Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug word jij agressief van?

Welke drug word jij agressief van?

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaliter word ik absoluut niet agressief van drugs, maar op t hoogtepunt van mn speedverslaving was ik 1 brok agressie. Als iemand me verkeerd aankeek in de kroeg, moest ik mezelf echt dwingen naar buiten te gaan, omdat ik anders mezelf niet meer kon beheersen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat ik het uitermate vreemd vind dat sommige mensen van alles agressief worden, maak ik er maar een topic over.
Van alcohol word ik zo lam als een schaap, terwijl als je in uitgaansbuurten rondloopt er genoeg vechtpartijen zijn door alcohol...
Van pillen wil ik iedereen knuffelen, terwijl er genoeg zijn die dan willen vechten. Van speed word ik geconcentreerder en wakkerder, niet opgefokt zoals sommigen.

Ik snap het echt niet, ben ik nu de enige die van geen enkele drug agressief word of neemt iedereen gewoon echt veel te veel?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Alcohol, en dan vooral verbaal agressief. Lichamelijk uit ik mijn agressie door met spullen en deuren te smijten, echt vechten met iemand ligt niet in mijn aard.

Ik word vaak wel echt vervelend met alcohol op, door nare opmerkingen te maken en ruzie te zoeken. Daarom drink ik haast nooit meer. :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Ben altijd agressief :angry: :angry: :angry: :angry:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Van de combinatie van speed en veel alcohol. Ik vind dat iedereen een stomme debiel behalve mezelf.
Ik kan iemand helemaal de tering in schelden, fysiek geweld gelukkig nog nooit voorgekomen, maar dat scheelde niet veel.
Ik pas voortaan op met deze twee middelen door elkaar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word eigenlijk nooit agressief, en als ik al agressief ben is het meestal nuchter haha. Met alcohol kan ik wel bozer worden dan dat ik nuchter zou worden als ik begin met drinken op het moment dat ik al een klote bui heb, maar daar heb ik van geleerd en nu drink ik dus niet als ik een klote bui heb :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nergens van.. Als ik ooit keer agressief word hebben mensen het er ook dubbel en dwars naar gemaakt :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Van geen drugs...geen drugs hebben dan...daar word ik agressief van :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van elke drug als mensen met onbegrip en biggotry tegen me gaan praten over drugs, me een junk noemen, etc. "Je bent verslaafd aan paddo's als je ze soms doet", dat soort uitspraken.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Van elke drug als mensen met onbegrip en biggotry tegen me gaan praten over drugs, me een junk noemen, etc. "Je bent verslaafd aan paddo's als je ze soms doet", dat soort uitspraken.
Klik om te vergroten...

Je bent verslaafd aan paddo's als je ze soms doet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Van elke drug als mensen met onbegrip en biggotry tegen me gaan praten over drugs, me een junk noemen, etc. "Je bent verslaafd aan paddo's als je ze soms doet", dat soort uitspraken.
Klik om te vergroten...

Je bent verslaafd aan paddo's als je ze soms doet.
Klik om te vergroten...
hahahahaha

ik wilde t ook zeggen, maar ik deed t niet

<3 :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van alle drugs die ik tot nu toe uitgeprobeerd heb werd ik niet agressief. Ook bij combinaties niet. Ik ben gewoon een heel lief schaapje als ik drugs op heb. Als je me maar gewoon lekker met rust laat en laat spacen :hearteyes:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol)zover dat drugs genoemd kan worden dan') dan kan ik me namelijk vreslijk irrititeren aan irritante wijven.
ben zelfs een keer van terschelling afgeschopt, naar een vechtpartij met een local.
Kan er ook niet tegen :kots: , drink het dan ook nooit, drugs is niet leuk als je er alleen maar aggresief van wordt, en gaat irriteren aan een ander toch= :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van die caffeine pillen bij de smartshop. ik werd daar zo opgefokt van...
Ik denk dat ik van te veel speed ook wel agresief kan worden, heb alleen nog kleine hoeveelheden genomen.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Van die caffeine pillen bij de smartshop. ik werd daar zo opgefokt van...
Ik denk dat ik van te veel speed ook wel agresief kan worden, heb alleen nog kleine hoeveelheden genomen.
Klik om te vergroten...
Vroeger heb ik ook wel eens van die pillen(soort natuurlijke xtc moest het zijn) van de smartshop geprobeerd, nou moest er alleen van :kots: , verder werd ik er niet anders van.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik word aggressief van xtc en alcohol... en t natte geval hier wil weten of de officiele huisartensdrugs dr ook onder vallen
...

Zo ja...nozinan, damn :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik flink zit te trippen, en iemand zwaar aan m'n kop zeikt, en ik zover heen ben dat ik niet eens snap waar het over gaat, maar ze toch een reactie van me willen en me door mekaar schuden. Dan heb ik echt zin om ze helemaal kapot te slaan.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nozinan is een sterk kalmerend middel. :/
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Joh...

Maar....

Als dat nou eens averechts blijkt te werken (witch it did) werkt t nie echt kalmerend he
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
gekke shit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."