#1
Als ik flink zit te trippen, en iemand zwaar aan m'n kop zeikt, en ik zover heen ben dat ik niet eens snap waar het over gaat, maar ze toch een reactie van me willen en me door mekaar schuden. Dan heb ik echt zin om ze helemaal kapot te slaan.
Nick de Neger zei:^ je was me net voor :P
No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
J0rrit zei:Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!
![]()
Gr,
Immo zei:Geen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."