#1
Ik heb je poll ingevuld. Leuk om te lezen hoe anderen het ervaren, ik herken er ook veel in bij mezelf.
Wat ik merk nadat ik drugs ben gaan gebruiken (voornamelijk xtc) is dat ik wat meer open minded in het leven sta. Voor mij betekent dat dat ik me minder druk maak om dingen dan voorheen. Alsof ik me wat losser voel en meer een go with the flow mentaliteit heb. Ik heb het idee dat ik daardoor relaxter ben geworden. Ik vind stress een mode-trend maar als we het dan toch gebruiken, zou je kunnen zeggen dat ik minder stress ervaar![:wink:]()
Van mezelf ben ik altijd al iemand die open staat voor anderen en anderen respecteer, door het drugsgebruik is dit wellicht iets versterkt.
Als laatste merk ik dat ik mezelf beter heb leren kennen. Daarbij bedoel ik dat ik meer ben gaan nadenken over wat ik wil en wat belangrijk voor mij is. Hierdoor heb ik bepaalde (niet altijd even makkelijke) keuzes kunnen maken waardoor ik nu erg goed in het leven sta en geniet van het hier en nu
(lekker zweverig haha..)
Uiteraard hier ook weer, je weet nooit precies of het komt door drugsgebruik alleen of dat het een combi is met ervaring/ouder worden ( ook al ben ik pas 26
). Maar denk zeker dat het van redelijk grote invloed is geweest!
Wat ik merk nadat ik drugs ben gaan gebruiken (voornamelijk xtc) is dat ik wat meer open minded in het leven sta. Voor mij betekent dat dat ik me minder druk maak om dingen dan voorheen. Alsof ik me wat losser voel en meer een go with the flow mentaliteit heb. Ik heb het idee dat ik daardoor relaxter ben geworden. Ik vind stress een mode-trend maar als we het dan toch gebruiken, zou je kunnen zeggen dat ik minder stress ervaar
Van mezelf ben ik altijd al iemand die open staat voor anderen en anderen respecteer, door het drugsgebruik is dit wellicht iets versterkt.
Als laatste merk ik dat ik mezelf beter heb leren kennen. Daarbij bedoel ik dat ik meer ben gaan nadenken over wat ik wil en wat belangrijk voor mij is. Hierdoor heb ik bepaalde (niet altijd even makkelijke) keuzes kunnen maken waardoor ik nu erg goed in het leven sta en geniet van het hier en nu
Uiteraard hier ook weer, je weet nooit precies of het komt door drugsgebruik alleen of dat het een combi is met ervaring/ouder worden ( ook al ben ik pas 26