Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

Wat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk toch mijn k-hole op de neusspray :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze was er nog niet geloof ik, ben toch wel benieuwd wat jullie allemaal voor een vette shit hebben gedaan onder ivm drugs. Als deze té veel op een andere topic lijkt of wat dan ook, dan moet het maar verwijderd worden!

Laat ik maar beginnen dan, gister kermis hier en onder invloed van GHB in de booster gegaan, was toch wel een kick!
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk toch wel die keer op paddo's dat ik in bed lag en naar de wc moest, daar aangekomen zag ik mezelf in een spiegel weer op bed liggen, en tegelijkertijd kon ik ook vanuit mijn bed kijken. moeilijk uitteleggen, maar voor mijn gevoel was ik een paar seconde lang op 2 plekken.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
400 µgr lsd, een aparte ervaring
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja mensen probeer wel de ervaring te beschrijven anders hebben we er nog geen reet aan :grin: .

Mijn vetste ervaringen:

Wiet (in combo met beetje alcohol): Mij heel goed kunnen inbeelden dat ik eigenlijk op een andere plek was en dat zo beleven. Ook de wiet hallicunaties zoals een bloedend lijk zien maar dan blijkt het een rode rugzak :grin: (verschrok me wel kapot de eerste seconde maar was naderhand wel vet.)

XTC: Alles zien gelijk een film, tegelijk kreeg ik het gevoel van klaarkomen en liep met een goede vriend net de zaal binnen waar de climax was van een goed liedje en zag toen ongeloofelijk mooie witte lichten schijnen (toen ging ik bijna kapot van euforie :hearteyes: ). Dat was trouwens op van die blauwe driehoekige mitsubishis
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen :grin: ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen) :grin: :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
M'n allereerste paddo trip. M'n lichaam smolt letterlijk weg en ik bleef als pure energie achter en werd toen weer geboren. Super indrukwekkend en heel erg fijn om mee te maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Varry zei:
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als ik jou zo sarcastisch zie reageren kan ik daaruit concluderen dat je nog nooit gestopt bent met blowen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerste keer 4mmc was wel echt liefde op het eerste gezicht! <3
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat is met pillen geweest tot in de morgen lopen dansen en dat ik voor mij veel dans nooit :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt veel te veel om op te noemen, vooral met mdma/xtc/wiet :hearteyes:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerste keer paddo's. Heel sterke visuals, paar uur erna wist ik niet meer wie ik was.. Verder ook 2 keer na véél MDMA muziek kunnen "zien". Ongelooflijk gedetailleerd, mooi en warm =)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben eigenlijk al wel een paar maal gestopt met blowen, na periodes dat ik het vaak deed(elke dag 1 jointje). Ik voelde me wel stukken beter en energieker. Maar om het nu een kick te noemen? Bwah.
Ik vond het stoppen met roken kwa effect veel drastischer. Nuja, thc blijft natuurlijk wel wat langer in je lichaam dan nicotine.
Ik vind gewoon dat cutter wat zwaar tilt aan z'n wietgebruik als hij het heeft over de negatieve effecten heeft.
Ga me nu niet vertellen dat de afkick van wiet spectaculair is, wanneer je al getript hebt op lsd (in cutter zijn geval).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De visuals van mijn 2e, 5e en 12e LSD trip, met stip. De tripreports staan op het forum, en ze nog een keer typen.. zoek de reports maar :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hans zei:
Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.
Klik om te vergroten...

Topicnaam+vraag: Wat was je grootste kick/vetste ervaring onder invloed van Drugs?

Gestopt zijn met blowen is niet onder invloed zijn van drugs en een vette ervaring hebben, oke je hebt GHB (voorbeeld) genomen dezelfde dag dat je stopte met blowen, maar dat stoppen met blowen heeft er niks mee te maken. Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn eerste keer een pilletje nemen (en meteen twee, lekker knallen) en dat op een voor mij een eerste industrial gothic feestje met lekker grote luidspeakers en een geweldige dansvloer en visuals!! Tering, dat was echt de eerste keer dat ik ECHT uit m'n dak ben gegaan
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
BuZzRiDeR zei:
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
Klik om te vergroten...

Is ondertussen al weer een jaar geleden, maar ik zag mensen vanaf het derde verdiep en dacht dat ik ze in stukken duidelijk hoorde praten. Er arriveerde een trein en ik dacht dat een groepje aan het rellen was...

Misschien dat ik nog wel eens tripreport schrijf, ik herinner het me nog zoals de dag van gisteren.



Eerste keer x is idd ook mooi...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."