#1
Wat gek is, is dat ik eigenlijk altijd wel bang had bij het uitproberen van een nieuwe drug, behalve eentje, Salvia Divinorum 60x - inschattingsfout?
Verschoot me te pletter man! lol
Goh, mijn topic is weet lekker gekaapt..
En heb gister voor het eerst Salvia gedaan, ik vond het niet spannend maar echt eng. Weet wel, ik doe nooit meer Salvia. Wat een vreselijk spul snap niet dat mensen dat leuk vinden.
Ik heb op YouTube en Facebook al flink wat video's gezien waar mensen goed fout gingen op Salvia, en dat schrok me al flink af. Gister wou een vriend het van me doen, ik zou erbij zijn als tripsitter en heel misschien dat ik het ook ging doen. Die vriend van me had het 2x gedaan, een normale dosis en een hogere van de x10 extract. Hij vond het helemaal geweldig en had flinke lachkicks waardoor ik het ook maar ging doen.(Dit was geheel mijn eigen keuze er was geen sprake van groepsdruk)Oei.Van salvia is wel bekend dat het relatief veel mensen een ervaring geeft die niet als positief wordt ervaren. Wat was er gebeurd, wat maakte het zo eng?
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .
@Roze olifant
Salvia op hoge dosis geeft totaal verlies van controle en identiteit. En dat gebeurt dus binnen al een paar seconden, dus veel te overweldigend voor veel mensen.
Ik ga die hoge extracten weer een keer roken als ik een vaporizer heb. Met een pijpje ben te bang dat ik m'n kiet in de fik zet, of mezelf verbrand. Het komt zo snel opzetten dat je niet eens de tijd hebt om die weg te leggen.
Daar moet ik niet lang over nadenken: m’n 1e LSD-trip afgelopen weekend.
Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch .
Nee, heb nog geen trip report geschreven. Ik twijfel nog om er eentje te posten, aangezien mijn beschouwende kant wel erg persoonlijk is.Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven?
,Paddo's hoogstwaarschijnlijk.
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.Hahahah, shit man. Eerste keer dat ik met mijn neus boven een sleutel hing om een nakkie te nemen was toch echt wel spannend, ik had echt voordat ik het deed een moment van: "Shit. Nu ben ik echt mijn leven aan het verpesten hoor" xD
Dit was pep en ik voelde eigenlijk niks ervan deze eerste keer, zelfs na meerdere nakkies. Tweede keer ging ik kanker hard maar dat is de vraag niet want op dit moment vond ik het niet zo spannend
Niet gemeen bedoeld maar zou je het woordje "kanker" kunnen weghalen? Op dit forum wordt eigenlijk niet gescholden (mag volgens mij ook niet), en vind dat woord net even te ver gaan.
Ont: Ik herken die gedachte, dat zeiden een vriend en ik ook tegen elkaar bij het eerst nakkie
Edit: Lees forum regel 3 https://drugsforum.nl/help/terms
Lees gelijk even de forum regels door om een ban in de toekomst te voorkomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."