#1
Fijn om weer een positief bericht te lezen! Keep up the good work man.
Tekzor668 zei:Het valt me op dat ik in de toekomst makkelijker zal kunnen zeggen om eens in de 3 maanden een joint te roken of een pil te nemen. Er is geen intentie of drang om nog dagelijks of wekelijks wat te gebruiken.
Peppi en Coki zei:Vreselijk om te lezen hoe drugs zo erg je leven kan verpesten... Dan denk je er eindelijk overheen te zijn en dan heb je ook nog die terugvallen. Gelukkig dat het (volgens je laatste bericht in dit topic) beter gaat en je weer positieve kracht hebt
Hoe staat er het nu eigenlijk voor?
SmartieAndMe zei:Klinkt goed man maar pas op dat je jezelf er niet inluist he!
Tekzor668 zei:Het valt me op dat ik in de toekomst makkelijker zal kunnen zeggen om eens in de 3 maanden een joint te roken of een pil te nemen. Er is geen intentie of drang om nog dagelijks of wekelijks wat te gebruiken.
Dit is echt recept voor terugval namelijk. Denken dat je het makkelijk eens in de drie maanden kan doen en totaal niet de drang hebben om het vaker te doen. Op die manier waan je je veilig en zul je sneller een foutje maken.
Ik denk dat je nooit meer veilig bent. Dat merk ik zelf aan m'n hasjgebruik. Zelfs jaren later, kan ik zomaar nog eens terugvallen.. Is ook al twee keer gebeurd. Op zich vind ik dat niet erg want ik heb het twee keer redelijk snel ontdekt, maar het kan dus altijd gebeuren. Blijf waakzaam! Ook over 10 jaar!
ZERO- zei:Hoe denk je met een lach terug aan een zelfmoordpoging?
SmartieAndMe zei:Misschien is het wel weer eens tijd voor een update Tekzor! Gaat het goed met je? Alles onder controle?![]()
Tekzor668 zei:SmartieAndMe zei:Misschien is het wel weer eens tijd voor een update Tekzor! Gaat het goed met je? Alles onder controle?![]()
Ja hoor alles nog altijd onder controle. Mijn knie is ook aan de beterhand. Goede vooruitzichten en het druggebruik is nog altijd op een verstandige route.
Dat dit benadrukt mag worden.SmartieAndMe zei:MooiToch altijd fijn als een verhaal goed afloopt, lees hier toch ook soms wel andere nare dingen dus dit soort succestopics zijn ook wel fijn voor de afwisseling
![]()
Ik snap de link met door topic niet helemaal....autysd zei:het is ook zo, als je nooit moet stoppen, voel je de verslaving minder
-in die zin maak ik mezelf niets wijs
-ik gebruik veel per dag, al jaren lang...maar wel steeds hetzelvde recept +-, misschien gaat mijn teloorgang wel wat trager daardoor
de bedoeling van mijn post was om te zeggen dat het zo kan zijn dat je eigenlijk dichter bij een opname zit dan je denkt of beseftPsychedelibee zei:Ik snap de link met door topic niet helemaal....autysd zei:het is ook zo, als je nooit moet stoppen, voel je de verslaving minder
-in die zin maak ik mezelf niets wijs
-ik gebruik veel per dag, al jaren lang...maar wel steeds hetzelvde recept +-, misschien gaat mijn teloorgang wel wat trager daardoor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."