Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.
Butaan heb ik ook vroeger gedaan. Daar flits je ook aardig van hoor.loadrunner zei:een ongelukje met een grote bus butagas, heb nog nooit eerderzo'n trip gehad... bleek dus ook bijna er aan te zijn overleden hoorde ik achteraf. polsslag van 15. Een bijna dood ervaring, maar dan ook echt kantje boord.
Eerste keer 4mmc was wel echt liefde op het eerste gezicht! <3
Ik neem aan dat die pillen 2 breeklijnen hadden zodat je ze in 4en kon delen of waren het 4 breeklijnen en kon je ze in 8en delen?We hadden paarse (triforce?) pillen met 4 breeklijnen, geen idee meer wat de naam ervan was.
Ik neem aan dat die pillen 2 breeklijnen hadden zodat je ze in 4en kon delen of waren het 4 breeklijnen en kon je ze in 8en delen?
4mmc oftewel ook miauw voelde bij mij op zich wel zwaar aan, ondanks het vaak genoemd wordt als een light-xtc variant. Geluid en lichten zorgden echt voor veel prikkels waardoor ik goed los kwam op feestjes, haha.Vertel? Ik heb er nog nooit van gehoord, dus ik ben benieuwd!
Het zijn 3 breeklijnen dus haha, gezien de naam triforce ook niet zo heel gek. Ik heb je link trouwens weg gehaald, pill reports is onbetrouwbaar en we willen niet dat mensen mogelijk conclusies over de inhoud van hun pil gaan trekken op basis van een foto.Gevonden:
Modknip - Geen links naar pillreports plaatsen svp.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."