Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs vond jij het meest spannend de 1e keer?

Welke drugs vond jij het meest spannend de 1e keer?

66 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was volgens mij vrij duidelijk: discussie gesloten in dit topic. Je kunt er een eigen topic over openen als je hier graag over verder oreert. Niet hier. Waarschuwing dus bij deze.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry de hele vraag past niet in de ruimte hierboven:

Welke drugs vond je het meest spanned om voor de eerste keer te gebruiken en waarom?
En dan deel twee van de vraag: was het naar je verwachting of viel het tegen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk mijn eerste keer paddo's, aangezien dat ook mijn eerste keer psychedelica was. Alhoewel ik er toen ook nog vrij onbevangen in ging, waardoor het in mijn herinnering ook weer niet zo heel spannend was. Maar het is ook al weer zo lang geleden dat mijn geheugen me een beetje in de steek laat op dit vlak, slecht verhaal :P.

En anders vond ik DMT toch wel het meest spannend. Sterker nog dat vind ik elke keer weer spannend en dat heb ik tegenwoordig eigenlijk nog zelden dat ik drugs spannend vind.

Beiden waren eigenlijk nog beter en mooier dan ik verwacht had.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat eigenlijk allemaal niet
Als ik ergens ben enhoor van iets wat ik nog niet gebruikt heb
Vraag ik de minimale dosering neem het tot me en zie wel
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste keer xtc, want dat was voor het eerst dat ik voor m'n gevoel echt drugs ging gebruiken, had toen alleen wel eens geblowd en een paar keer poppers gedaan.

En ik vond de eerste keer LSD ook wel echt heeeeel spannend.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Denk mijn eerste keer paddo's, aangezien dat ook mijn eerste keer psychedelica was. Alhoewel ik er toen ook nog vrij onbevangen in ging, waardoor het in mijn herinnering ook weer niet zo heel spannend was. Maar het is ook al weer zo lang geleden dat mijn geheugen me een beetje in de steek laat op dit vlak, slecht verhaal :P.

En anders vond ik DMT toch wel het meest spannend. Sterker nog dat vind ik elke keer weer spannend en dat heb ik tegenwoordig eigenlijk nog zelden dat ik drugs spannend vind.

Beiden waren eigenlijk nog beter en mooier dan ik verwacht had.
Klik om te vergroten...

Mooier dan verwacht, goed zeg! :grin:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sofia87 zei:
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .
Klik om te vergroten...

Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
Klik om te vergroten...
Nee, heb nog geen trip report geschreven. Ik twijfel nog om er eentje te posten, aangezien mijn beschouwende kant wel erg persoonlijk is.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was niet helemaal volledig in m'n 1e post waarom ik m'n 1e LSD-trip spannend vond.
Naast het feit dat ik vooral uppers gebruik, en deze toch eerder leiden tot escapisme dan tot confrontatie, had ik vooral schrik om tijdens de trip op de 1 of andere manier herinnerd te worden aan m'n overleden vader. Zijn overlijden kwam totaal onverwacht en ik heb dus geen afscheid van hem kunnen nemen.
Het heeft me heel wat moeite gekost om zijn heengaan te verwerken. En ik vreesde dan ook een beetje dat de trip oude wonden zou openen. Dat zou betekend hebben dat mijn verwerkingsproces nog niet beëindigd was.
Nu besef ik dat ik m'n vader wel degelijk heb ontmoet tijdens m'n trip, maar ook dat ik hem heb kunnen loslaten. Een opluchting ...
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
,

Eender hoe vaak je het gedaan hebt, eender hoe klein de dosis, tot die eerste trek van die bowl instant in-kicked, is Crystal Meth toch altijd opnieuw echt wel voor een heel deel scary... Als dat spul slecht valt... Wil je geen anti-dote maar gewoon een Cyianide capsule bij je hebben liggen...

How can fucking Heaven possibly be such an uttermost Hell-hole? You can escape, but not with your Soul, that is lost from the start: it contains transcendental toxics that after one toke of Ice due to their acidity just eats away your Soul at top speed, kinda like starving acidic toxics, anyway, leaving you empty and without one single microgram of happiness ever returning to the way you experience things, is what I realized this month while being wihut any drug at all for a full month, staring into the big empty abyss my life now has become, depending on drugs to make it to my grave and not needing to crawl, at least now and then, also fly...

A life destroyed by turning extracted liquid of most important of all pseudo-ephedrine into - preferred - Ice crystals made for the most horrible of any other way of consuming this drug, but the one you will not want to let go off because this horrible ROA will make smoking the most perfect ritual you will ever encounter...

I saw in some, granted: shitty, docu's that some people shoot up Crystal Meth - well, it is an HCL drug, so much is sure - but, either tolerance has eaten you alive and now death, dead, not with one foot in the grave but only your zombie head sticking out of it and those lost zombies can't in any way or with taking whatever amount that does not kill you impossible to give any effect anymore - probably just a few months binging, or less possibly, should do that trick, or otherwise only having Cranck, poor quality and with real fucking poisons like MSM cut up pile of none potent shit because I just know, potent, HQ Meth, you can not otherwise in any way survive even the smallest dose by IV-usage, too strong, I guess you would explode, form not a Methane but a Meth-cloud so huge that it surrounds the entire Globe for so many years no light reaches life on Earth anymore and only death and the Devil remain to rule their Hell-hole, together with the undeath Meth-heads as slaves...

And God? He's playing Golf in one of his many luxury mega extreme houses, in Kaapstad at the moment I'm guessing, he told me the other night when he visited with some stuff from the Peruvian part of Heaven stating he felt like hunting some Africans... I tried to talk him out of it, but God really is ignorant, he finds racism logical... Because He Himself is white... He got kinda mad when I told Him I didn't think anything could be an argument pro racism, but he walked away mad... He really can''t stand it if someone has another opinion... I think he has some issues, like too afraid letting the world know in a third testament that he's actually gay... But too scared.... The Pussy...
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD

Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik wel hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
$crim zei:
Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD

Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik kanker hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend
Klik om te vergroten...
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.

Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie :tearsofjoy:

Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gabbertje zei:
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.

Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie :tearsofjoy:

Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.
Klik om te vergroten...


Lol my bad. Heb m'n comment wel bewerkt
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond GHB de eerste keer het spannendst, omdat de dosering vrij nauw komt en ik een absolute hekel aan misselijkheid heb wat GHB al snel schijnt te veroorzaken.
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond het soms wel spannend, mijn eerste keer was 2-CB, had een pilletje, stak 'm in mijn mond slikte hem in en ik zag wel wat er ging gebeuren dat vond ik niet zo spannend. Tweede keer drugs was XTC en dat ging precies hetzelfde... had een maandje na mijn eerste XTC ervaring DMT gekregen van een vriend van me en hij zei dat je dat door je jointje moest doen en had al wat opgezocht over DMT maar nergens stond dat je het in je jointje kon doen, vond het wel spannend om het te gaan doen, ik had het toch uitgepobeerd uit nieuwsgierigheid en uiteindelijk bijna niks ervaren, mijn beeld was alleen een beetje aan het golfen en een paar dingen ademde maar voorderest niks interessants (jammer), ik was eventjes daarna erachter gekomen dat je het moet vapen en dat als je het door je jointje doet je de meeste werkzame stoffen verbrand... Ik ga binnenkort mijn eerste (sterk psychedelische drug) ALD-52 proberen, ben wel een beetje zenuwachtig in verband met een badtrip maar ik denk dat als ik gewoon een goede houding heb wanneer je het inneemt het allemaal wel goed komt... Psilocybine staat ook nog op mijn lijstje voor één van de aankomende maanden...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefhebbertje zei:
Ik heb dat eigenlijk allemaal niet
Als ik ergens ben enhoor van iets wat ik nog niet gebruikt heb
Vraag ik de minimale dosering neem het tot me en zie wel
Klik om te vergroten...

Ja das verstandig :confused:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZERO- zei:
De eerste keer xtc, want dat was voor het eerst dat ik voor m'n gevoel echt drugs ging gebruiken, had toen alleen wel eens geblowd en een paar keer poppers gedaan.

En ik vond de eerste keer LSD ook wel echt heeeeel spannend.
Klik om te vergroten...

Ik had het ook met xtc. Ik had er voor nog nooit harddrugs gebruikt behalve alcohol en af en toe een blowtje. :sunglasses:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Xtc! Was de eerste keer drugs voor mij en mijn vriend. Raakte half in paniek toen hij insloeg, dat ging ook pas na 40 min weg. Zo druk had ik me gemaakt haha
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dunnetjess33 zei:
Liefhebbertje zei:
Ik heb dat eigenlijk allemaal niet
Als ik ergens ben enhoor van iets wat ik nog niet gebruikt heb
Vraag ik de minimale dosering neem het tot me en zie wel
Klik om te vergroten...

Ja das verstandig :confused:
Klik om te vergroten...


Dat zal ik nooit beweren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."