#1
@Roze olifant
Salvia op hoge dosis geeft totaal verlies van controle en identiteit. En dat gebeurt dus binnen al een paar seconden, dus veel te overweldigend voor veel mensen.
Ik ga die hoge extracten weer een keer roken als ik een vaporizer heb. Met een pijpje ben te bang dat ik m'n kiet in de fik zet, of mezelf verbrand. Het komt zo snel opzetten dat je niet eens de tijd hebt om die weg te leggen.
Ik weet niet meer of jij het was, acht.zes, die zei dat er geen verschil is tussen een 40x of 60x, wel moet je weten, die 60x was dan nog een synergetisch effect, dat wil zeggen dat je het extract mag verdubbelen, dus in praktijk spreken we hier over een 120x extract - in welke mate accuraat een verdubbeling is dan slechts bij benadering, dat is toch de theoretische invulling van het begrip synergetisch extract.
En eender in welke mate het versterkend werkte, ik beleefde er waarlijk nog heel andere dingen onder dan onder het 40x (cf. het 120x synergetisch wordt verkocht in een smartshop, ik kan hem noemen maar weet niet of dat volgens de regels is, als dat volgens de regels is en men vraagt het mij zal ik deze dan ook uittypen of doorlinken, geen probleem, en die verkoopt of toen toch althans die 120x, maar als ik me niet vergis is zelfs dat extract zelfs in NL niet legaal om te verkopen...) - als meer specifiek uitgesproken kenmerken dan bij eender welk ander extract en constant aanwezig, was dat dit bij ons heel beruchte extract in veel, veel sterkere mate visuele kenmerken had dan bij de andere dus, ook moet de volledige beroving van lichaamsbeweging totaal geweest zijn, want waar bij mildere (maar uiteraard 20x, 40x, allemaal al zeer zwaar spul) extracten het best nodig kon zijn een of twee personen te hebben die je konden vastpinnen in de zetel of tegen de grond, of dat je wel eens met je inboedel een partijtje had liggen knokken en bezorgde buren die aan je raam stonden te roepen of alles oké was, en eens je wat bijgekomen en bekomen was je maar lalde dat je een dag-nachtmerrie had gehad maar eigenlijk besefte je niets meer maar was je hele woonkamer tot schroot herleid en stonden die buren daar blijkbaar omdat je op leven en dood moet geroepen hebben blijkbaar, al dan niet om hulp, weet ik veel, wel, met die dus zo gezegde 120x kwam dat geheel en al niet voor!
Dat vond en vind ik persoonlijk een enorme pro, omdat je zo de volledige intensiteit van dit tripmiddel in kan gaan zonder dat je je zorgen moet maken dat je je kan gaan verwonden of dure dingen stuk zou maken of zulks! Maar ik zegt het,ik weet niet of dat nog te krijgen valt zelfs, 60x synergetisch (ik weet wel dat er enkel synergetische 60x was, geen gewone 60x).
Lang verhaal kort (too late, I know) - quite a difference in effects these two extracts, niet enkel intensiteitsgewijs! Grtz!