Mijn tweede egodeath is wel één van de raarste drugservaringen tot nu toe denk ik...
Heb erg veel rare ervaringen maargoed.. :P
Ik deed nog niet zo lang lsd, en nam 3 verse maya's (175 per stuk). Op het heftigste punt werd mn hoofd letterlijk open geknald en maakte ik deel uit van alles en niets tegelijk. Alles stroomde door me heen en ik stroomde ook overal doorheen.
Dit zorgde wel voor verwarring, ik wist niet wat me overkwam en het besef dat dit een egodeath was kwam pas een uur later. Ik keek m'n vriendin hulpeloos in de ogen, ik wist niet hoe ik moest praten dus kon haar alleen maar aankijken. En terwijl ik haar aankeek vloeide ik in haar. Toen werd het echt verwarrend. Ik wist niet meer waar m'n echte hoofd zat en als zij haar hoofd bewoog voelde ik ook echt dat er aan mij getrokken werd. Dit bleef zo doorgaan, geen idee meer waar m'n hoofd zat. Ook zag ik de helft van m'n vriendins gezicht als mijn eigen gezicht. Ik keek voor de helft dus recht in mijn ogen en voor de andere helft naar de hare.
Op een gegeven moment kwam ik in een mindfuck terecht, ik dacht dat ik haar verzonnen was en dat mijn vriendin een creatie was van mijn eigen geest. Dit werd nog erger doordat ik dacht dat ze een vraag beantwoorde die in mijn hoofd zat, in werkelijkheid reageerde ze ergens anders op maar dat had ik niet door. Ik schrok me echt dood.
Toen begon ik na te denken en dacht ik 'Hé, dit is een egodeath! ooooh, het is een egodeath..' en toen was de trip weer relaxed. Echt super rare trip was dit, ik zat ook denk ik 2 uur in die mindfuck dat ik dacht dat ik mn vriendin verzonnen had en dat ik geen idee meer had waar m'n eigen hoofd zat. Erg raar, vette ervaring is niet het goede woord maar vind het wel 'vet' dat ik het heb meegemaakt.
Heb ik tenminste iets te vertellen tegen m'n kleinkinderen later
![:grin:]()