#1
Ik word agresief van teveel alchole...en wnr ik teveel pep of cocaine op heb ook !
![:hearteyes:]()
Nick de Neger zei:^ je was me net voor :P
No offence aan iedereen die wel agressief word, maar volgens mij hebben alleen de gene die nuchter al last hebben van een (te) groot macho ego (macho ego omdat iedereen een ego heeft) last van agressiviteit onder drugs. Misschien dat het ook nog een enkele keer voorkomt bij mensen die net op dat moment niet goed in hun vel zitten en toevallig de verkeerde tegen het lijf lopen :P
wobble zei:heel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms valt alchol fout maar veder van geen 1 drugs eigenlijk![]()
Agressief? Van drugs? Noooit!
Enkel van vliegen en muggen. I bring them down ... One by one ...
Ze krijgen spijt dat ze ooit waren geboren als ik er iets over te vertellen heb.
smokeboy zei:ik heb van het weekend voor de 1e keer xtc gedaan. daar word je niet echt aggressief van maar ik weet toch wel zeker dat als een verkeerd persoon je pad kruist of als iemand je maten iets doet dat ik dan een grote waas voor mijn ogen krijg en begin met slaan en bijna niet meer stop.
dan ben je dus gewoon sowieso een aggressief persoon en heeft dat geen reet met drugs te makensmokeboy zei:ik heb van het weekend voor de 1e keer xtc gedaan. daar word je niet echt aggressief van maar ik weet toch wel zeker dat als een verkeerd persoon je pad kruist of als iemand je maten iets doet dat ik dan een grote waas voor mijn ogen krijg en begin met slaan en bijna niet meer stop.
TrippyShit zei:Maar denk wel dat het in je moet zitten. Een heel braaf persoon zal nooit the hulk worden als ie alcohol opheeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."