Zonder aanleiding word ik van drugs niet agressief maar toen ik cocaine gebruikte hoefde er maar iemand bij de hand te doen en dan er welde een buitensporige woede in me op
Was eens met een meisje uit. Ging ff mijn neus poederen op de WC. Eenmaal terug in het kroeggedeelte zag ik dat ze op een stoel zat te huilen
Navraag leerde dat er twee gasten aan haar gezeten hadden & dat die haar toen zij hen weg probeerde te duwen voor hoer uitgemaakt hadden. Ik er naar toe om verhaal te halen...
Die gasten zaten me aan de bar doodleuk uit te lachen. Kreeg een rode waas voor mijn ogen & trok hun peuken uit hun smoelen. Ze staken kalm een nieuwe op. Ik pakte de pakjes cigaretten, haalde ze allemaal eruit en propte alles in hun glazen bier. Ze zeiden wel iets tegen me maar ik verstond het niet meer, denk dat de sosrush opeens full-blown insloeg. Zag de portmonee van eentje op de bar liggen. Trok al zijn bankbiljetten eruit en scheurde ze aan stukken. Eindelijk werden ze boos en stapten ze op me af. Zag opeens bloed en een paar tanden in het rond vliegen maar had mijn gebalde vuisten nog niet geheven...
Bleken een paar kennisen van me met dezelfde drugsvoorliefde zich achter me opgesteld te hebben.
Seconden later vlogen de barkrukken, glazen en flessen in het rond en voelde ik de hand van dat lieve moppie waar het allemaal om begonnen was aan me trekken. Een half uurtje later lagen we lekker in haar bedje te zoenen en waren we het hele voorval vergeten
Maar je kan door cocaine dus heel intimiderend & geweldadig reageren. Denk dat ik zonder die onverwachtse 'bijstand' en de reddende hand der liefde wel gevaarlijk door het lint gegaan zou zijn.
Reden genoeg dus om de neus voortaan maar schoon te houden
![:wink:]()