Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na de eerste keer xtc was ik 3 dagen depressief, de 2e keer xtc ongeveer anderhalve maand later had ik ook helemaal nergens last van"
"Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden.."
"Leuke reports"
"BasvanHoven zei: Netjes, ik steggel tevaak met de 3 maanden regel. Klik om te vergroten... Jaa daar ga ik me ook aan houden minimaal 3 maanden. Hoop dat ik wel het echte xtc gevoel weer krijg, vriend van me had een maandje pauze en hij zei dat 't niet zoals de eerste keer voelde, of krijg je dat nooit weer??"
"Tot nu toe geen enkele drug"