#1
Dunnetjess33 zei:Hahaha ik denk inderdaad dat ze het niet vaak mee maken, een patiënt met een schoon bloed![]()
Als je 6 e staat op de wachtlijst, hoe lang duurt het dan nog voor je er terecht kunt? Voel je je wel oke nu? Ik denk dat opname en behandeling nu toch nog wel nut gaat hebben goor. Een zekere extra kick.
Ik moet elke week 2x bellen. Maandag en donderdag dus ik denk nog maximaal 2 weken. Op 3 weken kom ik van plaats 21 naar plaats 6. Voel me toch al een tijdje op dezelfde positieve lijn. Ik doe het nu al enkele weken goed in de realiteit. Ik ben een smartphone addic en kan via dit ook contact houden met vrienden en vriendin. Daar word ik volledig afgesloten van de buitenwereld en moet je de smartphone afgeven. Sociaal contact van buitenaf valt volledig weg en dat zal toch een domper hebben op mijn goed humeur. Het blijft een vrijwillige opname. Als ik merk dat ik me daar heel wat minder voel dan buitenaf denk ik dat de keuze terug naar huis snel gemaakt word...
.