#1
Ik was volgens mij vrij duidelijk: discussie gesloten in dit topic. Je kunt er een eigen topic over openen als je hier graag over verder oreert. Niet hier. Waarschuwing dus bij deze.
Psychedelibee zei:Denk mijn eerste keer paddo's, aangezien dat ook mijn eerste keer psychedelica was. Alhoewel ik er toen ook nog vrij onbevangen in ging, waardoor het in mijn herinnering ook weer niet zo heel spannend was. Maar het is ook al weer zo lang geleden dat mijn geheugen me een beetje in de steek laat op dit vlak, slecht verhaal :P.
En anders vond ik DMT toch wel het meest spannend. Sterker nog dat vind ik elke keer weer spannend en dat heb ik tegenwoordig eigenlijk nog zelden dat ik drugs spannend vind.
Beiden waren eigenlijk nog beter en mooier dan ik verwacht had.
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .
Nee, heb nog geen trip report geschreven. Ik twijfel nog om er eentje te posten, aangezien mijn beschouwende kant wel erg persoonlijk is.Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
,Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD
Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik kanker hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.
Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie
Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.
Liefhebbertje zei:Ik heb dat eigenlijk allemaal niet
Als ik ergens ben enhoor van iets wat ik nog niet gebruikt heb
Vraag ik de minimale dosering neem het tot me en zie wel
ZERO- zei:De eerste keer xtc, want dat was voor het eerst dat ik voor m'n gevoel echt drugs ging gebruiken, had toen alleen wel eens geblowd en een paar keer poppers gedaan.
En ik vond de eerste keer LSD ook wel echt heeeeel spannend.
Dunnetjess33 zei:Liefhebbertje zei:Ik heb dat eigenlijk allemaal niet
Als ik ergens ben enhoor van iets wat ik nog niet gebruikt heb
Vraag ik de minimale dosering neem het tot me en zie wel
Ja das verstandig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."