Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Door wiet gebruik is het enige positieve bij mij de creativiteit en beweeglijkheid. Ik presteer beter met werk maar met al het andere minder. Ik strijd al jaren aan mijn verslavingen, heb er 2, de 1 vangt het andere op. Als ik niet verslaafd aan de wiet ben is het de coke wel. Bij coke gebruik heb ik helemaal geen positieve situaties, alleen maar ellende. Daarom ben ik hier ook nieuw om wat van te leren door verhalen van mensen. Soms denk ik dat ik ermee stop als ik het loodje leg."
"Het gaat je goed. Probeer een ander uitlaatklep zoals sporten. Dat zal je goed doen. Suc6 en sterkte"