#1
Normaliter word ik absoluut niet agressief van drugs, maar op t hoogtepunt van mn speedverslaving was ik 1 brok agressie. Als iemand me verkeerd aankeek in de kroeg, moest ik mezelf echt dwingen naar buiten te gaan, omdat ik anders mezelf niet meer kon beheersen.
, drink het dan ook nooit, drugs is niet leuk als je er alleen maar aggresief van wordt, en gaat irriteren aan een ander toch=