Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug word jij agressief van?

Welke drug word jij agressief van?

82 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Flaffie zei:
Wromtraxe zei:
Ellesdee zei:
Ben altijd agressief :angry: :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
En lief :)
Maar ik heb ook een hele slechte dronk. Dat was de reden waarom ik het uitmaakte met me ex, ter bescherming
Klik om te vergroten...

Dan heb ik medelijden met je volgende vriendin...
Klik om te vergroten...
Ben er inmiddels overheen hoor :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van speed kan ik agressief worden, die ene keer in 5 jaar moet het kunnen :P
Van alcohol word ik moe en slaperig, alles behalve agressief dus :mrgreen:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zonder aanleiding word ik van drugs niet agressief maar toen ik cocaine gebruikte hoefde er maar iemand bij de hand te doen en dan er welde een buitensporige woede in me op :angry:

Was eens met een meisje uit. Ging ff mijn neus poederen op de WC. Eenmaal terug in het kroeggedeelte zag ik dat ze op een stoel zat te huilen :(
Navraag leerde dat er twee gasten aan haar gezeten hadden & dat die haar toen zij hen weg probeerde te duwen voor hoer uitgemaakt hadden. Ik er naar toe om verhaal te halen...

Die gasten zaten me aan de bar doodleuk uit te lachen. Kreeg een rode waas voor mijn ogen & trok hun peuken uit hun smoelen. Ze staken kalm een nieuwe op. Ik pakte de pakjes cigaretten, haalde ze allemaal eruit en propte alles in hun glazen bier. Ze zeiden wel iets tegen me maar ik verstond het niet meer, denk dat de sosrush opeens full-blown insloeg. Zag de portmonee van eentje op de bar liggen. Trok al zijn bankbiljetten eruit en scheurde ze aan stukken. Eindelijk werden ze boos en stapten ze op me af. Zag opeens bloed en een paar tanden in het rond vliegen maar had mijn gebalde vuisten nog niet geheven...
Bleken een paar kennisen van me met dezelfde drugsvoorliefde zich achter me opgesteld te hebben.
Seconden later vlogen de barkrukken, glazen en flessen in het rond en voelde ik de hand van dat lieve moppie waar het allemaal om begonnen was aan me trekken. Een half uurtje later lagen we lekker in haar bedje te zoenen en waren we het hele voorval vergeten :hearteyes:

Maar je kan door cocaine dus heel intimiderend & geweldadig reageren. Denk dat ik zonder die onverwachtse 'bijstand' en de reddende hand der liefde wel gevaarlijk door het lint gegaan zou zijn.
Reden genoeg dus om de neus voortaan maar schoon te houden :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paar dagen speed gebruiken en daarna stoppen.
Als ik dat doe,komt er wel wat agressie uit (Zoveel mogelijk proberen te beperken)
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
van alcohol word ik het snelst aggressief denk ik.
ik ben helemaal geen agressief persoon, maar als ik veel alcohol op heb dan maakt niks me meer uit ofja dan vergeet ik alle normen en waarden :P
onder xtc en ghb daarintegen ben ik iedereens beste vriend :grin: tenzij je problemen zoekt met mijn vrienden
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Agressie ken ik niet, ben het liefste meisje aan deze kant van de aardbol. *kijkt onschuldig met duim in haar mond* :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
heel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms valt alchol fout maar veder van geen 1 drugs eigenlijk :)
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wobble zei:
heel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms valt alchol fout maar veder van geen 1 drugs eigenlijk :)
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
J0rrit zei:
Agressief gelukkig nooit, maar zo ben ik zelf ook niet. Als je normaal echt allesbehalve agressief bent wordt je nooit agressief ven een drug. Dus de mensen die agressief wporden van drugs, zijn gewoon agressieve mensen, en dat soort mensen vind ik persoonlijk maar eeen stel debielen!

:wave:

Gr,
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Ik ben absoluut geen agressief persoon. Werd ook nooit agressief van drugs. Behalve toen ik echt heel erg verslaafd was. Toen was ik continu super opgefokt en zocht ik echt ruzie met mensen.. Nadat ik gestopt ben met speed is t ook nooit meer voorgekomen. Het lag bij mij dus echt aan mn verslaving..

:wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Strattera, want medicijnen zijn ook drugs :openmouth:

Maar verder ben ik eigenlijk zo goed als nooit aggressief, en onder invloed al helemaal niet.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Geen.
Klik om te vergroten...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
eerder werd ik heel agresief door alcohol maar tegen woordig heb ik af en toe een uitbarsting.
maar ben vlij dat ik het een beetje tegen kan houden nu
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
alcohol met speed
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb nog nooit meegemaakt dat ik erg agressief ben geworden van drugs.
Wel eens erg boos geworden na de nodige alcohol toen ik door iemand werd bedonderd.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch wel typerend dat bijna iedereen alcohol noemt. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt agressief wordt ik nergens van. Van alcohol wordt ik wel wat baldadiger en als ik een glaasje meer dan normaal drink kan ik wel eens sneller vechterig worden. Maar het is niet zo dat alcohol met per defenitie agressief maakt ofzo.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welke drug wordt jij agressief van?

Marla Singer zei:
Alcohol, en dan vooral verbaal agressief. Lichamelijk uit ik mijn agressie door met spullen en deuren te smijten, echt vechten met iemand ligt niet in mijn aard.

Ik word vaak wel echt vervelend met alcohol op, door nare opmerkingen te maken en ruzie te zoeken. Daarom drink ik haast nooit meer. :wink:
Klik om te vergroten...

+1
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed+alcochol, ik zou iemand de muil in timmeren voor ik het goed en wel besef.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."