Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je verslag Mindless. Nu vroeg ik me af... in hoeverre had jij te maken met visueel trippen? Of was het, ondanks de relatief hoge dosering, meer een geestelijke trip?"
"1. Ayahuasca 2. Psilocybine (truffels/paddos) 3. ALD-52 (LSD analoog) 4. Alcohol 5. MDMA/XTC"
"Practuna zei: Hallo mensen, ..... Klik om te vergroten... Beste Practuna, allereerst, wat vreselijk om te horen hoe jij je voelt, en hoe je in het leven staat. En daarmee ook de keuze die je voor jezelf gemaakt hebt. Ik kan niet oordelen over jouw gevoelens. Ik heb zelf (gelukkig) niet te maken met dit soort problemen. Wel heb ik al jaren een partner die met depressies, zware angst- paniekstoornissen en soms suicidaliteit worstelt. Dus ik kan me redelijk in dit onderwerp verplaatsen. Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik ben zelf voor de volle 100% voorstander dat mensen volledige soevereiniteit over lichaam en geest mogen hebben, en daarmee dus ook bepalen of ze willen leven of niet. Echter, wil ik je wel wijzen op het feit dat, ondanks je al enorm veel geprobeerd hebt om je klachten te verminderen, nog meer tools bestaan op deze wereld. In diverse landen is men momenteel bezig met uitgebreide onderzoeken rondom de inzet van psychedelische middelen ter 'genezing' van depressies, angststoornissen, suicidaliteit, verslavingen etc. De uitkomsten hiervan schijnen _vooralsnog_ erg positief te zijn. Mogelijk dat een ayahuasca ceremonie, met de juiste mensen en begeleiding, voor jou dé oplossing kan zijn. Het is in ieder geval zeker de moeite waard om hier meer over te lezen, alvorens je tot een onomkeerbare beslissing komt rondom levensbeëindiging. Toevallig afgelopen week nog op Ned 2 een interessante docu hierover gezien: https://www.npo.nl/de-kennis-van-nu/16- ... ON_1266699 Meer weten over Ayahuasca, kijk dan eens (bijvoorbeeld) op de site van http://www.om-mij.nl Let op, ik wil niet zeggen dat dit pasklare oplossingen zijn. Ik zeg wel dat er heel veel mensen zijn wereldwijd, die hiermee weer de zin en het plezier van het leven hebben geleerd. Bovenstaande geldt ook voor verwante middelen als psilocybine, mescaline, lsd en iboga. Experimenteer nooit op eigen houtje met dit soort middelen. Daarnaast zijn ze soms verboden, deels verboden of gedoogd. Daarnaast wil ik het gebruik van zulke middelen niet propageren of aanbevelen. Ik wil je enkel wijzen op het bestaan ervan, en het feit dat deze middelen therapeutisch ingezet _kunnen_ worden. Ik wens je alle kracht toe. En hoop met heel mijn hart dat er een ommekeer in je leven komt. Ik duim voor je!"
"dacide zei: modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden Klik om te vergroten... Excuses. Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor? (Correct me if wrong). Terug naar mijn vorige vraag... klopt het dat ALD-52 nog gewoon legaal is? Ik vind er echt bijna niets over terug op internet. Want als dat zo is, dan is het wel de moeite waard om eens te proberen. De zegels zijn 100 miligram (of microgam)."
"Eik zei: Heeft een hogere dosering ook een sterke impact op hoe lang de effecten aanhouden? Klik om te vergroten... Ik gebruikte bij de eerste keer ALD-52 exact een halve zegel (dus zou dan 50 mcg moeten zijn). vrij milde dosering dus. Maar het effect was significant aanwezig Ik kan me nog herinneren dat ik het toen omstreeks 15.45u genomen had. En dat ik snachts na 1 uur nog eens ben gaan douchen om de restwerking beetje te dempen. Dus toch echt zo'n 10 uur werkend."
"Psychedelibee zei: dacide zei: Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor? (Correct me if wrong). Klik om te vergroten... De naam van een vendor was er uit op te maken. Klik om te vergroten... Helder. Ik weet t weer ja. Zal er voortaan rekening mee houden. Zonder een leverancier te benoemen, zijn dit soort vendors in de regel betrouwbaar? Of is het noodzakelijk dat als ik ald-52 blotters koop, deze toch nog eerst laat testen? En zijn de waardes (100microgram) in de regel juist?"
"Bedankt. Wat zijn dat eigenlijk voor bedrijven? Zijn het gewoon scheikundigen die een bedrijfje opzetten hiervoor? Of heb je echt te maken met grote chemische/farmaceutische bedrijven? Ik vind het in ieder geval een zeer interessant wereldje, waar ik voorheen nog niet echt van op de hoogte was. Nog een vraag: In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof. zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?"
"Wederom dank voor alle info. Nu ga ik een hele domme vraag stellen wellicht. Maar ik heb dus een website gevonden waar ik ALD-52 kan bestellen. De omschrijving is: ALD-52 blotters (100mcg) Je kunt dan kiezen uit de volgende hoeveelheden: 3x 5x 10x 25x Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip. En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?"
"Zucht, wederom excuses. Blijkbaar heb ik het niet goed doorgelezen. Ga ik nu doen. (ik snap dat vendors niet genoemd mogen worden. Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is. Enfin, ik ga de regels doornemen en zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt). Ik ben verder nieuw in dit wereldje, dus totaal niet op de hoogte van prijzen en leveromvangen etc.. Dus nee, totaal geen idee of de leveromvang losse zegeltjes of vellen betreft. Maar al doende leert men uiteraard."
"Ik rook al vier maanden dagelijks mijn eigen buitenkweekje Amnesia. Heerlijk. Heel veel dennen-achtige smaakjes zitten hieraan."