SperSIZEboon zei:ik wil meestal nooit snel nuchter worden dus geen ervaring mee![]()
Gelijk heb je
SperSIZEboon zei:ik wil meestal nooit snel nuchter worden dus geen ervaring mee![]()
dan zou ik nog niet open doenmegatrippie zei:Het werkt zwaar ontnuchterend als je schoonouders voor de deur staan.
en bij acid?space jace zei:gewoon de ''water-maat'' uithangen en 1liter water achterover slaan, kotsen en nog een keer 1l. water, dat proces een paar keer herhalen en ik ben nuchter ^^
cropp zei:en bij acid?space jace zei:gewoon de ''water-maat'' uithangen en 1liter water achterover slaan, kotsen en nog een keer 1l. water, dat proces een paar keer herhalen en ik ben nuchter ^^
Dit.SperSIZEboon zei:ik wil meestal nooit snel nuchter worden dus geen ervaring mee![]()
underworld zei:bij tripmiddelen werkt ghb best wel dempend. gebruik het meestal op het einde van me trip om weer een beetje te levelen
W.F.L. zei:underworld zei:bij tripmiddelen werkt ghb best wel dempend. gebruik het meestal op het einde van me trip om weer een beetje te levelen
GHB of alcohol aan het einde van een periode met uppers om weer een beetje kalm te worden.
Ondanks dat ik niks gebruik door de week, leef ik volgens die theorie toch in een eeuwige roesSpor zei:als je het mij vraagt ben je pas weer nuchter als je na de drugs zo veel slaap hebt gehad dat je niet moe bent als je opstaat![]()
Spor zei:De TS vraagt hoe je het snelste NUCHTER word, en iedereen komt hier met pep - coke - benzo -en- ghb opties :P Daar word je niet nuchter van, in tegendeel; Als je zat bent je snuift word je misschien minder zat maar zeker niet nuchterder !
Winehouse zei:Jonge, geloof mij, benzo's![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."