Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug word jij agressief van?

Welke drug word jij agressief van?

82 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word agresief van teveel alchole...en wnr ik teveel pep of cocaine op heb ook ! :angry:

:hearteyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit ...
als ik teveel drugs op heb dan word ik juist uber rustig denk ik
als je agressief word van een bepaalde drugs dan heeft dat er ook mee te maken dat je al iets van agressie in je hebt voordat je het gebruikt. drugs versterkt gevoelens. :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ je was me net voor :P


No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft :wink:) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
^ je was me net voor :P


No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft :wink:) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik ben absoluut geen agressief persoon. Werd ook nooit agressief van drugs. Behalve toen ik echt heel erg verslaafd was. Toen was ik continu super opgefokt en zocht ik echt ruzie met mensen.. Nadat ik gestopt ben met speed is t ook nooit meer voorgekomen. Het lag bij mij dus echt aan mn verslaving..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, maar sowieso als je verslaafd bent neemt de drugs de controle over je leven. :)

Ik bedoelde meer de mensen die sporadisch drugs gebruiken en vervolgens ruzie gaan zoeken eigenlijk.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
^Precies! Dat kan zo frustrerend zijn, verder:
wobble zei:
heel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms valt alchol fout maar veder van geen 1 drugs eigenlijk :)
Klik om te vergroten...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik word nergens agressief van.

Ik ben 42 jaar en het is van de middelbare school dat ik me nog eens moest verdedigen. En dan verdedigen, want ik zal echt nooit iemand uit mezelf agressief bejegenen. Dat zit gewoon niet in me, daar doet geen enkele drug of drugcombo afkeer aan.
K
KetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tot nu toe geen enkele drug
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Agressief? Van drugs? Noooit!
Enkel van vliegen en muggen. I bring them down ... One by one ...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sofia87 zei:
Agressief? Van drugs? Noooit!
Enkel van vliegen en muggen. I bring them down ... One by one ...
Klik om te vergroten...

Ze krijgen spijt dat ze ooit waren geboren als ik er iets over te vertellen heb.

OT: Agressief? Van drugs? Ik neem drugs in principe voor het euforische en empatische gevoel, maar als ik moet kiezen dan toch wel speed. En dan vooral wanneer het uit begint te werken. Dat moment waarop je 2 dagen wakker bent, slaaptekort als een zombie maar nog steeds onder invloed, strak als een lantaarnpaal, je moet de volgende dag werken maar je hebt je gebruik zoals altijd totaal verkeerd gepland.

Op dit soort momenten kán ik agressief worden, maar ik ben over het algemeen best vredelievend.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
Ze krijgen spijt dat ze ooit waren geboren als ik er iets over te vertellen heb.
Klik om te vergroten...

No problemo! Ik heb een heel wapenarsenaal tot mijn beschikking :).
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
gekke shit
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaliter word ik absoluut niet agressief van drugs, maar op t hoogtepunt van mn speedverslaving was ik 1 brok agressie. Als iemand me verkeerd aankeek in de kroeg, moest ik mezelf echt dwingen naar buiten te gaan, omdat ik anders mezelf niet meer kon beheersen.
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb van het weekend voor de 1e keer xtc gedaan. daar word je niet echt aggressief van maar ik weet toch wel zeker dat als een verkeerd persoon je pad kruist of als iemand je maten iets doet dat ik dan een grote waas voor mijn ogen krijg en begin met slaan en bijna niet meer stop.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
smokeboy zei:
ik heb van het weekend voor de 1e keer xtc gedaan. daar word je niet echt aggressief van maar ik weet toch wel zeker dat als een verkeerd persoon je pad kruist of als iemand je maten iets doet dat ik dan een grote waas voor mijn ogen krijg en begin met slaan en bijna niet meer stop.
Klik om te vergroten...



-_-
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
smokeboy zei:
ik heb van het weekend voor de 1e keer xtc gedaan. daar word je niet echt aggressief van maar ik weet toch wel zeker dat als een verkeerd persoon je pad kruist of als iemand je maten iets doet dat ik dan een grote waas voor mijn ogen krijg en begin met slaan en bijna niet meer stop.
Klik om te vergroten...
dan ben je dus gewoon sowieso een aggressief persoon en heeft dat geen reet met drugs te maken
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom zou je drugs nemen waar je agressief van word ? (tenzij je bokser of powertrainer bent ofzo)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik word haast nooit aggressief...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Maar denk wel dat het in je moet zitten. Een heel braaf persoon zal nooit the hulk worden als ie alcohol opheeft.
Klik om te vergroten...

je word agresief nadat je (in korte tijd herhaaldelijk) te veel alcohol hebt gedronken. alcohol drinken en afbreken kost enerrgie en hier wordt je moe en aggressief van. heb er ooit de wetenschapelijke tekst van mee gekrege,n maar ben deze al vergeten.
Wnnr je tussen alcoholverslaafden zit zul je zien dat meeste "vrij aggressief" zijn. Zodus een braaf persoon veranderd heus wel in de hulk.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
...placebo's...


tja na een half uur gebeurt er niets en dan.... :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."