Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug word jij agressief van?

Welke drug word jij agressief van?

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik flink zit te trippen, en iemand zwaar aan m'n kop zeikt, en ik zover heen ben dat ik niet eens snap waar het over gaat, maar ze toch een reactie van me willen en me door mekaar schuden. Dan heb ik echt zin om ze helemaal kapot te slaan.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nozinan is een sterk kalmerend middel. :/
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joh...

Maar....

Als dat nou eens averechts blijkt te werken (witch it did) werkt t nie echt kalmerend he
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lichtelijk....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel mensen die ik ken worden extreem agressief van de combo Alcohol + Pep.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word agresief van teveel alchole...en wnr ik teveel pep of cocaine op heb ook ! :angry:

:hearteyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
nooit ...
als ik teveel drugs op heb dan word ik juist uber rustig denk ik
als je agressief word van een bepaalde drugs dan heeft dat er ook mee te maken dat je al iets van agressie in je hebt voordat je het gebruikt. drugs versterkt gevoelens. :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ je was me net voor :P


No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft :wink:) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
^ je was me net voor :P


No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft :wink:) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik ben absoluut geen agressief persoon. Werd ook nooit agressief van drugs. Behalve toen ik echt heel erg verslaafd was. Toen was ik continu super opgefokt en zocht ik echt ruzie met mensen.. Nadat ik gestopt ben met speed is t ook nooit meer voorgekomen. Het lag bij mij dus echt aan mn verslaving..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, maar sowieso als je verslaafd bent neemt de drugs de controle over je leven. :)

Ik bedoelde meer de mensen die sporadisch drugs gebruiken en vervolgens ruzie gaan zoeken eigenlijk.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik ben absoluut geen agressief persoon. Werd ook nooit agressief van drugs. Behalve toen ik echt heel erg verslaafd was. Toen was ik continu super opgefokt en zocht ik echt ruzie met mensen.. Nadat ik gestopt ben met speed is t ook nooit meer voorgekomen. Het lag bij mij dus echt aan mn verslaving..

:wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Strattera, want medicijnen zijn ook drugs :openmouth:

Maar verder ben ik eigenlijk zo goed als nooit aggressief, en onder invloed al helemaal niet.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Geen.
Klik om te vergroten...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
eerder werd ik heel agresief door alcohol maar tegen woordig heb ik af en toe een uitbarsting.
maar ben vlij dat ik het een beetje tegen kan houden nu
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
alcohol met speed
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nog nooit meegemaakt dat ik erg agressief ben geworden van drugs.
Wel eens erg boos geworden na de nodige alcohol toen ik door iemand werd bedonderd.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt agressief wordt ik nergens van. Van alcohol wordt ik wel wat baldadiger en als ik een glaasje meer dan normaal drink kan ik wel eens sneller vechterig worden. Maar het is niet zo dat alcohol met per defenitie agressief maakt ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."