termijn genoemd
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liefhebbertje zei:
Ga je jezelf een regel opleggen?
Een verslaving opname etc niet mis uit ervaring weet ik dan moet je je best doen

En dan toch blijven gebruiken(gecontroleerd)
Petje af dat lukt 99% niet

Maar maak je bvb een regel:

Oke, word de tussentijd korter of het gebruik hoger die paar keer dat je het dan wel doet
Dat je jezelf dan noem naar wat een half jaar droog legt? Zomaar een termijn genoemd
Klik om te vergroten...

Ik heb van maart 2016 tot januarie 2017 niet meer geblowd. Daarna 1x op de maand en ik kan me daar netjes aan houden. Ik heb niet echt een werkwijze ik doe het gewoon en ga bewust niet meer gebruiken. Het genot van die 1ne keer kan niet op tegen het willen bereiken van dezelfde high in een verslaving. Die was dan gewoon niet bereikbaar door de tollerantie die opgebouwd werd

Andere middelen waar ik een zwak voor had toen, vermijd ik. Psychedelica en mdma zijn gewoon niet weg te denken uit mijn leven zolang het kan en het ouder worden dat toelaat :tongueclosed:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar stel nou:
Ondanks dat je nu zo overtuigd bent en super goed bezig bent
Er kan een dierbare sterven huis kan je kwijt raken ga maar door

Heb je voor dat soort situaties iets bedacht?
Je kan nu zeggen ik heb het geleerd gebeurd niet meer
Maar wat nou als het wel gebeurd??
Kan je dan niet beter een 'evacuatie' plan hebben?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefhebbertje zei:
Maar stel nou:
Ondanks dat je nu zo overtuigd bent en super goed bezig bent
Er kan een dierbare sterven huis kan je kwijt raken ga maar door

Heb je voor dat soort situaties iets bedacht?
Je kan nu zeggen ik heb het geleerd gebeurd niet meer
Maar wat nou als het wel gebeurd??
Kan je dan niet beter een 'evacuatie' plan hebben?
Klik om te vergroten...

Direct steunfiguren aanspreken en hulp zoeken indien een situatie uit de hand kan lopen. Een uitweg zoeken in middelen is echt geen optie meer!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geloof je gelijk als je dat benoemt van de middelen
Maar was gewoon benieuwd wat jou escape plan was cq is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."