Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs vond jij het meest spannend de 1e keer?

Welke drugs vond jij het meest spannend de 1e keer?

66 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Roze olifant

Salvia op hoge dosis geeft totaal verlies van controle en identiteit. En dat gebeurt dus binnen al een paar seconden, dus veel te overweldigend voor veel mensen.

Ik ga die hoge extracten weer een keer roken als ik een vaporizer heb. Met een pijpje ben te bang dat ik m'n kiet in de fik zet, of mezelf verbrand. Het komt zo snel opzetten dat je niet eens de tijd hebt om die weg te leggen.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet meer of jij het was, acht.zes, die zei dat er geen verschil is tussen een 40x of 60x, wel moet je weten, die 60x was dan nog een synergetisch effect, dat wil zeggen dat je het extract mag verdubbelen, dus in praktijk spreken we hier over een 120x extract - in welke mate accuraat een verdubbeling is dan slechts bij benadering, dat is toch de theoretische invulling van het begrip synergetisch extract.

En eender in welke mate het versterkend werkte, ik beleefde er waarlijk nog heel andere dingen onder dan onder het 40x (cf. het 120x synergetisch wordt verkocht in een smartshop, ik kan hem noemen maar weet niet of dat volgens de regels is, als dat volgens de regels is en men vraagt het mij zal ik deze dan ook uittypen of doorlinken, geen probleem, en die verkoopt of toen toch althans die 120x, maar als ik me niet vergis is zelfs dat extract zelfs in NL niet legaal om te verkopen...) - als meer specifiek uitgesproken kenmerken dan bij eender welk ander extract en constant aanwezig, was dat dit bij ons heel beruchte extract in veel, veel sterkere mate visuele kenmerken had dan bij de andere dus, ook moet de volledige beroving van lichaamsbeweging totaal geweest zijn, want waar bij mildere (maar uiteraard 20x, 40x, allemaal al zeer zwaar spul) extracten het best nodig kon zijn een of twee personen te hebben die je konden vastpinnen in de zetel of tegen de grond, of dat je wel eens met je inboedel een partijtje had liggen knokken en bezorgde buren die aan je raam stonden te roepen of alles oké was, en eens je wat bijgekomen en bekomen was je maar lalde dat je een dag-nachtmerrie had gehad maar eigenlijk besefte je niets meer maar was je hele woonkamer tot schroot herleid en stonden die buren daar blijkbaar omdat je op leven en dood moet geroepen hebben blijkbaar, al dan niet om hulp, weet ik veel, wel, met die dus zo gezegde 120x kwam dat geheel en al niet voor!

Dat vond en vind ik persoonlijk een enorme pro, omdat je zo de volledige intensiteit van dit tripmiddel in kan gaan zonder dat je je zorgen moet maken dat je je kan gaan verwonden of dure dingen stuk zou maken of zulks! Maar ik zegt het,ik weet niet of dat nog te krijgen valt zelfs, 60x synergetisch (ik weet wel dat er enkel synergetische 60x was, geen gewone 60x).

Lang verhaal kort (too late, I know) - quite a difference in effects these two extracts, niet enkel intensiteitsgewijs! Grtz!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sofia87 zei:
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .
Klik om te vergroten...

Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
Klik om te vergroten...
Nee, heb nog geen trip report geschreven. Ik twijfel nog om er eentje te posten, aangezien mijn beschouwende kant wel erg persoonlijk is.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was niet helemaal volledig in m'n 1e post waarom ik m'n 1e LSD-trip spannend vond.
Naast het feit dat ik vooral uppers gebruik, en deze toch eerder leiden tot escapisme dan tot confrontatie, had ik vooral schrik om tijdens de trip op de 1 of andere manier herinnerd te worden aan m'n overleden vader. Zijn overlijden kwam totaal onverwacht en ik heb dus geen afscheid van hem kunnen nemen.
Het heeft me heel wat moeite gekost om zijn heengaan te verwerken. En ik vreesde dan ook een beetje dat de trip oude wonden zou openen. Dat zou betekend hebben dat mijn verwerkingsproces nog niet beëindigd was.
Nu besef ik dat ik m'n vader wel degelijk heb ontmoet tijdens m'n trip, maar ook dat ik hem heb kunnen loslaten. Een opluchting ...
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
,

Eender hoe vaak je het gedaan hebt, eender hoe klein de dosis, tot die eerste trek van die bowl instant in-kicked, is Crystal Meth toch altijd opnieuw echt wel voor een heel deel scary... Als dat spul slecht valt... Wil je geen anti-dote maar gewoon een Cyianide capsule bij je hebben liggen...

How can fucking Heaven possibly be such an uttermost Hell-hole? You can escape, but not with your Soul, that is lost from the start: it contains transcendental toxics that after one toke of Ice due to their acidity just eats away your Soul at top speed, kinda like starving acidic toxics, anyway, leaving you empty and without one single microgram of happiness ever returning to the way you experience things, is what I realized this month while being wihut any drug at all for a full month, staring into the big empty abyss my life now has become, depending on drugs to make it to my grave and not needing to crawl, at least now and then, also fly...

A life destroyed by turning extracted liquid of most important of all pseudo-ephedrine into - preferred - Ice crystals made for the most horrible of any other way of consuming this drug, but the one you will not want to let go off because this horrible ROA will make smoking the most perfect ritual you will ever encounter...

I saw in some, granted: shitty, docu's that some people shoot up Crystal Meth - well, it is an HCL drug, so much is sure - but, either tolerance has eaten you alive and now death, dead, not with one foot in the grave but only your zombie head sticking out of it and those lost zombies can't in any way or with taking whatever amount that does not kill you impossible to give any effect anymore - probably just a few months binging, or less possibly, should do that trick, or otherwise only having Cranck, poor quality and with real fucking poisons like MSM cut up pile of none potent shit because I just know, potent, HQ Meth, you can not otherwise in any way survive even the smallest dose by IV-usage, too strong, I guess you would explode, form not a Methane but a Meth-cloud so huge that it surrounds the entire Globe for so many years no light reaches life on Earth anymore and only death and the Devil remain to rule their Hell-hole, together with the undeath Meth-heads as slaves...

And God? He's playing Golf in one of his many luxury mega extreme houses, in Kaapstad at the moment I'm guessing, he told me the other night when he visited with some stuff from the Peruvian part of Heaven stating he felt like hunting some Africans... I tried to talk him out of it, but God really is ignorant, he finds racism logical... Because He Himself is white... He got kinda mad when I told Him I didn't think anything could be an argument pro racism, but he walked away mad... He really can''t stand it if someone has another opinion... I think he has some issues, like too afraid letting the world know in a third testament that he's actually gay... But too scared.... The Pussy...
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD

Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik wel hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."